דף הבית רוחניות גרפולוגיה דרושה: גרפולוגית מומחית למסיבת רווקות מוצלחת
דרושה: גרפולוגית מומחית למסיבת רווקות מוצלחת
taliyardeni 27/09/11 |  צפיות: 14146

כמעט כל אדם שתשאלי יגיד לך שהגבר נהנה יותר לפני החתונה. והכלה? היא יושבת עם חברותיה בבית ומחכה שהכל ייגמר. אם את חברה טובה, בוודאי תנסי לעשות הכל כדי שהפעם, ליקירתך, זה לא יקרה. אז מה יהפוך מסיבת רווקות שגרתית לערב מהנה במיוחד? החברות הכי טובות, מעט יין וכיבוד – וכתבי יד של כל המוזמנות.

מה הקשר בין גרפולוגיה לבין מסיבת רווקות?

למעשה, מסיבות רווקות וגרפולוגיה מספקות שילוב נהדר ומהנה. השילוב הזה הופך כל ערב משעמם ונטול עניין לאירוע מצחיק, מעניין, סקסי, תזזיתי ומרגש. זוהי הזדמנות נפלאה לציין את סיום פרק הרווקות בחייה של החברה הטובה, להכין אותה לקראת חיי הנישואים - בתוספת קריצה קטנה - ולקרב בין החברות בצורה הטובה ביותר.

ומה את צריכה לעשות?

בתור מארגנת הערב, נסי לאתר כתב יד של הכלה עצמה מהשנים האחרונות ואם זה לא מצליח – בקשי ממנה לכתוב לך משהו במיוחד (עדיף מבלי שתדע מהי המטרה האמיתית).

כתב היד של הכלה ינותח עוד לפני מסיבת הרווקות בצורה מלאה ומקצועית ויוענק כמתנה לכלה. מדובר בניתוח מושקע במיוחד, שכולל התייחסות לתכונות האופי של הכלה ולמאפיינים החזקים של אישיותה.

הכלה לא רק תיהנה מפענוח מקיף ומקצועי, אלא גם תזכה למלוא תשומת הלב, כפי שמגיע לה בערב מיוחד שכזה. בנוסף, היא תקבל מתנה לכל החיים שתישאר כמזכרת מהערב המיוחד וגם תוכל לסייע לה ולכוון אותה בעתידה האישי והמשפחתי.

גם חברותיה של הכלה לא נותרות מקופחות בערב מהנה שכזה. אלו יזכו במקום לפענוח כתב היד. הפענוח ייעשה במהלך הערב המהנה והמיוחד הזה, ויעניק לכל אחת הזדמנות ליהנות מסקירת אופי אישית.

מסיבת רווקות מסוג זה נעשית באווירה טובה ומשחררת. מומלץ לפתוח את הערב בארוחה קלילה בתוספת יין טוב, שיעלים חסמים ויאפשר לכל אחת ליהנות באמת. פענוח כתבי היד של הכלה וחברותיה נמשך לרוב כשעה וחצי.

הגרפולוגית טלי ירדני הנחתה עד היום עשרות ערבי רווקות מהנים, שנותרו חקוקים בזיכרונן של הבנות למשך זמן רב. בעזרת ההנחיה הייחודית, המקצועיות, היחס החם והקשר עם החוגגות, היא מבטיחה מסיבת רווקות בלתי נשכחת לכל אחת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 taliyardeni


 


מאמרים נוספים מאת taliyardeni
 
דרושה: גרפולוגית מומחית למסיבת רווקות מוצלחת
27/09/11 | גרפולוגיה
אם את חברה טובה, בוודאי תנסי לעשות הכל כדי שהפעם, ליקירתך, זה לא יקרה. אז מה יהפוך מסיבת רווקות שגרתית לערב מהנה במיוחד? החברות הכי טובות, מעט יין וכיבוד – וכתבי יד של כל המוזמנות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI