דף הבית חוק ומשפט חקירות לעמוד לחקירה
לעמוד לחקירה
ריקו עובדיה 18/12/11 |  צפיות: 3028

תשמרו על עצמכם. לא תמצאו דבר חשוב יותר מזכותו של אדם לחיות ובביטחון והגנה מוחלטים, משום שמה כבר ביקשנו אם לא לחיות בשלום. וכמה שהיינו מעוניינים להאמין שהעולם בטוח, המציאות כל פעם מחדש מראה לנו שלא תמיד הכל פרחים ופרפרים. לכן, במצבים כאלה עדיף להיות מוכנים לרע מכל, גם אם משמעות הדברשאנחנו צריכים למצוא חקירה או שירותים אחרים מהתחום, לשם העניין.

כשאנחנו נמצאים בביתנו, נועלים את העסק למשך הלילה, או סוגרים את הבית ויוצאים לשעות הפנאי שלנו, זכותנו המלאה להיות מסוגלים לעשות זאת בידיעה שלא קיימת אפשרות לחדור למקום בהעדרנו, לגנוב רכוש או להביא חלילה לפגיעה בגוף.

אילו שירותים מסוגלים לעזור להגן עלינו מפני סכנות או לתת לנו את כל המידע לו נזדקק בנושא מסויים?

בתקופה זו אין כמעט בית או עסק שלא מותקנת בהם מערכת אזעקה, אשר מונעת, באופן אקטיבי ופאסיבי, כניסה ויציאה מהמבנה, ומודיעה למשטרה במקרים של פריצה. לרוב, מע' אזעקה אלה באות משולבות עם חיישני תנועה וטמפרטורה ורשת מצלמות לאבטחה מלאה.

נדיר שאנו חושבים על כך, אך מערכות אינטרקום שמנטרות יציאה וכניסה מכל מבנה בו אנו נמצאים, עוזרות לביטחון. מע' האינטרקום מאפשרות לכם לשמוע ולראות מרחוק, להחליט מי רשאי להיכנס למבנה, ולהפעיל את פתח הכניסה בלחיצת כפתור אחת.

ולעתים הדבר הדרוש לנו זה מידע, ומה יעיל יותר מחוקר שיעזור לנו? דפקו אתכם? קבלו הוכחות! חוקר פרטי יכול להשיג לכם ראיות הנוגעות לגורמי עניין משמעותיים.

צריכים עזרה עם בלשים?גלשו לאתר כדי לשמוע הכל בנושא מיגון ואבטחה, ותוכלו לישון רגועים.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ריקו עובדיה

ריקו



 


מאמרים נוספים מאת ריקו עובדיה
 
יתרונות של שימוש במסוף אשראי
אבל מהו הפתרון העדיף? מה הכי טוב עבורך, מנהל העסק ברמה הכלכלית ומבחינת יעילות העבודה?

אולי תואר שני בהנחיית קבוצות?
אם הינך מתקשה לבחור לאיזה מסלול להירשם, אז לפני שתבחר ,חשוב שלא תשכח שבמטלת בחירת המקצוע הדבר המרכזי הוא תמיד להישאר עם 2 רגליים על האדמה

קניית כורסת הנקה ומוצרים נוספים לתינוק
כאשר צעירים נכנסים להריון הם מהר מאוד מגלים לא מעט בעיות שכלל לא התמודדו עימן בעבר.

קייטרינג בשרי בצפון - מומלץ בחום
14/02/12 | חתונות
יש לכם כוח להרים חתונה קצת אחרת? ברור שכן, והיום זה גם לא מסובך! אורחים רבים כבר הורגלו בארועים כאלה וסביר להניח שהם ישתעממו כמעט מיד מהאירוע.

מתי כדאי לעשות בגרויות אקסטרני?
ככל שמחכים יותר זמן אחרי סיום בי"ס - כך יהיה לכם קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לפיכך, קל יותר לפתוח בתהליך כמה שיותר מהר.

מתי צריך הובלות במנוף?
14/02/12 | מעבר דירה
זיכרו שיש סיבה טובה למעבר. חלק גדול מהאנשים עוברים מסיבות טובות של התקדמות למרחב מגורים מרווח וחדש או כשרוצים לשפץ בית קיים.

מה עדיף תמונות לבית קנבס או ניר צילום?
תחשוב פשוט, אבל מקורי. אפשר לרגש בפשטות. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שרכשתי לזוגתי דאז לפני מספר שנים,

לקיחת הלוואות לעסק בהקמה
14/02/12 | הלוואות
אין אחד שלא מסוגל במקרה להתקל בנקודה בחיים של הרבה רכישות, ללא כיסוי מתאים, שהעלימו את המסגרת שלכם במקרה עם הסיום הטוב או רכישות שגררו אותך

להתמודד עם בגידות בחיי הנישואין
26/12/11 | חקירות
זה לא משנה אם אנו בבית, סוגרים את מקום העבודה, או פורשים לבילוי לילי, זכותנו להיות בעלי היכולת לעשות זאת בביטחון מלא שאין לפרוץ למקום בהיעדרנו,

לומדים לפסיכומטרי ונהנים
ככל שעובר יותר זמן אחרי סיום בי"ס - ככה יהיה לכם יותר קשה להשלים את תעודת הבגרות. ומסיבה זאת,
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI