דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מערכות סולאריות או דודי שמש - איך תוכלו להפיק אנרגיה בעזרת השמש
מערכות סולאריות או דודי שמש - איך תוכלו להפיק אנרגיה בעזרת השמש
טל אזרי 24/10/11 |  צפיות: 2626

ארצנו מוכרת במזג האוויר הקיצי שיש בה, בלא מעט ימים ולילות בכל תקופה של השנה. בגין סיבה זו, התקנה של דוד שמש הינה מעשה מאד מתבקש בכדי להשתמש בחום הטבעי שרובץ פה לטובת מקלחת חמימה כמעט כל השנה. יש המון סוגים של דודי שמש וקצת לפני שאתם רוכשים לעצמכם דוד שמש כדאי לערוך היכרות עם מספר עניינים מהותיים שמסוגלים למנוע פרובלמות בעתיד הקרוב.

דוד שמש הינו בעצם סוג כלשהו של מערכת הממוקמת תחת מטריה שלמה של מה שמכונה מערכות סולאריות. מערכות סולאריות הן בעצם מערכות שמתבססות על כוחן הטבעי של קרני השמש כדי להפיק אנרגיה מסוימת. דוד שמש היא בין הדוגמאות היותר שכיחות של מערכת סולארית, יחד עם זה יש מערכות סולאריות מסוגים שונים המיועדות לצרכים שונים וספציפיים.

כיום בארצנו הקטנה קיימים דודי שמש על כל גג כמעט. איך בדיוק מתפקד דוד שמש? מדובר בעצם בשימוש של עיקרון די בסיסי. הדוד שמש מקבל אליו את קרני השמש בסיוע של קולטי שמש שהם בעצם לוחות או לחילופין פאנלים רחבים שהמטרה שלהם לקלוט את האנרגיה מהחמה ואח"כ לייצר מזה חום. חום זה בפועל נועד כדי לדאוג שיהיו לנו מים מספיק חמים בביתנו בזמן שנרצה לעשות מקלחת. המטרה של דוד השמש כאמור היא בין היתר חסכון בעל חשיבות בחשמל, שהרי לולא קיומו היינו צריכים לדאוג לחימום המים בבית באמצעים אחרים אשר צורכים הרבה יותר חשמל או שמא לצרוך גז.

מערכות סולאריות לא התפתחו כפי שניתן להבין באופן בלעדי לדודי שמש, אלא למטרות שונות ומגוונות נוספות. עוד שימוש שונה במערכות סולאריות להמחשה, הינה לעשיית חשמל. כמו לפאנלים הגדולים של הדוד שמש, במערכות סולאריות להכנת חשמל יש כאלה לוחות שמטרתם להפוך את האנרגיה לזרם חשמלי סטנדרטי שמסוגל לשמש אותנו בהפעלת מכשירי חשמל בביתנו. המשמעות היא שבאמצעות קרני השמש אנו עשויים לייצר חשמל בביתנו בלי לבזבז כסף.

לפני קנייה של דוד שמש או אולי סוג שונה של מערכות סולאריות מתוחכמות, מאד שווה לבדוק מספר אלמנטים שונים אשר קשורים למערכות הללו. בין השאר כדאי לבדוק באם החברה שמוכרת את דודי השמש בפועל מאובזרת בכל האישורים והתקנות הנדרשים לשיווק וגם התקנות של המוצרים האלה. מעבר לכך מומלץ ביותר לעיין אלמנטים מעט טכניים כמו למשל גודל והקיבולת הדוד בכדי להבטיח שהוא אכן יספיק לדרישותיכם. משפחות גדולות לצורך ההמחשה, צריכות בדרך כלל כמות גדולה הרבה יותר של מים חמים ולכן גם גודל הדוד כדאי להיות מרווח יותר. כמו למשל נכון כמו תמיד מומלץ לערוך השוואה של מחירי שוק ולקנות בצורה מושכלת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טל אזרי

חברת בניית אתרים

בניית אתרים באינטרנט

מאמרים



 


מאמרים נוספים מאת טל אזרי
 
בניית אתרים באינטרנט – אתרי תדמית ואינפורמציה
כאשר אנו נתקלים במושג כתיבה שיווקית במהלך בניית אתר, במקרים רבים הוא מעלה בנו אסוציאציה של שיווק מוצרים לצרכנים. עם זאת, אנו נוטים לשכוח כי כתיבה באינטרנט הינה בעלת פנים רבות, והינה חיונית ביותר, גם ככתיבה תדמיתית ואינפורמטיבית, וניתן להפיק ממנה מידע רב. מלבד קידום אתרים

לבנות אתר בחינם או עם חברת בניית אתרים
שאלה זו נשאלת על ידי רבים המעוניינים לדעת מדוע עליהם לשלם כסף רב עבור העבודה עם חברת בניית אתרים כאשר כיום ניתן לבחור בפלטפורמות כמו וורדפרס

ייעוץ עסקי
לכל בית עסק, גדול כקטן, ישנם תקופות טובות ותקופות פחות טובות. כל בעל עסק, מוכשר ככל שיהיה, יודה ויאמר שהיו תקופות שהוא היה בטוח שהעסק שלו קורס. לכולם זה קורה, אפילו לגדולים ביותר. החכמה היא לא לתת לעסק ליפול

בניית אתרים כולנו נכנסים לרשת
אם בעבר היה עומד מישהו ב"כיכר העיר" ואומר את דבריו הרי שכיום רשת האינטרנט היא זו שמאפשרת לו לכתוב את מה שהוא רוצה אל מול מיליונים של אנשים או להעלות סרטון וידיאו שבו הוא יכול לפרוש את משנתו.

דלתות כניסה זולות
15/01/12 | שיפוצים
כשמדובר בדלתות, ובמיוחד בדלתות המיועדות לכניסה אל הבית ישנה חשיבות מאוד גבוה לדלת עצמה. דלתות כניסה לבית הם למעשה ההזמנה אל הבית והם יכולות להעיד המון על אופיים של בעלי הבית

זכויות עובדים בעת פירוק חברה
במקרים רבים, בהם חברה נקלעת למשברים כלכליים ועומדים לה נושים המעוניינים להגיש בקשה לביצוע פירוק חברה על ידי בית המשפט, העובדים נשארים בדרך כלל לא יכולת מעשה, אך החוק, במקרה של סגירת חברה, עומד גם לצידם של עובדי החברה.

עיסוי עד הבית
גם ליחיד וגם לבני זוג שירותים מסוימים אף הולכים ומשתכללים במשך הזמן. לכן מה שהיה פעם שירות של עיסוי לאדם מסוים הופך כיום להיות כזה שמתאים גם לבני זוג שמעוניינים בערב מיוחד עוד יותר.

אתרים שעובדים בשביל העסק שלך
כמו שיש סוגים שונים של עסקים כך יש סוגים שונים של אתרים הנבנים למטרות עסקיות בהתאם לסוג העסק. די ברור שלכל עסק יש את האופי שלו ואת ההקשר הישיר לתחום שבו הוא פועל ובכל עסק קיימת שיטה אחרת לפנות לקהל היעד

תחילת עידן של בניית אתרים
האם אתרי האינטרנט שבתחילת הדרך של הרשת הווירטואלית אינם מזכירים כלל את אלו שאנו רואים היום? מרתק לראות כיצד אתרים של חברות ענקיות שבזמן התחלת עידן האינטרנט היו כאלו שהציגו אלמנטים בסיסיים בלבד ואילו כיום הן אפילו מתחרות בערוצי טלוויזיה שונים בקלות די רבה ואף יוצרות תנועה רחבה של לקוחות שפונים לעסק. בניית אתרים בימינו היא עניין רציני ומתקדם ביותר.

התאמת סוג עיסוי לגוף שלנו
אנו יכולים לראות כיצד מכונים מקצועיים או מכוני ספא רציניים מציעים סוגים שונים של עיסוי, כמו למשל שוודי, רקמות עמוק, הוליסטי, ועוד
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI