דף הבית נשים נשים - אחר טיפולי פנים
טיפולי פנים
דנה גינת 29/08/11 |  צפיות: 3081

בדומה לטיפול פסיכולוגי ולאימון קואוצ'ינג, טיפולי פנים הם הטיפולים הפופולאריים ביותר בחברה המערבית המודרנית. נשים, גברים, נערים ובני הגיל השלישי נעזרים בהם בתדירות גבוהה וכבר לא מתביישים לדבר על כך בריש גלי. מפני שהיום אלה לא סתם טיפולי פנים שגרתיים הפונים לאנשים הסובלים מבעיות עור, אלא פינוקים אמיתיים בעלי שמות לועזיים כמו אקווה-ספא, בוטקס פארטי, ליפטינג, פילינג ועוד הפונים לכל אחד ואחת. אפשר להגיע אליהם במסגרת ביקור במכון ספא, אפשר לקבוע לקוסמטיקאית בקליניקה פרטית ואפשר להגיע למכון הכולל מספר רב של מומחים: קוסמטיקאית רפואית, קוסמטיקאית פרא רפואית, מומחית לאיפור קבוע וכו'. היום קיימת גם אופציה ליהנות מטיפול קוסמטי באחד מדוכני האקספרס בקניונים או לקבל עצות באינטרנט לביצוע טיפולי פנים באופן עצמאי בבית.

טיפולי פנים – מי צריך אותם

טיפולי פנים כוללים בתוכם מספר רב של תחומים. ישנו תחום של אסתטיקה רפואית המציע פתרונות להזדקנות העור כמו ניתוחים פלסטיים, טיפולי בוטקס, איפור קבוע ועוד. ישנו תחום של טיפולים רפואיים המתבצעים על שכבות העור התחתונות שפונה בעיקר לאנשים הסובלים מבעיות עור קשות וישנו תחום של טיפולי פנים רגילים על שכבות העור העליונות שלא דורש שום התערבות רפואית ועל כך מתאים לכל הרוצים עור פנים נקי ואסתטי. זה יכול להיות טיפול חד פעמי, אך כשמדובר על בעיות עור תידרשו לעבור כמה טיפולים ולהקפיד על כללי היגיינה גם בבית.

טיפולי פנים – איפה עושים

תחום טיפולי פנים זהו תחום נרחב המציע את שירותיו באמצעות מספר רב של דרכים. אפשר לפנות לקוסמטיקאית פרטית בשכונת מגוריכם, אפשר לקפוץ לטיפול אקספרס בקניון הקרוב ואפשר לקבוע תור לטיפול בקליניקה שמאחדת כמה גורמים כמו ניתוח פלסטי, איפור קבוע, מילוי קמטים עם בוטקס, החלקת העור בעזרת פילינג רפואי ועוד.

טיפולי פנים – מה אפשר לעשות

טיפולים פנים כמו טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפולי הבהרת פיגמנטציה, טיפולי ליפט, טיפול באקנה, פילינג עמוק, טיפולים להחייאת העור, החדרת ויטמין C לעור וגם הבהרה כללית של העור – זוכים למרבית הביקושים. טיפולים אלה, למרות שהם כוללים לרוב כמה מפגשים והתערבות די עמוקה בעור, מאפשרים למטופלים (שלא כבעבר) לחזור לפעילותם הסדירה לאחר כמה ימים. טיפולי יופי חד פעמיים גם הם זוכים לביקושים גבוהים בעיקר אלה הם טיפולים חד פעמיים המתאימים לכל אחת וגם לגברים. מפני שיותר ויותר גברים מבינים היום את חשיבותו של מראה פנים אסתטי ואינם מתביישים לעשות טיפולי פנים מרעננים על בסיס שבועי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנה גינת


 


מאמרים נוספים מאת דנה גינת
 
טיפולי פנים
29/08/11 | נשים - אחר
בדומה לטיפול פסיכולוגי ולאימון קואוצ'ינג, טיפולי פנים הם הטיפולים הפופולאריים ביותר בחברה המערבית המודרנית. נשים, גברים, נערים ובני הגיל השלישי נעזרים בהם בתדירות גבוהה וכבר לא מתביישים לדבר על כך בריש גלי.

הסרת שיער לצמיתות
24/08/11 | נשים - אחר
אף אחד לא יופתע אם נגיד שתחום הסרת שיער בישראל זוכה לאחרונה לפריחה עצומה. למעשה, כבר לא מדובר בטרנד חולף ששיגע את המדינה אלא בשיטה המסייעת לנו להסיר מגופינו שיער מיותר ולהיראות כפי שדורש צו האופנה – חלקים, חטובים וזוהרים.

איפור קבוע
23/08/11 | נשים - אחר
הרבה נשים שאין להן זמן להשקיע באיפור בכל בוקר ובכל ערב גילו באיפור קבוע פתרון נפלא לבעיה: תמיד ובכל מקום להיות יפה ומטופחת גם ללא האיפור. כי איפור קבוע, או כפי שהוא מכונה בשפה המקצועית איפור להדגשת הפנים מעניק לנשים, ובשנים האחרונות גם לגברים, את המראה הטבעי והמטופח של הפנים ללא הצורך בתכשירי האיפור השונים: מסקרה, איילנייר, קונסילר, עפרון גבות, שפתון וכו'.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI