דף הבית אינטרנט והחיים ברשת פרסום באינטרנט כיצד עסק קטן יכול להכפיל את הרווחים?
כיצד עסק קטן יכול להכפיל את הרווחים?
רפי 25/12/11 |  צפיות: 3713

כיצד עסק קטן יכול להכפיל את הרווחים?אםאתה בעל עסק קטן, אתה יכול בקלות להגדיל את המכירות שלך באופן ניכר,ולהביא לקוחות חדשים שמעוניינים במוצרים או השירותים שאתה מציע. במאמר זהאציג בפניך שיטה פשוטה שאפילו אם אין לך אתר אינטרנט משלך עדיין תוכל לעשותבה שימוש ובאמצעותה להגדיל ואף להכפיל את הרווחים שלך מהעסק.
השיטה מבוססת על שני דברים

  • בלוג
  • פרסום בגוגל



אם מעולם לא הקמתבלוג באינטרנט אל תדאג, בקלות רבה ניתן תוך זמן קצר להקים בלוג שיעשה אתהעבודה ויתאים למטרה שלך. פרסום בגוגל הוא פרסום יעיל מאוד וממוקד מאוד.האינטרנט מטבעו הוא מקום שבו אנשים מחפשים אינפורמציה. אפילו אתה, שברגע זהקורא שורות, אלה סימן שחיפשת אינפורמציה מועילה בתחום שמעניין אותך. במקרהזה להרוויח יותר כסף. אז בשלב הראשון אתה תרצה להקים בלוג לעסק שלך. הבלוגצריך להכיל תכנים שקשורים לעסק שלך, והוא למעשה מהווה במת פרסום עבורךועבור מה שאתה מוכר או מה שאתה מייצג. בין אם זה מוצר או שירות. אם לדוגמהלמדת להיות מעצב שיער פתחת מספרת נשים חדשה בראשון לציון ואתה מעונייןבלקוחות נוספים, וברווחים יותר גדולים, אתה יכול ליצור בלוג בנושא עיצובשיער, לעצב דף שכולל את השם המסחרי של המספרה שלך, כתובת וטלפון להתקשרות.אתה יכול להעלות תמונות ועיצובים רלוונטיים. אפילו אם אתה ספר מתחיל, העלהאל הבלוג את תיק העבודות שלך, על מנת לתת מושג ללקוחות לגבי היכולותוהכישורים שלך. כמו כן אתה יכול לכלול מבצע מיוחד או להציע במתנה מוצרקוסמטי כלשהו ללקוחות חדשים שיגיעו למספרה שלך - מבצע היכרות. השלב השני הוא לבצע פרסום בגוגל. אתה נרשם לחשבון  גוגל אדוורדס ויוצר קמפיין פרסומי. כדי לקבל מידע מפורט כיצד לבצע קמפיין בגוגל הקלדבשורת החיפוש של גוגל את הביטוי "גוגל אדוורדס". לדוגמה המודעה שלך יכולהלהיראות כך:

לינוי עיצוב שיער לנשים בראשל''צ
תספורות אופנתיות לנשים תוספת שיער
מוצר טיפוח במתנה לכל לקוחה
http://b66m99.blogspot.com/

שים לבשאתה מוסיף בכותרת המודעה את המיקום שלך – ראשון לציון - כדי שרק נשיםמהאזור הרלוונטי לעסק שלך יקליקו על המודעה. כך אתה ממקד עוד יותר אתהמודעה ומגדיל את האפקטיביות שלה.
אתה בוחר מילותמפתח, למשל בכל פעם שמישהו יחפש את המילה עיצוב שיער, החלקת שיער, תוספתשיער, תספורת, תופיע מודעות הפרסום שלך בתוצאות העמוד הראשון של גוגל. אתהקובע מחיר, למשל 0.25 א''ג בכל פעם שמישהו מקליק על הפרסומת שלך. היתרוןהגדול הוא שאתה משלם רק כאשר מישהו ביצע חיפוש לפי מילות המפתח שקבעת מראש,וגם הקליק על הפרסומת. אםמאות לקוחות נחשפו לפרסומת שלך, אבל לא הקליקו עליה, אתה לא משלם דבר, לכןהפרסום נקרא pay per click – כלומר, שלם על כל קליק. כאשר לקוחה מתעניינתומקליקה על הפרסומת שלך היא מגיע אל דף הבלוג שעיצבת, למעשה היא מגיעה לבמתהפרסום שלך באינטרנט ששם אתה קובע את התכנים.

בואו ללמוד יותר ....

ולהרוויח בגדול...לחצו כאן!!!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רפי

לרצינים בלבד הכנסו ..לחצו כאן!!!



 


מאמרים נוספים מאת רפי
 
תוכנות ממולצות2
תוכנות ממולצות

תוכנות ממולצות1
תוכנות ממולצות

תוכנות ממולצות
תוכנות ממולצות

הרבה תוכנות ממולץץץ!!
תוכנות ממולצות

הרבה תוכנות
הרבה תוכנות להורדה !!!
ממולץ!!!


לצפייה ישירה
כול מה שרציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול!!!
כול מה שרציתם לראות ולא ידעתם לאיפה לפנות !!!
והכוולללל בחייינם!!!!!!


סיפור חיי של זוהר ארגוב(עורקבי)
01/01/12 | מוסיקה
זוהר ארגוב,עורקבי,זמר,מפורסם,קורות חיים,מלך,אלבומים,שירים,הורדה,ישירה,לינט 1,

זוהר ארגוב (עורקבי)
01/01/12 | שירה
זוהר ארגוב (עורקבי)

סרטים לצפייה ישירההה,
01/01/12 | קולנוע
סרטים כיום כבר אינם מהוים מרכיב לשעות הפנאי

שיווק שותפים הוא כוח הרכישה הפופולרי
שיווק שותפים הוא כוח הרכישה הפופולרי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI