דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה האם דיקור סיני מצליח נגד דיכאון וחרדה?
האם דיקור סיני מצליח נגד דיכאון וחרדה?
רפאל רוזנסקי 25/12/11 |  צפיות: 4190

כל היתרונות של הרפואה הסינית המשולבת לטיפול בדיכאון וחרדה

רפואה סינית.  ברפואה סינית משולבת מקובל לשלב את כל השיטות הטיפוליות של הרפואה הסינית עם השיטות המערביות המוכרות כגון דמיון מודרך, צמחי מרפא מערביים, תוספי תזונה, שימוש במכשירים רפואיים ועוד. אך בכל זאת השיטה הטיפולית המובילה הינה דיקור סיני. השילוב המוצלח של הרפואה הסינית עם השיטות המערביות מאפשר להגיע לתוצאות מפתיעות.

הטיפול המשולב מאפשר גישה רב ממדית ומזוויות שונות על מנת להגיע לריפוי יעיל, נעים ומרגיע עם השפעה ארוכת טווח. 

מהו דיקור סיני ? דיקור סיני הינו טיפול שנעשה בו שימוש במחטים עדנות לדיקור בגוף. הטיפול הינו טיפול הוליסטי המתייחס לאדם כמכלול של גוף ונפש

דיקור סיני ורגשות. האם קיים קשר ? דיקור סיני נבדק והוכח כיעיל בהתמודדות עם מצבי דיכאון, חרדה, עצבות, רגזנות, פחד ושינוים במצבי רוח. דיקור סיני מרגיע, מאזן וגורם לשחרור אנדורפינים המשפרים את מצב הרוח. 

האם הטיפול בדיקור סיני כואב ? זאת השאלה הראשון ששואלים אנשים הסובלים מדיכאון וחרדה. התשובה היא כמעט ולא מרגשים את המחטים. במדינות המערב ובישראל משתמשים במחטים חד פעמיות דקות ועדינות. הדיקור הסיני אינו גורם להקזת דם. 

כיצד מאבחנים ברפואה הסינית ? המפגש הראשון מתחיל באבחון. מאבחנים מחלות לפי דופק. שיטה עתיקת ימים זאת מדויקת להפליא. מאבחנים גם לפי הלשון. שיטה זאת משלימה את האבחון לפי הדופק. וכמובן מבצעים תשאול מקיף. 

האם דיקור סיני באמת מרגיע ? התשובה היא כן! כבר אחרי הטיפול הראשון מרגשים הקלה בלחץ ובמתח והעולם מתחיל להצטייר בצבעים בהירים יותר.

כמה טיפולים אני צריך/ה ? כאמור כבר בטיפולים הראשונים מורגשת הקלה בדיכאון ובחרדה, אך יש צורך להתמיד בסדרת טיפולים כדי להבטיח תוצאות לטווח ארוך.

 דיקור סיני זה בטוח ? דיקור סיני נחשב לטיפול בטוח ביותר, תופעות הלוואי המועטות נדירות. 

האם דיקור סיני באמת עובד ? בהחלט כן. יש לציין שדיקור סיני זוכה לאחרונה להוקרה ויישום נרחב ביותר במוסדות רפואיים ולמחקר מדעי יוקרתי בארץ ובעולם. רופאי בתי חולים וקופות חולים מעודדים וממליצים לחולים להיעזר בטיפולים מהרפואה הסינית.

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מטפל ברפואה סינית ומנהל מרפאת רפאל ל רפואה משלימה. בטיפולים משלב מגוון שיטות ריפוי טבעיות ולרבות דיקור סיני. פיתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזייה ועוד. למרפאת רפאל סניפים בתל אביב וראשל"צ.

התקשרו עכשיו לרפאל בטל' 054-5721258 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רפאל רוזנסקי

רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מטפל ב רפואה סינית ומנהל מרפאת רפאל ל רפואה משלימה. בטיפולים משלב מגוון שיטות ריפוי טבעיות ולרבות דיקור סיני. פיתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזייה ועוד. למרפאת רפאל סניפים בתל אביב וראשל"צ. התקשרו עכשיו טל' 054-5721258



 


מאמרים נוספים מאת רפאל רוזנסקי
 
נפלאות הדיקור הסיני – כל מה שרציתם לדעת
מהו הדיקור הסיני?

גיל המעבר - טיפול באמצעות רפואה משלימה ( רפואה סינית )
כיצד רפואה סינית עוזרת לנשים בגיל המעבר? האם באמת יש ירידה בתדירות ובעוצמה של גלי החום? התשובה היא כן!

דלקת בדרכי השתן - גישה סינית ומערבית
דלקת בדרכי השתן וטיפול בבעיה בקופת חולים ובמרפאה לרפואה סינית

טחורים, רפואה סינית ומה שביניהם
שאלה: האם באמת רפואה סינית מסוגלת לעזור נגד טחורים? התשובה הינה חיובית. מניסיון שלי במרפאה הרפואה הסינית לא רק גורמת להעלמות הטחורים אלא גם מונעת את היווצרותם.

דיקור סיני לכאבי גב. האם זה מועיל?
לכאבי גב סיבות רבות: ליקויי יציבה (מולדים או נרכשים), טראומה, השמנת יתר, חשיפה לגורמים סביבתיים כגון הרמת משאות כבדים, ישיבה או שכיבה ממושכת, חשיפה לקור, רטט ועוד. גם אוסטאופורוזיס הינה סיבה שכיחה לכאבי גב

דיקור סיני, נדודי שינה ומה שביניהם
כמות שעות השינה ואיכות השינה שונים מאדם לאדם. שינה יתרה או נדודי שינה של לילה או שניים עדיין לא מעידים על בעיה, אבל אם התופעות הללו נמשכות זמן ארוך יותר יש לטפל בהן.

דיקור סיני בגיל השלישי - מומלץ ביותר!
בדוק וידוע שדיקור סיני מועיל גם לאנשים בגילאים מתקדמים מעל 60 או 70 שנה

דיקור סיני - חצלחה בטיפול נגד צרבת
דיקור סיני הינה שיטה שנחשבה כיום כשיטת הטיפול הטבעית הנפוצה ביותר הן במזרח והן במערב

דיקור סיני וברכיים כואבות
כיצד דיקור סיני יכול להעלים את כאבי הברכיים שלנו

האם דיקור סיני מצליח נגד דיכאון וחרדה?
כיצד דיקור סיני מצליח במאבק נגד דיכאון וחרדה?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI