דף הבית בידור ופנאי תחביבים מסוקים על שלט בקדמת עולם התחביב
מסוקים על שלט בקדמת עולם התחביב
גיא שמיר 03/11/11 |  צפיות: 3565

מסוקים גדולים ומרשימים גורמים לנו לפליאה כאשר אנו שומעים אותם טסים מעלינו, מי מאתנו לא מרים את הראש בחיפוש אחר מסוק כשקולות רוטור המסוק נשמעות למרחקים? מסוקים- אחד מההמצאות הגאוניות והמשמעותיות ביותר של האדם מפליא אותנו כל פעם מחדש עם חזות מרשימות, יכולות גבוהות כשהוא ניצב כסמל סטטוס מובהק.

מסוקים על שלט
כמו כל כלי טיס אחר גם מסוקים על שלט מושכים אותנו לשחק עימם ולהתנסות בחוויית הטיסה בהם. הם מפגינים יכולות מרשימות, ביצועים מטורפים, נראים אמתיים ועמידים במיוחד אז מה הפלא שהם מעסיקים את האדם החל מילדותו ועד לבגרותו המאוחרת?

ביצועים יוצאי דופן
מסוקים על שלט מפגינים כיום, אודות להתקדמות הטכנולוגית, ביצועים מרשימים במיוחד כשהם טסים בשמיים בתמרונים ומהירויות אדירות לקנה המידה הקטן יחסית שלהם. בניית המסוקים בצורה מיוחדת וקפדנית מביאה ליכולות אווירודינאמיות מרשימות ומעוררות פליאה.

קדמה טכנולוגית
מלבד המנועים החזקים של המסוקים, בין אם מדובר במסוקי דלק או מסוקים חשמליים, אנו פוגשים פעמים רבות גם במסוקים בעלי טכנולוגיות מיוחדות כגון מצלמות, חיזוי מזג אוויר, תיקון טעויות אנוש למניעת התרסקויות ועוד מגוון רחב של שכלולים טכנולוגיים המציידים כמעט כל מסוק על שלט כיום.

עיצוב
מסוקים על שלט אומנם נחשבים כמשחק וכצעצוע עבור בניא דם רבים אך אין מדובר בצעצוע באמת. המסוקים מאסיביים, מיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר ומהונדסים בידיי מהנדסים מהשורה הראשונה כל זאת ועוד בכדי להעניק למשתמשים בהם חווית טיסה מקסימאלית. עיצוב מסוקים חשמליים נעשה גם הוא בקפידה ולעיתים מסוק על שלט דומה בדיוק לדגם המקורי לו כמו אפאצ'י, קוברה, בלאק הוק ועוד.

מחיר
מסוק על שלט יכול להגיע במגוון רחב של וריאציות החל ממסוקים חשמליים ועד למסוק על שלט הצורך בנזין, דלק מטוסים, סולר ועוד. הנפוצים ביותר הינם מסוקים חשמליים ומסוקים על דלק מטוסים המציגים ביצועים מרשימים במיוחד. היתרון נמצא בצד המסוקים המונעים בדלק אודות לחוסר הצורך במקור חשמל זמין וטיסה ארוכה במצריכה דלק בלבד.כל אלו ועוד הופכים מסוקים חשמליים ומסוקים על דלק לכל כך פופולאריים בעולם כולו. תערוכות, תחרויות ותצוגות רבות נערכות מסביב לעולם בכל תקופה ותקופה ואנו אף רואים בישראל מידיי שבוע תערוכות ותחרויות רבות של מסוקים על שלט, מטוסים על שלט ועוד כלי טיס קטנים רבים אחרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיא שמיר


 


מאמרים נוספים מאת גיא שמיר
 
מסוקים על שלט בקדמת עולם התחביב
03/11/11 | תחביבים
כמו כל כלי טיס אחר גם מסוקים על שלט מושכים אותנו לשחק עימם ולהתנסות בחוויית הטיסה בהם. הם מפגינים יכולות מרשימות, ביצועים מטורפים, נראים אמתיים ועמידים במיוחד אז מה הפלא שהם מעסיקים את האדם החל מילדותו ועד לבגרותו המאוחרת?

גנרטורים להשכרה בהספקים שונים
שוק הגנרטורים נוחל מהפיכה של ממש בשנים האחרונות עם עלייה בפופולאריות הרבה שלהם אודות למחירי החשמל העולים בעולם כולו. הצורך בחלופה זולה יותר ואף זמינה יותר במקרים רבים הולידה את הביקוש הרב לגנרטורים. הגנרטורים שהחלו לזרום ארצה בכמויות גדולות במיוחד נמכרים בשלל דגמים נרחב הכולל מספר רק של הספקים אפשריים, צורות, גדלים וחידושים שונים.

נופשים ברגע האחרון הם דרך יעילה ומושכלת להזמין את דיל החלומות במחיר זול ביותר
26/09/11 | תעופה
כדאי לבחון אפשרויות טיסה ונופש ברגע האחרון, שכן המחירים יורדים ואתם מרוויחים בגדול. ניתן לחסוך עשרות אחוזים ברכישת נופש לחו"ל באמצעות הזמנה ברגע האחרון.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI