דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות בית ציוד לחיות בהרצלייה פט בר
ציוד לחיות בהרצלייה פט בר
לילך כהן 19/12/11 |  צפיות: 3301


אזור השרון מרכז בתוכו לא מעט אוהבי חיות שמגדלים חתולים, כלבים, דגים וציפורים. כל אלו נהנים משירותי חנויות המספקות מזון וציוד לבעלי חיים בקרבת מקום. לא קשה למצוא ציוד לחיות בהרצלייה, וגם אלו מאיתנו אשר מגדלים חיות אקזוטיות כמו איגואנות יוכלו למצוא את מבוקשם בקלות. בין אם אתם מחזיקים כמה וכמה חיות מזה שנים, ובין אם אספתם לביתכם כלב לראשונה בחייכם, חשוב להצטייד בכמה פריטים בסיסיים שיאפשרו לבעל החיים ליהנות מסביבתו הביתית.

הדבר הראשון שיש לדאוג לו הוא כמובן מקום בו תוכל החיה להתגורר ולישון. מקומות המספקים ציוד לחיות בהרצלייה מציעים מגוון לא קטן של אקווריומים, מלונות, ארגזים לחתולים, כלובי ציפורים וכדומה. בהרבה מקרים צריך להכין מצע מיוחד במקום הלינה של החיה, כמו למשל חול, נסורת, אבנים וחומרים נוספים. גם את הדרוש להכנת המצע ניתן בדרך כלל למצוא בחנות החיות, וכאן גם תוכלו להתייעץ עם צוות החנות לגבי הדרך הנכונה בה עליכם להשתמש בחומרים כדי שבעל החיים שלכם יסכים להיכנס אל הכלוב או המלונה שלו בשמחה.

בנוסף להסדרת מקום המגורים של חיית המחמד יש כמובן צורך לדאוג לה למזון. מזון לבעלי חיים הוא תעשייה מלבלבת המבקשת לתת מענה לכל הצרכים האפשריים של חיות מחמד. חנויות של ציוד לחיות בהרצלייה יציעו לכם מזון שמותאם לא רק לסוג בעל החיים אלא גם לגילו, לדיאטה שלו ואפילו לבעיות בריאותיות ספציפיות (אם יש כאלה). תוספי מזון מיוחדים ישלימו את התמונה, כך ששום יסוד תזונתי לא יחסר לחיית המחמד שלכם. ולבסוף, הטיפול השוטף בחיית המחמד יצריך אתכם לרכוש גם חומרים דוחי טפילים כמו אמפולות עם חומרים נגד פרעושים, קולרים דוחי קרציות וכדומה, בהתאם לסוג החיה.

להזמנות ומשלוחים של ציוד לחיות באינטרנט פנו לאתר http://www.pet-bar.co.il


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI