דף הבית קניות וצרכנות אופנה 10 טיפים לשופינג מוצלח
10 טיפים לשופינג מוצלח
גלי דיכטר 29/12/11 |  צפיות: 2821

מי לא אוהבת לצאת לשופינג מטורף ברחבי הקניון ולהתחדש במלתחה חדשה, במיוחד עכשיו שהחלה עונת המבצעים וכל החנויות מזמינות אתכן לפרוק את ארנקכן אצלם.......

בשביל זה ריכזתי עבורכן 10 טיפים שימושיים לשופינג מהנה (ואף חסכוני):

1. דבר ראשון לפני שנכנסתן לקניון תקבעו את התקציב שאתן יכולות להרשות לעצמכן, זאת כדי לא להיכנס לגרעון בגלל אימפולסיביות של רגע.

2. תנעלו נעליים נוחות ולא נעלי עקב מעלפות שאתן חייבות להשוויץ בהן, אבל אחרי 5 מטר נופלות מהרגליים ולא מסוגולות יותר לזוז......

3.כנל לגבי בגדים, בגדים נוחים שקל להוריד אותם ולא ג'ינסים צמודים שלוקח 10דקות לקלף אותם מהגוף ועוד שעה ללבוש. ולא ללבוש מיליון שכבות אתן תמותומחום, תזיעו ולא יהיה לכן חשק למדוד כלום.

4. חשוב ביותר -ללבוש חזיה לבנה חלקה רגילה ולא סטרפלס.  קודם כל חזיה לבנה מתאימה לכלצבע, לכן כל בגד שתלבשו ייראה יותר טוב עם חזייה נייטרלית מאשר עם חזייהשחורה שעלולה לעוות במדידות של בגדים בהירים. לגבי הסטפלס - חזיית סטרפלסהרבה פעמים מעוותת את החזה ויוצרת מראה לא מחמיא כאשר נמדד עם בגדים שלאבגזרת סטרפלס.

5. תצטיידו בבקבוק מים קטן - חשוב תמיד לשתות מים ולא להתייבש...... הקניונים ממוזגים כמעט ללא אוורור, המזגנים הללו מייבשים את הגוף ומעייפים אותנו לכן חשוב לשתות.

6.יש כאלה שאוהבות לכת לבד לקניות, אבל אני תמיד ממליצה להביא מישהי איתכןורצוי מישהי מפרגנת ולא קוטלת. לגבי בני זוג - אל תעשו להם את זה, מסכניםבמה הם פשעו?! הם רק סובלים ולא יודעים איפה לדחוף את עצמם ויגידו לכן עלהכל "זה יפה" רק בשביל לעוף כבר הביתה...........

7. ראיתן משהושאהבתן  - חכו אל תוציאו ישר את הויזה! תעשו סיבובון ותחזרו. קודם כל ככהתוכלו להיצמד לתקציב שנקבע מראש ולחשב את ההוצאות מראש לפני שהוצאתן (אוקיפה חולצה ב165 שם מכנס במאתיים.....) ודבר שני יכול להיות שתמצאו את אותוהפריט בחנות אחרת במחיר זול יותר. אני תמיד ממליצה לעשות סיבוב וסקר מחיריםכי בסופו של דבר רוב החנויות מלאות בטרנדים דומים.

8. אל תקשיבולמוכרים/ות הם שם בשביל העמלות ולא באמת בשבילכן! נכון הם חמודים/ותומקסימים/ות ומלקקים/ות. הם נותנים לכן להרגיש הכי סבבה עם עצמכן כדי לדחוףלכן דברים מיותרים. תרגעו, תנשמו ותפעילו שיקול דעת.

9. כאשראתן במסע קניות תנסו להתאים את הפריטים שאתן רוכשות אחד לשני כדי שתצאו עםהופעה או כמה הופעה שלמות. אל תקנו דברים בתפזורת כי הם יפים ואולי בבואהיום הם יתאימו למשהו - ככה נתקעים עם ארון מפוצץ בדברים שלא לובשים!

10.מבצעים! תהיו זהירות לגבי מבצעים. ראיתן שלט אל תתנפלו ישר על המדפים קודםכל תקחו דקה לקרוא את מה שרשום על השלט כולל את האותיות הקטנות... הרבהפעמים המבצעים הם לא באמת מבצעים ומכריחים אתכן לקנות פריטים שאתן כלל לאצריכות בשביל לקבל את הפריט שאתן כן צריכות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלי דיכטר


 


מאמרים נוספים מאת גלי דיכטר
 
10 טיפים לשופינג מוצלח
29/12/11 | אופנה
עונת המבצעים כבר נפתחה ולכן החלטתי לרכז עבורכן מספר טיפים חיוניים אשר ישדרגו לכן את חויית השופיג ויהפכו אותה למהנה, חסכונית ואף בריאה.....

סטיילינג אישי אונליין
10/12/11 | אופנה
סטייליסטית אישית משלכם במרחק של לחיצת עכבר! שירות חדש של "גלי דיכטר סטיילינג", ייעוץ סטיילינג אישי אונליין דרך וידאו צ'אט! כל מה שאתן צריכות זה תוכנת סקייפ והופ! יש לכן סטייליסטת אישית משלכן בבית!

סטיילינג לכלות
סטייליסטית אישת מלווה אותך לאורך ההכנות לחתונה : בחירת שמלת כלה, איפור, תסרוקת אקססוריז ועוד!

מסיבת רווקות עם סטייליסטית
מחפשות רעיון מגניב למסיבת רווקות? ערב בנות בהנחיית סטייליסטית אישית המתמחה בייסעוץ תדמית וסטיילינג!

מכורים לקניות? 10 דרכים "להרגיע"
03/12/11 | צרכנות
טיפים לקנייה נכונה וכיצד להמנע מפיתויים של קניות מיותרות

איך לסדר את הארון
03/12/11 | אופנה
סטייליסטית אישית חולקת איתכם סודות מעולם הסטיילינג והפעם נדבר על איך לסדר את הארון הבגדים שלנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI