דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות קורס ניהול מחסן
קורס ניהול מחסן
דורון גרינשפן 13/06/12 |  צפיות: 2845

מה זה קורס ניהול מחסן?

ארגונים רבים מחזיקים כיום מחסנים גדולים ומורכבים הדורשים ניהול נכון ויעיל של המלאי ועבודת המחסן.

מנהל מחסן הוא ציר מרכזי בהתנהלותו של ארגון ותפקידו לנהל את המלאי ולספק את דרישות הארגון, כמו גם ניהול העבודה השוטפת ותחזוקת המחסן ושליטה בביקוש מול תקציב. קורס ניהול מחסן מכשיר מנהלי מחסן לעמוד בדרישות אלו ברמה הגבוהה ביותר. ניהול מחסן מהווה חלק אינטגרלי בניהולה של כל חברה, משם הכל מתחיל, וניהול נכון של מחסן, יש בו כדי להוות הבדל משמעותי ברווחיה של כל חברה.

 

קורס ניהול מחסן - קהל יעד.

קהל היעד של קורס ניהול מחסן הוא מחסנאים בעלי 12 שנות לימוד המיועדים לניהול או רואים את המשך דרכם בניהול מחסן, מנהלי מחסן שטרם עברו הכשרה ומרגישים כי קורס ניהול מחסן יכול לתורם ולייעל את עבודתם. בסיומו של הקורס תוענק תעודת מנהל מחסן בכיר על ידי מוסד הלימודים. רוב המוסדות כפופים למשרד  החינוך ובאישורו.

 

קורס ניהול מחסן - תכני לימוד.

תכני הלימוד בקורס ניהול מחסן כוללים : לימודי מבוא, יסודות הלוגיסטיקה, יישומי אופיס, בטיחות סביבת העבודה, ניהול מלאי, חיזוי וצריכה, שלבי תכנון וגישות שונות בתכנון מחסן, שיטות אחסון, קניינות, ניהול תקציב מול דרישה, ניהול מערך מחסנים, ניהול כוח אדם, שמירה על איכות המוצרים, ניהול פרוייקט הקמה של מחסן, שירותיות, בטיחות, תיעוד וניהול של מלאי, ניהול הובלה ועוד'.

קיים קורס ניהול מחסן ממוחשב הנוגע ביתר פירוט בכל נושא המחשוב ודרכי רתימתו לצרכי ניהול המחסן.

קורס ניהול מחסן ממוחשב אורך זמן רב יותר ונחשב לחזית בתחום. שליטה ממוחשבת במחסן תורמת רבות לניהול המלאי, שליטה ובקרה על תהליכים שונים במחסן ומייעלת את כל גורמי העבודה.

 

מה אורכו של קורס ניהול מחסן?

קורס ניהול מחסן מתנהל על פי רוב אחת לשבוע ונפרש על כ-5 חודשים. רוב הקורסים מורכבים מכ-100 שעות לימוד.

 

כמה עולה קורס ניהול מחסן?

כמה עולה קורס ניהול מחסן, משתנה ממוסד למוסד. רצוי לבצע השוואת מחירים מוקדמת. כדאי להתחשב גם באיכות מוסד הלימודים, במרצי הקורס ובחומר הנלמד לצד כמה עולה הקורס. כדאי לבדוק אופציות מימון חלקיות או מלאות ממקום העבודה. פעמים רבות, ישתלם למקום העבודה לשלוח את מנהל המחסן לקורס ניהול מחסן או עובד זוטר שברצונה לקדם. כמה עולה קורס ניהול מחסן ממוחשב? עד פי שניים מהקורס הרגיל.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דורון גרינשפן


 


מאמרים נוספים מאת דורון גרינשפן
 
קורס ניהול מחסן
על קורס ניהול מחסן, מהו, מיהו קהל היעד, מהם תכני הלימוד, מה אורך הקורס ועוד.

מפלי שוקולד
גם האנשים שלא אוהבים שוקולד נהנים להביט בזרימת השוקולד של מפלי שוקולד, החומר הסמיך והמתוק הזה מפיץ ריח נעים וטעים וגורם גם לאלו שלא אוכלים בדרך כלל שוקולד לרצות לגעת במפל וללקק את האצבעות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI