דף הבית חוק ומשפט כללי שם המאמר: זכאות לאזרחות פולנית
שם המאמר: זכאות לאזרחות פולנית
noam 20/11/11 |  צפיות: 2402

אזרחות פולנית, מי זכאי לאזרחות פולנית?

כל אדם שנולד בפולין, או במדינה שהייתה בשליטת פולין בתקופה של בין מלחמת העולם הראשונה ומלחמת העולם השנייה כמו בלארוס, אוקראינה וליטא זכאי לקבל אזרחות פולנית.

זכאים לקבל אזרחות פולנית גם ילדיהם של אנשים שנולדו בפולין או אחת מהמדינות הנ'ל, וכן צאצאיהם וצאצאי צאצאיהם עד סוף כל הדורות.

גם אנשים שאינם יודעים את השפה הפולנית, אינם בעלי זיקה פולנית או שאין בידם תעודת לידה פולנית זכאים לקבל אזרחות פולנית אם הם או הוריהם נולדו בפולין.

כל אדם המעוניין יכול להגיש בקשה לקבל אזרחות פולנית, אולם במקרה זה יש לדעת ולהכיר את החוק הפולני ולהגיש בקשות לאישור למוסדות בשפה הפולנית. יתכן גם כי יידרש להשיג מסמכים מתוך ארכיונים שונים בארץ או בחו'ל. קשיי הבירוקרטיה הכרוכים בהגשת הבקשות לקבל אזרחות פולנית עלולים להיות רבים, הגשה לא נכונה של הטפסים עלולה לבטל את הזכות של אזרחות פולנית, במקרים רבים עדיף לבצע את הגשת הטפסים לבקשת אזרחות פולנית על ידי עורך דין המתמצא בדברים.

דרכון אירופאי

אנשים בעלי אזרחות אירופאית כלשהי או בעלי אזרחות פולנית, זכאים לקבל דרכון אירופאי. מאז הקמת האיחוד האירופי שהפך עשרים ושבעה ממדינות אירופה למעיין מדינה אחת החזרת דרכון אירופאי אפילו משתלמת יותר.

הזכויות אשר מוקנות למחזיקי דרכון אירופאי הן רבות. מעבר ללימודים אקדמאים זולים מאוד באירופה, ובחלק מהמקרים אפילו חינם (לבעלי אזרחות צרפתית). זכאים בעלי דרכון אירופאי למעבר חופשי בין מדינות האיחוד ללא שתלום מס מעבר. בנוסף ניתן לגור, לעבוד או לסחור בנדל'ן ברוב המדינות ממדינות אירופה. בעלי דרכון אירופאי יכולים גם להשיג יותר בקלות ויזות ואישורי כניסה ועבודה לארצות הברית.

הוצאת דרכון אירופאי, הפכה להיות דבר פופולארי מאוד בישראל בשנים האחרונות. אפשרות העבודה המגורים והלימודים באירופה, הפכה את הרצון של הישראלים לקבל דרכון אירופאי לחזק יותר.

בנוסף ישראלים רבים החוששים ממצב של מלחמה קשה בארץ רואים בהשגת דרכון אירופאי מעיין תעודת ביטוח שיהיה להם לאן לברוח במקרה כזה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 noam


 


מאמרים נוספים מאת noam
 
צלם חתונה יקר או זול?
13/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי אירועים במרכז, צלם אירועים במרכז וכמו כן, על צלם חתונה, למידע נוסף אודות צלמי אירועים במרכז היכנסו לכאן

חברות ניקיון | שירותי ניקיון משרדים במרכז
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

צלמים במרכז מקצועיות זה לא הכל
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

שירותי ניקיון למשרדים
המשרד מלוכלך ? זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע! כל מה שצריך לדעת לפני הזמנה של ספק שירותי ניקיון - הכנסו והכירו את הפרטים

צלם חתונה מקצועי ואמין איך מוצאים?
12/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם חתונה וכמו כן, על צילום אירועים במרכז, למידע נוסף אודות צלם חתונה היכנסו לאתר ותקבלו מידע רלוונטי

עטים עם לוגו + הדפסה על מוצרים
12/02/13 | מיתוג
בעולם הפרסום והשיווק של היום יש המון מסרים שיווקים . הדפסה על מוצרים, ועטים עם לוגו כדוגמא זו הדרך להגיע ללקוח שלכם.

על צלמי חתונות והדרך הקלה אליהם
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמי חתונות, וכמו כן, על צילום בר מצווה והדרך הקלה למציאת צלמי חתונות מקצועיים. למידע נוסף אודות צלמי חתונות היכנסו לאתר.

הדרך הקלה למציאת צלמים לאירועים וחתונות
11/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלמים לאירועים ובעיקר על צילום חתונות, למידע נוסף אודות צלמים לאירועים היכנסו לאתר.

צילום בת מצווה על ידי צלם אירועים איכותי
10/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צלם אירועים והדרך למציאת שירות צילום בת מצווה איכותי ומקצועי. למידע נוסף אודות צלם אירועים היכנסו לאתר.

הכל אודות צילום אירועים איכותי ומקצועי
05/02/13 | צרכנות
במאמר זה נדבר על צילום אירועים וכמו כן, על צילום וידאו ברמה גבוהה, על מנת לדעת יותר על צילום אירועים היכנסו לאתר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI