דף הבית רפואה ובריאות רפואה אולטראסאונד – בדיקת העובר
אולטראסאונד – בדיקת העובר
מיכל ז 01/01/12 |  צפיות: 2734

כאשר אישה מגלה שהיא בהריון היא מתמלאת ברגשות רבים ועוצמתיים. אם הרגשות הם טובים, היא תשתף את כל מי שהכי קרוב לה, ביניהם את האב לעתיד. יש כל כך הרבה בדיקות שצריך לעשות בעת ההיריון ולצידן בדיקות שרק מומלצות אך אינן חובה. אולטראסאונד בצפון היא הבדיקה הבסיסית ביותר והיא גם הכרחית.

אולטראסאונד בצפון היא הבדיקה הראשונית שעושים בני הזוג כאשר הם מגלים שהם עומדים להביא ילד לעולם. הגניקולוג שבחרו בני הזוג ללכת אליו למעקב אחר ההיריון עושה את הבדיקה, שבשלב הראשוני לא מראה הרבה מלבד את העובר בגודלו ההתחלתי. לאורך כל ההיריון עושים בדיקת אולטראסאונד בצפון כדי להמשיך לעקוב אחר העובר לבדוק את ההתפתחות שלו. בשלב מסוים, הבדיקה יכולה להשמיע את דפיקות הלב של העובר ואף את המין שלו.

יש זוגות שמעדיפים לא לדעת את מין העובר, אך כיום הרוב מעדיף לדעת. בדיקת אולטראסאונד בצפון וגילוי מין העובר מאפשרת לבני הזוג להתכונן היטב לקראת בוא התינוק. כאשר מין העובר ידוע אפשר לקנות רהיטים ולעצב את חדר התינוקות כך שיתאים למין.

מכון אולטראסאונד בצפון מציע שני סוגים של בדיקות אולטראסאונד. הסוג הראשון הוא בדיקות שגרתיות שעושים בני הזוג לאורך כל ההיריון לשם מעקב אצל הרופא המטפל. הסוג השני הוא בדיקות שעוזרות לאתר פגמים ובעיות אצל העובר. יש מדינות, ביניהן ישראל, שבהן מקובל, אך לא חובה, לעשות לפחות סקירה אחת במהלך ההיריון, ולרוב עושים לפחות שתיים.

מכון אולטראסאונד בצפון מאפשר לערוך סקירות מורחבות, שנועדו למקרה של חשש לתקינות ההיריון. בכל אופן, מקובל בכל העולם המערבי לעשות לפחות סריקה אחת, בלי קשר לחשש לתקינות ההיריון או לעובר.

בדיקת אולטראסאונד היא לא רק לנשים בהיריון אלא גם לנשים שרוצות להיכנס להיריון. בין היתר, אפשר לזהות בעיות ברחם או מצבים מסוימים שיקשו על האישה להיכנס להיריון. הבדיקה אף עוזרת לזהות בעיות שאפשר לטפל בהן לפני הלידה, למשל שיליית-פתח, וכך אפשר מראש לתכנן את אופן הלידה כדי לא לסכן את חיי התינוק.

אולטראסאונד הוא הליך פשוט אך חשוב ואין אישה שלא עושה את הבדיקה כי הבדיקה עוזרת לאישה להיות בראש שקט או להתכונן לבעיות שעלולות להתרחש בהמשך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI