דף הבית קניות וצרכנות אופנה איך לסדר את הארון
איך לסדר את הארון
גלי דיכטר 03/12/11 |  צפיות: 2921

מכירות את הסיטואציה שבה אתן פותחות את הארון מעיפות מבט וכעבור דקותמרימות ידיים ויוצאות בהצהרה הבנאלית :" אין לי מה ללבוש!!!!!" ובן זוגכםעומד פעור פה מול הארון ולא מבין "אבל הארון שלך מפוצץ בגדים איך אין לך מהללבוש?!"

בתור סטייליסטית אישית יוצא לי לנבור בארונות של אחריםולגלות שלכולם יש את אותה הבעיה בדיוק, פרט לבלאגן אנחנו אוגרים הרבה דבריםמיותרים ומעמיסים בארון כך שאי אפשר למצוא בו כלום!

1. הטיפ הראשוןוהחשוב מכל שממנו צריך להתחיל לסדר את הארון - להוציא ממנו את כל הבגדיםשאנחנו שומרים למקרה שנרזה, הבגדים למקרה שנשמין, בגדים שאנחנו סתם שומריםבארון כי כואב לנו לזרוק אותם אבל לא לבשנו אותם אפילו פעם אחת בעשורהאחרון! כל דבר מיותר עף. הבגדים המיותרים האלה מעמיסים על הארון ומסתיריםלנו את כל שאר הדברים שאנחנו כן יכולות ללבוש. את הבגדים האלה תתרמו אותזרקו.

2. דבר שני צריך לעשות הפרדה בארון של בגדי העונה; אם כרגעחורף לעביר את כל בגדי הקיץ למקום אחר בארון או בבוידעם כדי שלא יפריעולנו.

3. בשלב הזה נפריד בין כל סוגי הבגדים מכנסיים לחוד,חצאיותלחוד חולצות לחוד וכדומה. אחרי שעשיתן זאת תפרידו בין הסוגים השונים שלהמכנסיים , החולצות.

4. נא להפריד גם בין בגדי הבית לבגדים האחרים.

5. אם אתם רוצים אתם יכולים גם למיין את כל מיני הבגדים לפי צבעים אבלהשלב הזה הוא לפדנטים מאיתנו (או יותר נכון חולי נפש כמוני אבל זה גם עוזרלעשות סדר בבאלגן....)

אחרי שעשיתן זאת תראו את השינוי המדהיםשהארון שלכן עבר תוך כמה דקות ופתאום אתן מגלות כמה בגדים יש לכן ובכללשכחתם שהיו שם מלכתחילה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלי דיכטר


 


מאמרים נוספים מאת גלי דיכטר
 
10 טיפים לשופינג מוצלח
29/12/11 | אופנה
עונת המבצעים כבר נפתחה ולכן החלטתי לרכז עבורכן מספר טיפים חיוניים אשר ישדרגו לכן את חויית השופיג ויהפכו אותה למהנה, חסכונית ואף בריאה.....

סטיילינג אישי אונליין
10/12/11 | אופנה
סטייליסטית אישית משלכם במרחק של לחיצת עכבר! שירות חדש של "גלי דיכטר סטיילינג", ייעוץ סטיילינג אישי אונליין דרך וידאו צ'אט! כל מה שאתן צריכות זה תוכנת סקייפ והופ! יש לכן סטייליסטת אישית משלכן בבית!

סטיילינג לכלות
סטייליסטית אישת מלווה אותך לאורך ההכנות לחתונה : בחירת שמלת כלה, איפור, תסרוקת אקססוריז ועוד!

מסיבת רווקות עם סטייליסטית
מחפשות רעיון מגניב למסיבת רווקות? ערב בנות בהנחיית סטייליסטית אישית המתמחה בייסעוץ תדמית וסטיילינג!

מכורים לקניות? 10 דרכים "להרגיע"
03/12/11 | צרכנות
טיפים לקנייה נכונה וכיצד להמנע מפיתויים של קניות מיותרות

איך לסדר את הארון
03/12/11 | אופנה
סטייליסטית אישית חולקת איתכם סודות מעולם הסטיילינג והפעם נדבר על איך לסדר את הארון הבגדים שלנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI