דף הבית בית משפחה וזוגיות מעבר דירה אריזות קרטון עמידות
אריזות קרטון עמידות
ניר מצליח 12/07/11 |  צפיות: 2832

מפנים אתכם מהדירה? עוברים לדירה חדשה? כיום מעט אנשים גרים כל חייהם באותה עיר. הרבה אנשים מוצאים צורך לעבור מעיר לעיר כמה פעמים במהלך חייהם. העברת תכולת הדירה נתפסת כתהליך מתיש. המאמר שלפניכם מובא לידיאלו שהחליטו לעבור בחודש הקרוב, ובו תוכלו למצוא מספר נק' למחשבה על הובלות חיפה.

זה לא סוף העולם


הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק ניכר מהאנשים מחליפים מקום מגורים מסיבות טובות כגון התקדמות לדירה בבניין גדול יותר, מרווח יותר או שהסתיימה בניית ביתם. ללא ספק המעבר הינו שלב מתיש אך גם אותו אפשר להעביר ללא מריטת שערות.

אריזות קרטון - כל העצות למעבר נעים זריז וללא כאבי ראש


היו מוכנים, תבדקו את כל האופציות להעברת הדירה שלכם מבעוד מועד. כך, תחסכו בהוצאות ותהיו סגורים על כל הפינות ליום העברת הדירה בצורה .

אין רגע לארוז? באפשרותכם למצוא מגוון חברות שיכולות לתת שירות אריזה לצד שירותי ההובלה. צוות של מס' עובדים יגיע לדירה כמה ימים לפני יום העברת הדירה בכדי לארוז החפצים שלכם.

אם קרה ואתם מוכרחים להתפנות מבית העסק לפני שהגיע התאריך בו נותנים לכם להכנס לדירה החדשה אל תדאגו! בכל רחבי הארץ באפשרותכם למצוא כמה אתרים המשמשים לאחסון ציוד. ניתן להשכיר למס' שבועות אך ניתן למצוא גם אחסון לטווח ארוך יותר וזאת אף במחירים זולים יותר.

אין מצב להתפשר על מעבר דירה


במידה ואתם אורזים את המשרד או שהעדפתם לקחת את שירות חברת ההובלות כדי לארוז יש לארוז את חפציכם בהקפדה בכדי שיגיעו בשלום לדירתכם החדשה. לא הייתם רוצים לראות את פסלון הסבורבסקי שסבתא חנה השאירה לכם לאחר מותה לא יעבור את טלטלות הדרך.

אל תתקמצנו על מובילים אמינים, לא כל בעל משאית הוא מוביל שכדאי לקחת. הובלת חפצים ספציפיים כמו: מקפיא, מכונת כביסה וכו' דורשים מיומנות וניסיון. כמו כן, זכרו שיש ריהוט מסוים כמו: ספות גדולות, פינות אוכל אשר יצטרכו פרוק והרכבה. לכן, וודאו שחברת ההובלה שלקחתם מסוגלת לעבודה זו. עבודה זו תביא לעוד כסף.

תבדקו את דלתות החדרים בבית הנוכחי ובדירה אליה עוברים בקרוב. אם המדרגות צרות מדי יש מצב טוב שתצטרכו לקחת שירותי מנוף.

תוכלו לשכור שירותים של מנופאי בנפרד אך כדאי לכם להתקשר ולבדוק אם חברת ההובלות שאותה אתם מזמינים מספקת שירותי מנוף, כך תחסכו בעלויות. לפעמים מומלץ להשתמש במנוף, גם אם זה בתוספת תשלום. מנוף יחסוך שריטות ומכות על החפצים במהלך הירידה במדרגות.

חייבים מידע נוסף? הייתם רוצים לעשות סקר שוק?
הכנסו לאתר שלנו http://www.movehome.co.il/ ותוכלו לקבל מחירים ממגוון רחב של אנשי מקצוע

.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ניר מצליח


 


מאמרים נוספים מאת ניר מצליח
 
השכרת ציוד לאירועים תל אביב מרכז
מעצבת אירועים לשירותכם! כמעט כולם מעוניינים שהאירוע שהם מארגנים יהיה מדהים. בימים עברו כולם פשוט היו סומכים על אולם הארועים שידאג לעיצוב; השולחנות, החופה, קישוטי הקירות וגופי התאורה. התוצאה היתה שהחגיגות בישראל נראו די אותו הדבר

מיני בר לבית של ההורים
24/07/11 | צרכנות
הפתרון הכי נוח שקיים היום זה מיני בר. כדי לדעת בביטחון מלא שהמים שאנחנו צורכים לא כוללים חומרים שמזיקים לנו, כדאי לבחור בבר מים איכותי. לא כל אותם מתקנים יטהרו היטב זיהומים ביולוגיים וממש לא כולם יסננו מתכות רעות, בדיוק מהסיבה הזאת יש לבדוק את הפרמטר המסוים הזה בעת הרכישה של המיניבר.

מחיר סוכך למרפסת
לפני שקונים מוצר משתלם ביותר לערוך סקר שווקים, כדי שתדעו שרכשתם את שיא האיכות במחיר הטוב ביותר.

איך לתכנן ערב גיבוש לעובדים
מתים להדהים את החבר'ה שיגיעו עם קיר טיפוס? בידור טוב באמת מוכרח להיות כיפי. אם תעמידו לרשות האורחים משחקים ואטרקציות, כמעט בטוח שכל האירוע ישתדרג משמעותית ושהחברים שלכם ישתעשעו. בשביל מה כדאי לתכנן עוד מסיבת שחרור סטנדרטית? תשתוללו! חייבים לקרוא עוד על ערב גיבוש לעובדים?

סנן UV מהטובים שיש
20/07/11 | צרכנות
יש מישהו שלא יודע עד כמה זה חשוב לצרוך מים כל יום? ללא המים, לא היינו מתפתחים, והיום עדיין מבוגרים וילדים זקוקים למים באופן קבוע. מה שחשוב לשאול זה מה מכילים המים שיש בביתכם, האם הם מתאימים לכם ולילדיכם ואיך הינכם בדיוק מתמודדים עם סוגיית המים.

בניית ארונות גבס בסלון
19/07/11 | שיפוצים
האישה חטפה התמוטטות עצבים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? הצפיפות מעידה על זה שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים לעצמם שעכשיו זה זמן לא טוב ודוחים את צביעת קירות הסלון. עצרו לרגע ודמיינו , לא חלמתם פעם על להרגיש כמו בבית מלון על בסיס יומי בבית מאשר לקחת עוד חופשה בפריז?

החלפת מערכות סינון מים
מתקני מים חדישים הם אלה שמאפשרים לכם לא רק לצרוך מי שתיה יותר טעימים, אלא גם להנות מטכנולוגיה. עם הבר אפשר לכוון אוטומטית את המים לטמפרטורה הרצויה לכם, למזוג כמויות מדויקות ואפילו להחליט על צבע הבר. כך ניתן בקלות לחסוך במשאבים ובסופו של יום לחסוך לא מעט כסף.

ניקוי סלון עור בצ'יק
מומלץ מאוד לוודא תיאום ניקוי סלון עור כשבועיים מראש, במיוחד כאשר מתכננים לעבור דירה בתקופת החופש הגדול או אולי בתקופות החגים.

חידוש דקים במקום להחליף
18/07/11 | צרכנות
היא הבינה שממך לא תבוא הישועה? נמאס לה שהבית שלכם נראה ככה? סביר להניח שהיא צודקת. אנשים רבים אומרים שעכשיו זה פשוט לא מסתדר ולא מבינים את תלונות האישה על דחיית חלוקה מחודשת של החדרים. תחשבו על זה, אתם לא מעדיפים להרגיש במלון מפואר יום אחרי יום בביתכם במקום לקחת עוד חופש ביוון?

מטהר מים מעוצב
לכל משפחה פתרון אחר לסוגיה הזאת; חלקנו משתמשים במי ברז, יש את אלה שמסננים מים בעצמם ויש את אלה שקונים בקבוקים של מים מינרליים. לכל השיטות האלו יש כמה חסרונות ובעצם אף אחת לא באמת בריאה. מזל שיש דרך אחרת!
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI