דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים שיפוץ מטבח - משטח עבודה למטבח - גרניט או שיש או מלאכותי ?
שיפוץ מטבח - משטח עבודה למטבח - גרניט או שיש או מלאכותי ?
webfocus גיל דור 16/09/11 |  צפיות: 3788

יש פתרונות רבים ואיכותיים הנותנים מענה מצוין לצורך שלכם במשטח עבודה במטבח. המפתח לבחירה נכונה ועסקה מוצלחת תלוי קודם כל בהתנהלות שלכם במהלך הרכישה ולכן מומלץ לערוך עבודת הכנה אשר תסייע לכם לפתח בקיאות בתחום. אם הותרתם הרחק מאחור את האפשרות של משטח עבודה מנירוסטה או עץ הרי שנשארתם עם הבחירה החביבה ביותר על ציבור הצרכנים בארץ בעולם – שיש איכותי. במונח המסחרי שיש, להבדיל מההגדרה המדעית, נהוג לכנות משטחי עבודה העשויים מגרניט, שיש אמיתי, שיש מלאכותי וקוריאן.

משטח שיש למטבח יכול להיות מבוסס על כל אחד מחומרים אלה ולכן מומלץ מאוד להכירם. אם אתם בונים את המטבח שלכם בימים אלה ועליכם להחליט לגבי סוג משטח העבודה שילווה אתכן בבישולים ובהכנות , אין ספק ששקלתם בחיוב את האפשרות של התקנת שיש למטבח בתור משטח עבודה איכותי. אין ספק שהכיוון שלכם בהחלט נכון, אך לפני שאתם בוחרים במוצר, מומלץ כמובן לוודא שהוא מתאים לכם.

שיש למטבח – גרניט ושיש

גרניט הוא סלע קשיח ביותר ועמיד בפני בלאי. הגרניט אינו ניזוק מחום או קור ושומר על מרקם חלק במשך שנים רבות. משטח שיש למטבח העשוי מסלע גרניט הינו עמיד במיוחד ויוצר במטבח תחושה יוקרתית ביותר. אין ספק שבמידה ואתם משתמשים במשטחי העבודה בצורה אינטנסיבית, אחת האופציות המתאימות ביותר היא משטח עבודה מגרניט בעל כושר עמידות גבוה.

שיש הינו מקבץ של סלעי גיר שעברו תהליכים גיאולוגיים קיצוניים ושינו את צורתם ואת הטקסטורה שלהם. סלי שיש מצויים במגוון צבעים וגוונים מרהיבים. כיוון שהשיש רך יותר מהגרניט ונוטה לצבור כתמים במהירות רבה יותר, הוא אינו מומלץ לשמש כמשטח עבודה אינטנסיבי.

שיש למטבח – שיש מלאכותי וקוריאן

משטחי שיש למטבח העשויים מאבן קוורץ אשר עוברת תהליכים מתקדמים יחד עם חומרים נוספים ידועים באיכותם הגבוהה ובעמידות שלהם לאורך זמן. אין ספק שמשטחי שיש למטבח מסוג זה עשויים להוות בחירה מצוינת . קוריאן הינו משטח סינטטי המספק תחליף פשוט יותר לשיש ויכול לתפקד כמשטח עבודה מצוין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 webfocus גיל דור


 


מאמרים נוספים מאת webfocus גיל דור
 
החזרי מס לשכירים – להתחיל לאסוף עדויות ומסמכים
28/02/12 | מיסים
במדינה אידיאלית, היינו כולנו מקבלים החזרי מס בכל שנה ביוזמת רשויות המס. למרבה הצער, עדיין לא הגענו לחזון אוטופי זה ולכן, אם לא נדרוש את זכאותנו לקבלת החזר מס אף אחד לא יעשה את זה בעבורנו

החזרי מס לשכירים – גם ההוצאות שלכם שוות כסף
28/02/12 | מס הכנסה
בניגוד גמור לסברה הרווחת כי מעקב אחר ההוצאות ושמירת חשבוניות של כספים שהוצאנו, הם עניינם של עוסקים עצמאיים בלבד, במציאות ישנם החזרי מס לשכירים גם בתחום ההוצאות. על-פי החוק הישראלי, שכירים זכאים לנכות מההכנסה החייבת במס שלהם הוצאות שנגרמו להם בקשר ישיר עם יצירת ההכנסה – דהיינו המשכורת החודשית מהמעביד

שיפוץ מטבח - משטח עבודה למטבח - גרניט או שיש או מלאכותי ?
16/09/11 | שיפוצים
יש פתרונות רבים ואיכותיים הנותנים מענה מצוין לצורך שלכם במשטח עבודה במטבח. המפתח לבחירה נכונה ועסקה מוצלחת תלוי קודם כל בהתנהלות שלכם במהלך הרכישה ולכן מומלץ לערוך עבודת הכנה אשר תסייע לכם לפתח בקיאות בתחום

שיש למטבח – אמיתי או מלאכותי ?
16/09/11 | שיפוצים
אם אתם משפצים את המטבח שלכם או בונים בית חדש והגעתם לשלב המטבח, בהחלו הגיע הזמן לבחור משטח עבודה למטבח.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI