דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי גם אתם יכולים להצליח במבחנים פסיכומטריים
גם אתם יכולים להצליח במבחנים פסיכומטריים
יעל מלמד 25/11/11 |  צפיות: 2726
מרגישים שאתם צריכים ללמוד? איך תתקבלו ללימודים אקדמאיים?

אומנם בזמנים אלה, תעודת בגרות היאאינה מחייבת למציאת עבודה, וגם אם היא לא בדיוק מרמזת על רמה שכלית, בכל זאת עדיין עדיף שתוציאו אחת, מפני שהדבר אחד מהדברים הבסיסיים בקוה"ח, ולעיתים אפילו חובה להרשמה ללימודי תואר מסויים. רוצים מידע בנושא מבחנים פסיכומטריים? המשיכו הלאה.

אז איך משלימים בגרות?

כל שנה שעוברת לאחר סיום בית הספר - כך תתקשו יותר להשלים תעודת בגרות. וזה למה, יותר פשוט שתתחילו בתהליך הכי מהר שאפשר. קל למצוא די והותר מוסדות שניתן להירשם אליהם. עוד מידע על מוסדות אלה תמצאו בשפע רב בגוגל. היה ואתם בסדיר, בקבע, או אם השתחררתם לאחרונה, אפשרי לקבל הרבה הטבות על קורסי השלמת בגרויות.

קחו בחשבוןשאתם כבר ילדים גדולים, ולפיכך, התייחסו אל הנושאבאופן רציני ותפסיקו להתנהג כמו תלמידי בית ספר; עכשיו, כאשר ידוע לכם מה באופן כללי אתם מבקשים לעתידכם, ויש לכם יותר מידע על נושאים מסויימים.

מה בנוגע אל המבחן הפסיכומטרי?

הפסיכומטרי בנוי בדרך שונה בתכלית מזה שלהבגרות. לציון זה יש משקל רב יותר ממשקל ציוני מבחני הבגרות, מה גם שהבחינה הפסיכומטרית עצמה קשה בהרבה, למרות העובדה שמבחן זה לא משקף אתרמת החוכמה שלכם. ציון הפסיכומטרי שלכם בוחן את הדרך בה אתם מתפקדים בעת מצבי לחץ, את הזכרון שלכם ואת ניהול סדרי העדיפויות שלכם.

גם אם מסיבה כלשהי נבחנתם וקיבלתם ציון לא גבוהבמבחן הראשון שלכם - זו לא אינדיקציה לכך שאתם לא מספיק טובים, רק שהפעם לא יצא טוב; כמו ראיון עבודה, רוב האנשים לא מצליחים במימוש הפוטנציאל ולהוציא תוצאה מכובדת בפעם הראשונה. אפשרי לגשת לבחינות נוספות, אם יש לכם מספיק גב כלכלי ועצבים ללמוד ולגשת לעוד מבחן. את הציון הכי גבוה שתוציאו - זוכרים שבע שנים.

בשלב הזה, כשקיבלתם קצת אינפורמציה לגבי פטור באנגלית פסיכומטרי, ובמידה וכבר ידוע לכם איזה תחום לימוד מעניין אתכם ואיזה עיסוק תרצו לעצמכם, זה השלב להשתמש בידע הזה למען עתידכם: הירשמו לאחד המוסדות, שפרו את הממוצע שלכם, והוציאו לכולם את העיניים מקנאה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעל מלמד


 


מאמרים נוספים מאת יעל מלמד
 
כמה עולה דשא טוב
27/11/11 | גינון
לכן, אין מנוס אלא להתייעץ עם מומחים בנוגע אופן השימוש היעיל של שטח הגינה שלכם, ולעשות בדיקה של סוג הקרקע

מחפש מעצבי פנים בצפון?
27/11/11 | שיפוצים
ברוב המקרים אין בידינו את הידע, הניסיון המעשי, או הכוח לדאוג לכל הפרטים הקטנים - ולכן במקרים כאלה אנו קוראים לאדריכלים ובעלי מקצוע לשירות.

לימוד הנדסה - בואו להגשים חלום
אתם מוכרחים להשקיע מחשבה במה ללמוד. הסיבה לזה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו תשפיע על החיים שלכם באופן ניכר.

עלויות הובלה באזור המרכז
קחו את המעבר בקלות. הרבה אנשים עוברים ממקום אחד למשנהו מסיבות משמחות כגון שדרוג למשרד גדול בסביבה טובה יותר או כשסיימו לשפץ את הבית.

איפה כדאי ללמוד תואר שני בליקויי למידה
אין מנוס אלא לחשוב טוב-טוב על החלטת סוג הלימודים. וזאת בגלל סיבה מאוד פשוטה, שכן הבחירה הזו משפיעה מאוד על חיינו.

אזעקות לעסק דגמים ומחירים
באמת כל אדם מכיר סיפור על שסבל מגניבות מתישהו במהלך חייו. במהלך העשורים האחרונים

התמודדות עם ליקויות למידה תואר שני
כושר התמדה, בסיס מקצועי ואיך לא - היכולת לקלוט מהר. בגלל זה, רצוי לחשוב בגדול - תתחילו להתפתח וללמוד, שכן זה יכול רק להועיל.

איך לבחור מעצבי פנים מובילים
26/11/11 | שיפוצים
אדריכלות היא תחום רחב מאוד אשר מתחלק לשלוש תת-קטגוריות: אדריכלות מבנים, עיצוב פנים הבית ואדריכלות נוף.

מחפשים עזרה לקראת בגרויות באלקטרוניקה?
כל יום שעובר לאחר סיום ביה"ס - יותר קשה להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, כדאי להתחיל בתהליך כמה שיותר מהר. קל למצוא מספר גדול של מוסדות לימוד מוכרים שתוכלו להיעזר בהם.

פיתוח גינות שלב אחר שלב
26/11/11 | גינון
גינה ביתית היא לא רק כמה עצים, מדובר גם על פסלים, מזרקות ואפילו גופי תאורה מיוחדים. זהו החלק הכי מהנה כי עכשיו באפשרותכם ללכת ולבחור פעמונים לגינה ולהפוך את מרחב הגינה לגן מקסים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI