דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר ריסוס הבית
ריסוס הבית
רותם שרון 22/08/11 |  צפיות: 2545

עברתם דירה וגיליתם הפתעות מעופפות במקלחת? המקקים עושים חינגה בסלון היונים מתעקשות לכלכך דווקא לכם את האוטו נחשים מצאו להם בית בחצר שלכם הגיע הזמן להביא הדברת נמלים!

הדברת עכברים זה דבר חשוב מאוד, מפני שלא רק שמזיקים למיניהם מהווים מטרד אסתטי, ריבוי של מזיקים כמו תיקנים, פרעושים ונמלים מסמן על בעיה במבנה או ברמת הנקיון, ועלול להפוך לסכנה בריאותית.

כמה פרטים שחשוב לדעת לגבי הדברה:

- מדביר אמין והגון, המשתמש בחומרים תקניים ואיכותיים צריך להציע אחריות על עבודתו, בכדי שתדעו שאתם מכוסים ושלא תזכו לביקור מחודש מטעם המזיקים תוך חודש-חודשיים.

- הכרחי לבקש מהמדביר שיציג בפניכם את הרישיון שלו, כך תוכלו לדעת בוודאות שקיבל את ההסמכה הדרושה כדי לעבוד עם החומרים המסוכנים.

- אחרי ריסוס הבית או הדירה חשוב לנקות את המשטחים עם סמרטוט לח וללא חומרי ניקוי, אך בשום אופן לא לעשות ספונג'ה, וזאת כדי שלא לפגוע ביעילות החומרים.

- במידה ויש חיות מחמד בבית, בררו מתי אפשר יהיה להכניס אותן בחזרה הביתה. בנוסף שאלו אם קיימת האפשרות לעשות שימוש בחומרים שאינם מסוכנים לבריאותן.

- בעניין מכרסמים ויונים, ריסוס הוא גם לא הומאני וגם לא מועיל, לכן יש להרחיק אותם בשימוש במלכודות הומאניות שלא הורגות אותם. עכברים וחולדות, למשל, יכולים לזהות נוכחות של רעל ממרחק רב ולכן בעלי חיים אלה פשוט נמנעים מהאזור ומהרעל. יונים יכולות להיתקע במקומות כמו גגות, למות שם ולגרום למפגע, שקשה מאוד להיפטר ממנו. ומבחינת התמונה הגדולה, סילוק של בעלי החיים האלו ממרחב המחייה הטבעי מוביל להשפעה אקולוגית חמורה, ולבסוף לריבוי במזיקים אחרים, כגון נחשים, עקרבים ונדלים, שפשוט יתפסו את מקומם בשרשרת המזון.

- השתדלו לבצע הדברה בתקופה קבועה במהלך השנה, עדיף בתחילת הקיץ, על מנת לשמור על הבית נקי ממזיקים באופן מתמשך וקבוע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רותם שרון


 


מאמרים נוספים מאת רותם שרון
 
ניתוח אף גברים
שאיתו אתם נפגשים שידגים לכם איך תוכלו להיראות כשיסתיים הטיפול ולאחר הורדת

ניתוח עפעפיים עליונים
במהלך פגישתך עם רופא המומחה לניתוחי חזה חשוב לבדוק את עבודותיו של המומחה, ככה המידע

מרקיזה למרפסת
04/10/12 | שיפוצים
מספר הצעות מחיר מפורטות כולל מחירי התקנה. לפעמים עדיף לשלם קצת יותר

צריכים הדברת עשבים?
04/10/12 | שיפוצים
אופן לא לעשות ספונג'ה כללית. בנוסף, במידה ויש חיות מחמד בבית בררו מתי תוכלו להכניס אותם לדירה

כמה עולה אינסטלטור?
04/10/12 | שיפוצים
בתוקף. השוק מלא בטכנאים ומומחים לדודי שמש אבל מעטים מהם גם הוסמך מקצועית כאינסטלטור

שיפוץ גג איסכורית
04/10/12 | שיפוצים
לעגן את הכל בחוזה מסודר יחד עם כל הסעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, זמני הביצוע וגם את

מחפשים שירותי הובלות?
04/10/12 | מעבר דירה
בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: צעצועים ישנים והחליטו מה הולך לפח ומה לתרומה. לבסוף שתגיעו לבית החדש תהיה לכם פחות עבודה ויהיה לכם קל יותר לפרוק

קורס ניהול סיכונים
בתחום שהעתיד בו מוגבל. לכן לא כדאי למהר. בדקו היטב את אפשריות התעסוקה משכורות אפשריות ותנאים הביקוש שקיים – או שלא ורק לאחר שתעשו

מה עם לימודי ראיית חשבון?
חוות דעת של גולשים, בררו אודות המחירים, כמה זמן ימשכו הלימודים ואת כל הפרטים בשביל למצוא את הקורסים והמוסדות המוצלחים אתם מוכרחים למצוא כמה

קנייה של מערכת אזעקה
04/10/12 | בית חכם
הקנייה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך והחשוב ביותר מהימן, זאת כדי למנוע כל בעיה,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI