דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מפלי שוקולד
מפלי שוקולד
דורון גרינשפן 26/07/11 |  צפיות: 2792

גם האנשים שלא אוהבים שוקולד נהנים להביט בזרימת השוקולד של מפלי שוקולד, החומר הסמיך והמתוק הזה מפיץ ריח נעים וטעים וגורם גם לאלו שלא אוכלים בדרך כלל שוקולד לרצות לגעת במפל וללקק את האצבעות.

מפלי שוקולד מתאימים לאירועים רבים, הם מוסיפים אווירה קסומה וטעם מתוק בכל אירוע שהם נמצאים בו.

מפלי שוקולד - קצת היסטוריה

מפלי שוקולד מגיעים אלינו מארצות הברית שם פיתח אותם לראשונה שף בשם הנרי דואל. הרעיון של מפל שוקולד היה לקחת מתקן של פונדו שוקולד ולפתח ממנו מזרקת שוקולד שמייצרת הפעלה רב חושית (טעם, ריח וראייה).

החומרים מהם מורכב מפל שוקולד הם חומרים המתאימים במיוחד עבורו וישנה הקפדה חמורה על כך, מפני שאם שמים שוקולד שאינו ברמת הליטוש והעיבוד הדרושה עבור מפל שוקולד המפל לא יראה כמו שצריך ולא ייתן את החוויה המושלמת שלו.

מפלי שוקולד באירועים

מפלי שוקולד באירועים מגיעים בדרך כלל עם תוספת של בר מתוקים, בבר מגישים ממתקים ופירות עם שוקולד כאשר במרכז הבר מוצבת מזרקת שוקולד שמדהימה את האורחים. האורחים מביטים בזרימה של השוקולד ונהנים מהמראה ומהריח הטעים והמתוק של השוקולד.

סוגי השוקולדים בהם משתמשים עבור מפלי שוקולד

מפלי שוקולדעם שוקולד בלגי לבן- בשוקולד זה אין קקאו שמקנה לשוקולד את הצבע החום והואמבוסס על חמאת קקאו. שוקולד בלגי לבן זה ניתן להתיך בטמפ' 29 מעלות והואמתאים עבור מזרקת שוקולד לבנה ומיוחדת.

  • מפלישוקולד עם שוקולד בלגי מריר- שוקולד זה הוא שוקולד פרווה ולכן יכול להתאיםלאירועים רבים בהם שומרים על הכשרות. כמו כן, שוקולד בלגי מריר הוא בעל מעטסוכר ומשמש בעיקר למטרת בישול. כאשר שמים שוקולד זה בתוך מפל שוקולד ריחוהנפלא וצורתו מהפנטים את הסובבים.
  • מפלישוקולד עם שוקולד צמחי- שוקולד זה מגיע בכמה טעמים וכמו השוקולד המריר גם הואמתאים לאירועים כשרים.

ישנם עוד סוגים שונים של שוקולדים איכותיים אותם ניתן להציג באירוע הכולל מזרקת שוקולד. לפני שאתם מחליטים איזה שוקולד לשים באירוע שלכם הגיעו לחברה שמשכירה מפלי שוקולד, טעמו את השוקולד ובקשו לראות את המפל עם השוקולד שבחרתם לאירוע שלכם. בחרו בשוקולד מיוחד עבור מפלי שוקולד על מנת שימשיך תשומת לב באירוע שלכם.

מפלי שוקולד- טעים ומרשים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורון גרינשפן


 


מאמרים נוספים מאת דורון גרינשפן
 
קורס ניהול מחסן
על קורס ניהול מחסן, מהו, מיהו קהל היעד, מהם תכני הלימוד, מה אורך הקורס ועוד.

מפלי שוקולד
גם האנשים שלא אוהבים שוקולד נהנים להביט בזרימת השוקולד של מפלי שוקולד, החומר הסמיך והמתוק הזה מפיץ ריח נעים וטעים וגורם גם לאלו שלא אוכלים בדרך כלל שוקולד לרצות לגעת במפל וללקק את האצבעות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI