דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות איך לקבל חתונה מושלמת
איך לקבל חתונה מושלמת
ניר מצליח 05/07/11 |  צפיות: 2408

חולמת על חתונה? לא יודעים מהיכן מתחילים? צריך להבין טוב יותר את כלל הסודות החשובים באמת בנושא אירועים מדהימים... את מוזמנת להתרשם מהתחום של האירועים והחתונות: לוקיישן, שירות הפקת חתונות ושירות בר!

נו, מצאתם כבר אולם אירועים?

הפרט החשוב ביותר שצריך לעניין אתכם, הוא כמובן המקום שבו תחגגו. ייתכן וזה יהיה אולם ארועים, ואפשרי שזה יהיה מקום פתוח. רק בתום קביעת המקום בו תחגגו את האירוע, אפשרלהחליט סופית על תאריך האירוע, סגנון האירוע ואפילו לבחור את הדברים הקטנים שיעשו את ערב אירוע חוויה מהסרטים. מוכנים כבר להתחיל לארגן?

לפי מה לבחור אולם ארועים? צריכים חתונה רפורמית?

לא מעט זוגות מתלבטים בינם לבין עצמם במשך שבועות לפני שהם סגורים על עצמם, ולא חסרות סיבות לכך. גני אירועים רבים נבדלים במדדים רבים; כמות האורחים שאפשר להכניס, התפאורה במקום, צורת הגשת האוכל וגם המיקום בארץ. תמיד עדיף לדעת מראש איזו חתונה אתם חולמים לערוך, זה יקל עליכם בחיפוש אחר אולם האירועים הרומנטי ביותר…

כאשר אתם באים לאולם ארועים על מנת להתרשם בעצמכם, יש לשים לב לפרטים אלה: השטח נראה נקי וסטרילי? השטח בכלל יספיק לכמות המוזמנים? כמה מגישים באמת עובדים במקום? אנשים לא אוהבים עכברים שמסתובבים בין האורחים או, למשל, מקום בלי תודעת שירות... על מנת להימנע מפאדיחות בזמן החתונה, רצוי לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות שמעניינות אתכם!

בחרו נכון מלכתחילה!

את החתונה תערכו רק פעם אחת (זו לפחות השאיפה...), לפיכך אין כאן אפשרות לטעות. רוצים לדעת איך צולחים את החתונה? מומלץ אף פעם לא להתפשר על הדברים החשובים לכם! בעצם, בהנחה ותמיד חלמתם על ארוע עם יונים חיות, אז אין סיבה לא לקבל בדיוק מה שרציתם…

ומה הלאה?

בהנחה וסוף סוף השגתם מקום לחתונה - מומלץ לשקול את הדברים הקטנים. לדוגמא, עיצוב שולחנות מקצועי... אם במקרה עדיין לא שמעתם על כך, אז זה בעצם אומנות של ממש. בעזרת מומחים המתמחים בעולם העיצוב וחן, אפשר בקלות לדאוג לכך שהאירוע שתחגגו יהיה הכי בולט וייחודי. בעזרת שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, למשל, ניתן בלי בעיה לשדרג מיידית את הרקע של האירוע. המוזמנים שיגיעו לאירוע יחושו ממש מההתחלה שמדובר על איזשהו ארוע לא מהעולם הזה ויבלו בצורה שעדיין לא יצא להם אי פעם... לא תרצו בכך?

לאחר שגמרתם לארגן את העיצוב, יש אפשרות לחשוב על דברים נוספים…

לרובנו ודאי יצא מתישהו בחייהם להיות מוזמנים לחתונה. אירועים מהסוג הזה תמיד נראים בנאליים - מזטים, בירה שחורה ותאורה זולה. כדי ליצור ארוע באמת שונה, ישנו צורך במעט השקעה של זמן ואפילו חדשנות. רק ככה ימשיכו לדבר על אירוע החתונה שלכם במשך שנים... לא מוצאים חתונה מושלמת?

איזה מזון כדאי להגיש?

בעבור קרובי משפחה מסוימים הדבר המעניין היחיד זה האוכל שתגישו בחתונה. ההחלטה על שירות הקיטרינג עשויה להשפיע על הזכרון מאותו ארוע, לפיכך מאוד רצוי שלא להתפשר או להקל ראש בבחירה הזו. אז השתדלו לבחור קייטרינג איכותי ומבחר מנות גדולות מספיק. אין מישהו שבאמת רוצה לצרוך אוכל מטוגן בטעם רע או דווקא כזה שבא בצלחות קטנות. שווה מאוד להוציא סכום מסוים על מנת שהאוכל שתגישו יהיה עשוי בטוב טעם ומשביע!

רוצים לדעת יותר על אולמות אירועים? דיג'יי כבר יש לכם?

רק אחרי שהלעטתם את כלל המוזמנים, כדאי לבדרם, ויש שפע של דרכים לעשות זאת. איך מתחילים? אין אפשרות לארגן מסיבה רצינית בלי להזכיר דיג'יי. למה לא להזמין איזשהו איש סאונד מומחה? עם אחד כזה תוכלו לשמח ולהקפיץ את חבריכם לאורך המסיבה... עליכם לבחור במהרה ז'אנר מוסיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת כל השאר התקליטן יעשה עבורכם.

עם המידע שכאן, תכנון והרמת חתונה מוצלחתיהיה פשוט מאוד... לעצות, טיפים ועוד מידע חשוב - תלחצו על לינק האתר http://www.hupaplus.co.il/. זה הזמן להתחתן...

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניר מצליח


 


מאמרים נוספים מאת ניר מצליח
 
השכרת ציוד לאירועים תל אביב מרכז
מעצבת אירועים לשירותכם! כמעט כולם מעוניינים שהאירוע שהם מארגנים יהיה מדהים. בימים עברו כולם פשוט היו סומכים על אולם הארועים שידאג לעיצוב; השולחנות, החופה, קישוטי הקירות וגופי התאורה. התוצאה היתה שהחגיגות בישראל נראו די אותו הדבר

מיני בר לבית של ההורים
24/07/11 | צרכנות
הפתרון הכי נוח שקיים היום זה מיני בר. כדי לדעת בביטחון מלא שהמים שאנחנו צורכים לא כוללים חומרים שמזיקים לנו, כדאי לבחור בבר מים איכותי. לא כל אותם מתקנים יטהרו היטב זיהומים ביולוגיים וממש לא כולם יסננו מתכות רעות, בדיוק מהסיבה הזאת יש לבדוק את הפרמטר המסוים הזה בעת הרכישה של המיניבר.

מחיר סוכך למרפסת
לפני שקונים מוצר משתלם ביותר לערוך סקר שווקים, כדי שתדעו שרכשתם את שיא האיכות במחיר הטוב ביותר.

איך לתכנן ערב גיבוש לעובדים
מתים להדהים את החבר'ה שיגיעו עם קיר טיפוס? בידור טוב באמת מוכרח להיות כיפי. אם תעמידו לרשות האורחים משחקים ואטרקציות, כמעט בטוח שכל האירוע ישתדרג משמעותית ושהחברים שלכם ישתעשעו. בשביל מה כדאי לתכנן עוד מסיבת שחרור סטנדרטית? תשתוללו! חייבים לקרוא עוד על ערב גיבוש לעובדים?

סנן UV מהטובים שיש
20/07/11 | צרכנות
יש מישהו שלא יודע עד כמה זה חשוב לצרוך מים כל יום? ללא המים, לא היינו מתפתחים, והיום עדיין מבוגרים וילדים זקוקים למים באופן קבוע. מה שחשוב לשאול זה מה מכילים המים שיש בביתכם, האם הם מתאימים לכם ולילדיכם ואיך הינכם בדיוק מתמודדים עם סוגיית המים.

בניית ארונות גבס בסלון
19/07/11 | שיפוצים
האישה חטפה התמוטטות עצבים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? הצפיפות מעידה על זה שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב ודוחים את צביעת קירות הסלון. עצרו לרגע ודמיינו , לא חלמתם פעם על להרגיש כמו בבית מלון על בסיס יומי בבית מאשר לקחת עוד חופשה בפריז?

החלפת מערכות סינון מים
מתקני מים חדישים הם אלה שמאפשרים לכם לא רק לצרוך מי שתיה יותר טעימים, אלא גם להנות מטכנולוגיה. עם הבר אפשר לכוון אוטומטית את המים לטמפרטורה הרצויה לכם, למזוג כמויות מדויקות ואפילו להחליט על צבע הבר. כך ניתן בקלות לחסוך במשאבים ובסופו של יום לחסוך לא מעט כסף.

ניקוי סלון עור בצ'יק
מומלץ מאוד לוודא תיאום ניקוי סלון עור כשבועיים מראש, במיוחד כאשר מתכננים לעבור דירה בתקופת החופש הגדול או אולי בתקופות החגים.

חידוש דקים במקום להחליף
18/07/11 | צרכנות
היא הבינה שממך לא תבוא הישועה? נמאס לה שהבית שלכם נראה ככה? סביר להניח שהיא צודקת. אנשים רבים אומרים שעכשיו זה פשוט לא מסתדר ולא מבינים את תלונות האישה על דחיית חלוקה מחודשת של החדרים. תחשבו על זה, אתם לא מעדיפים להרגיש במלון מפואר יום אחרי יום בביתכם במקום לקחת עוד חופש ביוון?

מטהר מים מעוצב
לכל משפחה פתרון אחר לסוגיה הזאת; חלקנו משתמשים במי ברז, יש את אלה שמסננים מים בעצמם ויש את אלה שקונים בקבוקים של מים מינרליים. לכל השיטות האלו יש כמה חסרונות ובעצם אף אחת לא באמת בריאה. מזל שיש דרך אחרת!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI