דף הבית תחבורה ורכב תעופה נופשים ברגע האחרון הם דרך יעילה ומושכלת להזמין את דיל החלומות במחיר זול ביותר
נופשים ברגע האחרון הם דרך יעילה ומושכלת להזמין את דיל החלומות במחיר זול ביותר
גיא שמיר 26/09/11 |  צפיות: 4719

אם הינכם פועלים כמו הרוב, סיכויים טובים שמדי פעם גם לכם מתחשק לעזוב הכול ופשוט לברוח שעות מספר לחו"ל ולרבוץ באיזשהו חוף ים ולשים בצד את צרות היום יום. טיסות ודילים של הרגע האחרון הם יופי של דרך של ניצול החשק הגדול לחופשה ככה משום מקום ופשוט לטוס לנופש קצרצר, לשכוח לכמה רגעים משגרת היום יום והלחצים ולחזור מחודשים הבייתה לאחר כמה ימים.

ישראלים רבים מרבים לנצל את היתרונות המשמעותיים של עסקאות ברגע האחרון על-ידי תכנון קפדני של החופשה שלהם ללא שיטות מיוחדות, ואז קצת לפני תאריך הטיסה להתחיל לחפש החופשה האולטימטיבית למסגרת התקציה. כל זאת בהנחה, במידה ומבצעים את זה עם חשיבה שלוקחים בחשבון שקיים צ'אנס לאתר חדרי מלון ו/או מקומות בטיסות ליעד המסוים. בשלב זה, סוכנויות הנסיעות ובתי מלון מוכנים להציע הנחות רציניות לאותם אנשים שיקחו זאת בשתי ידיים.

המדינות השכיחות בקרב ישראל כוללים בעיקר את אירופה הקלאסית כמו איטליה, ספרד, בולגריה וכמובן חלק מהמדינות הקרובות כמו תורכיה. מועדי הטיסות הכי מבוקשים הם בהחלט חודשי יולי-אוגוסט לכן גם המחירים יהיו לרוב גבוהים יותר ברם מי שמעוניין קצת לצאת מהקופסה יכול לתכנן לעצמו נופש שהם ברגע האחרון דווקא בעונת החורף ולנפוש באיזה יעד אירופאי וליהנות מעונה נהדרת והרים לבנים.

יש לציין שחבילות נופש שברגע האחרון אינם בהכרח רק בארצות אחרות אלא גם בארץ כאשר אחד האזורים המועדים ביותר הינה אילת. ישראלים רבים לא רוצים ללכת על חו"ל, להפגין קצת אהבת הארץ ולרכוש להם טיסות לאילת ברגע האחרון. כפי שנאמר אילת אחד מהמקומות הכי פופולאריים בארץ גם בקרב ישראלים וגם אצל תושי חוץ. תקופת הנהירה הגדולה אליה היא כמובן בתקופת הקיץ אבל אפשר למצוא דילים לאילת גם בחורף וכן זוהי נקודה למחשבה.

מי שמעוניין רק בטיסות ומרגיש שהוא מוכן ומזומן להתארגן על מלון ואטרקציות במהלך החופש בצורה עצמאית לחלוטין יוכל לחלוטין לחפש רק טיסות רגע אחרון במחירים זולים במיוחד ולא מן הנמנע גם לחסוך עלויות בהשוואה לחבילה נופש שכוללת הכל.

בטח הבנתם, עם קצת קריאטיביות ורצון אפשר לתכנן חופשה עצמאית מהנה שהם ברגע האחרון - אז נאחל לכם אחלה חופשה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיא שמיר


 


מאמרים נוספים מאת גיא שמיר
 
מסוקים על שלט בקדמת עולם התחביב
03/11/11 | תחביבים
כמו כל כלי טיס אחר גם מסוקים על שלט מושכים אותנו לשחק עימם ולהתנסות בחוויית הטיסה בהם. הם מפגינים יכולות מרשימות, ביצועים מטורפים, נראים אמתיים ועמידים במיוחד אז מה הפלא שהם מעסיקים את האדם החל מילדותו ועד לבגרותו המאוחרת?

גנרטורים להשכרה בהספקים שונים
שוק הגנרטורים נוחל מהפיכה של ממש בשנים האחרונות עם עלייה בפופולאריות הרבה שלהם אודות למחירי החשמל העולים בעולם כולו. הצורך בחלופה זולה יותר ואף זמינה יותר במקרים רבים הולידה את הביקוש הרב לגנרטורים. הגנרטורים שהחלו לזרום ארצה בכמויות גדולות במיוחד נמכרים בשלל דגמים נרחב הכולל מספר רק של הספקים אפשריים, צורות, גדלים וחידושים שונים.

נופשים ברגע האחרון הם דרך יעילה ומושכלת להזמין את דיל החלומות במחיר זול ביותר
26/09/11 | תעופה
כדאי לבחון אפשרויות טיסה ונופש ברגע האחרון, שכן המחירים יורדים ואתם מרוויחים בגדול. ניתן לחסוך עשרות אחוזים ברכישת נופש לחו"ל באמצעות הזמנה ברגע האחרון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI