דף הבית אינטרנט והחיים ברשת אינטרנט והחיים ברשת - אחר משחקי ילדים
משחקי ילדים
דניאל אהרון 30/12/11 |  צפיות: 4067

משחקי ילדים

במאמר זה אכתוב לכם באופן ללי על משחקי ילדים ולא אכתוב על סוג מסוים או על קטגוריה מסוימת. פשוט על משחקי ילדים .

משחקי ילדים כמו שנשמע מהשם שלהם הם משחקים שמיודעים במיוחד לילדים ופחות למבוגרים [ משחקי ילדים !]. ב משחקי ילדים ישנם המון סוגים שונים של משחקים וישנם משחקים מגוונים מאוד, בדרך כלל גם ב משחקי ילדים יש הפרדה בין ילדים שהם יותר גדולים לבין ילדים שהם פחות גדולים.

בעיקרון מה שקורה לרוב זה ש משחקי ילדים באופן כללי מיועדים לגילאים 0-14 וטווח הגילאים הזה ב משחקי ילדים מתחלק ל משחקי ילדים בגילאים 0-8 ול מחשקי ילדים בגילאים של 9-14.

זה מה שקורה בדרך כלל באתרים של משחקים ובאתרים כללים שיש בהם גם משחק ים ו משחקי ילדים , זה שה משחקי ילדים מחולקים לטווח כזה של גילאים, לא מונע מאף בן נוער שמעל גיל 14 או אפילו לא מונע מכל מבוגר אחר בכל גיל שיהיה  לשחק ב משחקי ילדים אלו או ב משחקי ילדים אחרים או במשחקים אחרים שלא ממש מתאימים לגילו.

משחקי ילדים מטרתם לגרום הנאה לילדים שמשחקים ב משחקי ילדים ובכך להעביר להם את הזמן והם לא ישתעממו ברגע שהילדים נמצאים ונהנים מה משחקי ילדים . סביר להניח שהאנשים שממציאים את ה משחקי ילדים ואת שאר המשחקים באופן כללי חושבים הרבה לפני שהם ממציאים ומוציאים את המשחק וה משחקי ילדים לאינטרנט "לאור" כיוון שהם רוצים לגרום לכך שה משחקי ילדים שהם מעלים יהיו מהנים במיוחד והילד שמשחק ב משחקי ילדים אלו לא ישתעמם מהר מידי וירצה להישאר במשחק בו הוא משחק ולא לעזוב אותו כל כך מהר ולחפש משחקי ילדים אחרים שיעבירו לו את הזמן.

רוב האתרים שיש בהם משחקי ילדים הם גם בדרך כלל ימיינו את ה משחקי ילדים לפי קטגוריות ולא יערבבו את כל המשחקים יחד כיוון שהם רוצים שיהיה לגולש כיף ונעים לגלוש באתר ויוכל למצוא בקלות רבה יותר את ה משחקי ילדים שהוא אוהב ואל יצטרך לחפש שעות ולהתייאש מהאתר ויצא ממנו. סיבה מעולה למנהלי האתרים למיין את ה משחקי ילדים , כי כמובן שכל מנהל אתר רוצה שהגולשים שלו ימשיכו לגלוש ולא רוצה שיעזבו את האתר שלו ובטח שלא מסיבה כל כך שטותית שיכול היה לתקן – מציאת ה משחקי ילדים שהילד אוהב קשה לו מידי.

ישנם המון סוגים של משחקי ילדים כמו משחקי צביעה או משחקי חשיבה או משחקי פעולה וישנם עוד המון סוגים של משחקים כאילו שהם נכללים בקטגוריה של משחקי ילדים . כנסו עכשיו לביגו ודף הבית הראשון שלי ותהנו מ משחקי ילדים  יפים ומגניבים (:


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דניאל אהרון


 


מאמרים נוספים מאת דניאל אהרון
 
סידה ודן
מתחם מופלא ושלם של חלב וסידן הנקרא סידה ודן!

קייטנות קיץ לילדים
פוסט מרתק על קייטנות קיץ לילדים (:

תוכניות ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על תוכניות ערוץ הילדים השוות במיוחד!

ערוץ הילדים
19/05/12 | טלוויזיה
מאמר מעניין במיוחד על ערוץ הילדים בו תוכלו לקרוא על כל מיני תוכניות וסדרות המשודרות בערוץ הילדים יפה והחינוכי עם השחקים ומנחים הכי שווים! ערוץ הילדים הוא הערוץ הכי שיש (:

אגוצ'י eggochi
בואו קראו עכשיו על עולם מופלא במיוחד שנקרא אגוצ'י או באנגלית eggochi ! אגוצ'י משחק כיפי במיוחד!

monkey quest
monkey quest

moshi monsters
moshi monsters

משחקים לילדים
מאמר על משחקים לילדים

משחקי ילדים
מאמר מרתק על משחקי ילדים

משחקים
מאמר מרתק על משחקים באופן כללי ומשחקים באינטרנט
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI