דף הבית נשים נשים - אחר איפור קבוע
איפור קבוע
דנה גינת 23/08/11 |  צפיות: 3104

הרבה נשים שאין להן זמן להשקיע באיפור בכל בוקר ובכל ערב גילו באיפור קבוע פתרון נפלא לבעיה: תמיד ובכל מקום להיות יפה ומטופחת גם ללא האיפור. כי איפור קבוע, או כפי שהוא מכונה בשפה המקצועית איפור להדגשת הפנים מעניק לנשים, ובשנים האחרונות גם לגברים, את המראה הטבעי והמטופח של הפנים ללא הצורך בתכשירי האיפור השונים: מסקרה, איילנייר, קונסילר, עפרון גבות, שפתון וכו'. יש כאלה שאפילו יגידו כי מדובר באיפור שהציל את חייהם, בעיקר בזכות הביטחון העצמי והזוהר בפנים שחזר אליהם מהגלות של שנות הבגרות הנפלאות. עם זאת, האיפור הקבוע מתאים גם לנערות ולנערים הזקוקים לתיקוני צבע אסתטיים עקב צלקות של ניתוחים או מחלות עור ובכלל לכל מי שרוצה להדגיש את הפרופורציות הטבעיות של פניו.

איפור קבוע – מה זה בכלל אומר?

איפור קבוע זהו למעשה איפור קעקוע על עור הפנים או הגוף, אך שונה מקעקוע החודר לשכבת העור התחתונה ונשאר לכל החיים. עם זאת, בדומה לקעקוע, איפור קבוע מתבסס על טכניקות שונות של החדרת פיגמנטים לעור בעזרת מחט. איפור זה מחזיק בממוצע כשלוש שנים, שאחריהם כדאי לחדשו. מה גם, בשל היותו הליך זהה להליך של קעקוע הוא דורש מהמבצע להיות מקצועי ומיומן בתחומו. משמעות הדבר כי את האיפור הקבוע יש לעשות רק אצל קוסמטיקאית בעלת תעודות רלוונטיות או אצל קוסמטיקאית רפואית וגם קוסמטיקאית פרא רפואית.

איפור קבוע – לאן מומלץ לפנות?

כיום קיימים מכוני יופי וקוסמטיקה רבים המציעים שירותי איפור קבוע . השיטות והטכנולוגיה משתנים ממקום למקום אם כי כולם מציעים תוצאות נפלאות לאורך זמן. מפני שהמכשור של היום זהו לא המכשור של פעם והוא מאפשר למטפלים להעניק טיפול איכותי, לא כואב ולא מצריך זמן רב. גם המחירים הם לא יקרים ונגישים לכל כיס, הרי תמיד אפשר לעשות רק משהו אחד - גבות או שפתיים. מה שחשוב, שזה יהיה מכון קוסמטי בעל רישיונות של משרד הבריאות ומשרד העבודה, בעל רמת היגיינה מעולה ואנשי מקצוע עם כל התעודות המעידות על כך.

איפור קבוע – אילו טיפולים ניתן לקבל?

איפור קבוע בגבות או איפור קבוע לשפתיים הם אומנם הטיפולים הנפוצים היום בתחום, אך בהחלט לא היחידים הזוכים לביקושים. טיפולים כמו איפור עיניים (קו האיי ליינר), עיבוי שפתיים, הסתרת קרחות בשיער, העלמת כתמי פיגמנטציה וכתמי צלקות של ניתוחים פלסטיים או רפואיים, גם הם נפוצים מאד היום ופופולאריים בקרב כל הגילאים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה גינת


 


מאמרים נוספים מאת דנה גינת
 
טיפולי פנים
29/08/11 | נשים - אחר
בדומה לטיפול פסיכולוגי ולאימון קואוצ'ינג, טיפולי פנים הם הטיפולים הפופולאריים ביותר בחברה המערבית המודרנית. נשים, גברים, נערים ובני הגיל השלישי נעזרים בהם בתדירות גבוהה וכבר לא מתביישים לדבר על כך בריש גלי.

הסרת שיער לצמיתות
24/08/11 | נשים - אחר
אף אחד לא יופתע אם נגיד שתחום הסרת שיער בישראל זוכה לאחרונה לפריחה עצומה. למעשה, כבר לא מדובר בטרנד חולף ששיגע את המדינה אלא בשיטה המסייעת לנו להסיר מגופינו שיער מיותר ולהיראות כפי שדורש צו האופנה – חלקים, חטובים וזוהרים.

איפור קבוע
23/08/11 | נשים - אחר
הרבה נשים שאין להן זמן להשקיע באיפור בכל בוקר ובכל ערב גילו באיפור קבוע פתרון נפלא לבעיה: תמיד ובכל מקום להיות יפה ומטופחת גם ללא האיפור. כי איפור קבוע, או כפי שהוא מכונה בשפה המקצועית איפור להדגשת הפנים מעניק לנשים, ובשנים האחרונות גם לגברים, את המראה הטבעי והמטופח של הפנים ללא הצורך בתכשירי האיפור השונים: מסקרה, איילנייר, קונסילר, עפרון גבות, שפתון וכו'.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI