דף הבית ביטוח ביטוח - אחר איפה הכי משתלם והכי בטוח לעשות ביטוח נסיעות?
איפה הכי משתלם והכי בטוח לעשות ביטוח נסיעות?
זיו בן 30/07/11 |  צפיות: 3363

היום כבר ידוע לכל כי חופשה בחו"ל אינה מושלמת ללא ביטוח נסיעות שישקיט את לבכם וידאג לכל מחסור בעת הצורך. הביטחון כשמאחוריכם גב כלכלי חסון של חברת ביטוח אינו דבר שיש לזלזל בו. הרי בישראל ההוצאות הרפואיות מכוסות מכוח חוק ביטוח בריאות ממלכתי המעניק שירותי ביטוח באמצעות אחת מקופות החולים השונות, אך ברגע שחוצים את גבולות המדינה החוק אינו חל עוד ואתם ברשות עצמכם.

תארו לעצמכם שאתם במהלך חופשה נפלאה בארה"ב ולפתע לרוע מזלכם הייתם מעורבים בתאונת דרכים על לא עוול בכפכם, אושפזתם בבית חולים, קיבלתם טיפול רפואי מסור אך להפתעתכם הרבה כשמילאתם טופס שחרור התברר כי ברגע זה חויבתם בסכום עתק של עשרות אלפי דולרים בגין מספר מועט של ימי אשפוז, זה לא סרט אימה אלא מציאות שיכולה להתרחש, לכן מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לכל יעד באשר הוא, כך שכל ההוצאות הרפואיות יכוסו על ידי חברת הביטוח וכן שאר הוצאות נלוות הכלולות בחופשה כמו ביטוח מטען וקיצור או ביטול טיסה.

עלות פרמיית ביטוח נסיעות משתנה בין אדם לחברו בהתאם למצב הרפואי ויעד הטיסה, הרי לא כולם משלמים את אותה פרמיית ביטוח. צרכיו של מטייל בנפאל שונים מזה של תייר בצרפת או באנגליה מבחינת הסיכונים והפעילויות, וכמו כן הסיכוי כי מבוגר בגיל 60 יזדקק לטיפול רפואי גבוהים מזה של בחור צעיר בן 20.

ביטוח נסיעות משווק על ידי מספר גורמים וביניהם כמובן חברות הביטוח שבפועל אחראיות בלעדית וכן חברות האשראי, קופות החולים וסוכני נסיעות. ונשאלת השאלה איפה הכי משתלם ובטוח לרכוש ביטוח נסיעות, והאמת אין תשובה אחת חד משמעית והדבר תלוי רבות במוצע והמכוסה בפוליסת הביטוח וכן ביעד הטיסה, אופי הטיול ומצבו הבריאותי של המבוטח.

לדוגמא קופת חולים שירותי בריאות כללית מציעה לעמיתיה להצטרף לשירות ביטוח נסיעות כללית חו"ל וזאת תמורת תשלום פרמיה יומית של מספר דולרים. ביטוח כללית חו"ל מופעל על ידי חברת כלל בריאות. כללית חו"ל מציע שלושה מסלולים לבחירה בהתאמה אישית לכל מבוטח. אם מדובר באנשים בריאים ללא כל עבר רפואי בעייתי ויעד הטיול הינו חופשה רגועה ושקטה ניתן לרכוש את המסלול הבסיסי - כללית חו"ל שאינו כולל הרחבות מיוחדות.

מעבר לכך ישנו מסלול כללית חו"ל משופרת הכולל הרחבה בגין מצב רפואי מיוחד, התפרצות מחלה קיימת וכן נשים בהיריון וזאת עד לסוף שבוע 30. כמובן שהפרמיה למסלול זה יקרה מעט מאשר המסלול הבסיסי אך מדובר בסכומים חסרי משמעות ביחס לכיסוי המקיף.

וכמובן ישנו המסלול המקיף - ביטוח נסיעות כללית חו"ל אתגרית המיועד לטיולי תרמילאים ואוהבי פעילויות אקסטרים וכולל בחובו ספורט אתגרי למגוון פעילויות כמו צניחה חופשית, רפטינג, טיפוס הרים, טרקים, וכן ספורט חורף - סקי וסנובורדינג ואיך אפשר ללא איתור חילוץ והצלה המיועד למקרה שנעלמתם מהרדאר וקיים סיכון ממש לחייכם.

מובן מאליו כי כל המסלולים של כללית חו"ל כוללים הוצאות אשפוז, ביטוחי מטען וכן קיצור או ביטול טיסה, שירותי קבורה, הטסת מלווה לחו"ל ועוד.

מאידך חברות האשראי מציעות למחזיקי כרטיסי האשראי שלהן ביטוח נסיעות חינמי כדוגמת חברת ויזה כאל המציעה ביטוח ויזה. ראשית מדובר בביטוח ללא כל עלות, במידה וברצונכם להפעיל את ביטוח ויזה כל שעליכם לעשות הוא להתקשר למוקד השירות הטלפוני של ויזה והנה לכם ביטוח ויזה מופעל בטרם הטיסה. ביטוח ויזה מופעל על ידי חברת הראל ביטוח.

עם זאת ביטוח ויזה הינו בסיסי ביותר ודי זהה ברמת הכיסוי לביטוח הבסיסי של קופת חולים כללית אך קיים הבדל נוסף בכך שישנן מגבלות נוספות על גובה כיסוי ההוצאות הכללי וכן היומי. לדוגמא ביטוח כללית חו"ל מכסה עד מיליון דולר הוצאות לעומת ביטוח ויזה שמכסה רק עד 430,000 דולר בכללי עם הגבלה יומית.

כמו כן ביטוח זה תקף רק ל-55 יום ומיועד לטיולים רגועים ושקטים, ובמידה ותרצו להרחיב יתחוור לכם כי תדרשו להוסיף סכום גבוה יותר מאשר ביטוחי נסיעות מקבילים בתשלום, כך שלמעשה ביטוח ויזה מתאים בעיקר לנופש רגוע או לאנשי עסקים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 זיו בן


 


מאמרים נוספים מאת זיו בן
 
הלוואה לכל מטרה, למענכם בכל שעה
26/08/11 | הלוואות
הציבור בישראל החל להשתמש בכלי מימון חדש יחסית בשם הלוואה לכל מטרה. אם בעבר הלוואות היו נחשבות כמפלט אחרון כיום מדובר במכשיר מימון לגיטימי.

מהו בעצם ביטוח דירה
הרבה פעמים אתם שומעים מושגים ואינכם יודעים בוודאות במה מדובר ודי מתביישים לשאול היות ונראה כי הדבר ידוע כבר לכל, אך זהו אינו המצב וחוסר ידיעה עלול רק להזיק ולפגוע. מושג שחוזר על עצמו ונשמע לא פעם הינו ביטוח דירה. אך מהו בדיוק ביטוח דירה, מה הוא כולל, מאיפה רוכשים אותו, ומה הסיפור עימו.

מימון ואשראי הגז של עולם הכלכלה
02/08/11 | הלוואות
בשנים האחרונות נהפכו הלוואות לדבר שבשגרה, הן לגבי הלוואות לעסקים והן לגבי אנשים פרטיים, כל אחד מסיבותיו. הלוואות לעסקים בעצם מהוות כלי מימון ומאפשרות לעסק להתפתח ולגדול או לחילופין להקים אותו מבראשית. הלוואות לעסקים פותחות עולם חדש למי שבידו סכום ראשוני להשקעה וצריך מימון נוסף לעזרה.

איפה הכי משתלם והכי בטוח לעשות ביטוח נסיעות?
היום כבר ידוע לכל כי חופשה בחו"ל אינה מושלמת ללא ביטוח נסיעות שישקיט את לבכם וידאג לכל מחסור בעת הצורך. הביטחון כשמאחוריכם גב כלכלי חסון של חברת ביטוח אינו דבר שיש לזלזל בו. הרי בישראל ההוצאות הרפואיות מכוסות מכוח חוק ביטוח בריאות ממלכתי המעניק שירותי ביטוח באמצעות אחת מקופות החולים השונות, אך ברגע שחוצים את גבולות המדינה החוק אינו חל עוד ואתם ברשות עצמכם.

הלוואות לכל מטרה, היום בקלות יתרה
21/07/11 | הלוואות
שלטון היחיד של המערכת בנקאית בכל הנוגע להענקת הלוואות עזב את העולם והכוח הצרכני עבר לידי האדם הפרטי, וככל שהתחרות בשיאה כך ניתן למצוא מסלולי הלוואות אטרקטיביים ומפתים מטעם הגופים השונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI