דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד חומרי הדברה נגד פרעושים
חומרי הדברה נגד פרעושים
לילך כהן 10/11/11 |  צפיות: 2670


פרעושים הם הסיוט הגדול ביותר של כל כלב. מי שמגדל כלב יודע כי יש לבעל חיים מיוחד זה לא מעט רגשות. אומרים שכלב הוא בין בעלי החיים האינטליגנטיים שיש בטבע, וככזה הוא גם מחצין רגשות מסוימים שמרשימים אותנו מאוד. לכן לא נעים לראות כלב שלא מפסיק להתגרד, מאחר והדבר גם משפיע עליו בצורה שלילית. בעזרת חומרי הדברה נגד פרעושים ניתן לראות כיצד אפשר לפטור את הכלב מהעונש המטריד כל כך. ההרגשה של בעל חיים פרוותי זה תהיה מצוינת כשירגיש חופשי מטפילים מרגיזים אלו.

גם עבור מי שמחזיק את הכלב ברשותו, הרי שדי ברור שהימצאות פרעושים היא לא כזו שמקובלת עליו. בל נשכח שבעלי כלבים רבים מחזיקים את חיית המחמד שלהם בתוך דירה ולא בשטח פתוח מחוץ לבית, כמו גינה למשל. כך שללא חומרי הדברה נגד פרעושים הסיכון יכול להיות גדול עבור כולם. זוג שמגדל כלב אך יש לו גם ילדים קטנים לא יוכל להשלים עם העובדה שפרעושים לא רק יפריעו לאיכות חייו של הכלב אלא גם יסכנו חלילה תינוקות וילדים עדינים בזמן שהם שוהים ליד פרוותו של הכלב.

אנו יכולים לראות כיצד מי שמגדל כלב ניגש מדי פעם לחנות לציוד לבעלי חיים ורוכש מזון המתאים לסוג הכלב שהוא מגדל. אך די ברור שאותו אדם שבאמת דואג לכלב שלו מחפש עבורו כל פריט שיכול לעזור בגידולו. כך ניתן לראות כיצד גם רכישת חומרי הדברה נגד פרעושים היא כזו שבה נבדקים על ידי בעלי כלבים מוצרים שונים, ואם הם מוצאים שהם באמת איכותיים ואינם מסכנים את הכלב ואת הסביבה שבה הוא חי, הם רוכשים אותם. זהו חלק בלתי נפרד מטיפול איכותי ורציני בחיית מחמד שהופכת להיות חלק מחיינו.

חומרי הדברה נגד פרעושים באינטרנט פנו לאתר http://www.pet-bar.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI