דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
אתי פרקש 08/01/12 |  צפיות: 4488
לא מוצא את המפתח לרכב? מאחרים לעבודה שוב?

פחות או יותר כל אדם נסגר באיזשהו שלב מחוץ לרכב ללא המפתח. בסיטואציה כזו, אפשר להילחץ, או לבדוק מנעולנים. לתפוס מנעולן אמין בעידן של היום - הינה משימה די קלה; קיימים מבחר בעלי מקצוע אמינים שישמחו לטפל בבעיה בכל שעות היום.

חשוב לדעת


פורץ דלתות עם תעודותצריך להציג בפניכם רישיון אותנטי מהמשטרה. מנגד, תפקידכם יהיה להציג הוכחה שאתם אלו אשר גרים בדירה הנעולה. חשוב שתוודאו שהצילינדר שמיועד לדלת התקועה יבוא באריזה מקורית. על המחיר סוגרים מראש, לפי העבודה ועפ"י עלות החומרים. בדר"כ, גובה עלות סטנדרטית להחלפת הצילינדר הינו 150 ₪ לערך.

במידה ואתם מחפשים פריצת מנעולים, חפשו המלצות מהאינטרנט, תוכלו לבדוק פריצות קודמות של המקצוען, ונהלו עימו שיחה - כדי שתהיו רגועים. למרות ריבוי בעלי המקצוע האמינים, לא חסרים שקרנים שינצלו נגדכם את שליטתכם הדלה בנושא. בִּדקו כמה פורצים לפני שאתם מחליטים. בוודאי, יהיו מקרים דחופים ומצבים פחות דחופים, בהם נצטרך לקרוא לפורץ מנעולים, ובפעמים מסויימות אין זמן להשוות בין פורצים. במקרים כאלה לכו לפי תחושת בטן.

שומרים על המנעול

קיבצנו בשבילכם מספר טיפים אשר יספקו "ביטוח" על אורך חייו של המנעול בדלת, וכדי שתוכלו להסתדר בלי מנעולן בשישי בצהריים:

שימון:
כדי להימנע מצבירה של אבק ודפיקה של המנעול, השתמשו מדיי פעם בנוזל שימון ייעודי.
כוח:
אין צורך להפעיל כוח מיותר, אין לתקוע בכוח דברים לתוך המנעול.
לשים לב:
לא כדאי להשתמש במפתח לא רלוונטי. למניעת בילבולים, קִבעו צבעים עבור המפתחות שברשותכם, או ע"י תיוגים.

למרות הפיתוח ואעפ"י שכבר יש אפשרויות אבטחה מתקדמות, כמו כרטיס ממוחשב, כיום אין תחליף הולם למנעול הסטנדרטי, ונכון לעכשיו הוא צורת האבטחה שרוב הציבור מעדיף, הן מבחינה כספית וגם מההיבט של נוחות התפעול.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי פרקש


 


מאמרים נוספים מאת אתי פרקש
 
מכוני פסיכומטרי באר שבע
אפילו אם במצב הנוכחי, בגרות היא לא תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא בהכרח מצביעה על אינטליגנציה, אבל עדיין רצוי שתוציאו אחת, מפני שהדבר מהווה נקודה לזכותכם עבור קו"ח שלכם,

מנעולן חיפה בכל יום ושעה
בנינו, כל אחד מאיתנו מצא עצמו בשלב מסויים בחייו מחוץ לדירתו ללא יכולת להיכנס. במקרה כזה, ניתן להיכנס לפניקה, או לחפש מנעולן חיפה.

למה דווקא לימודי הנדסאי אלקטרוניקה
יש בהם בשביל להעיד על כמה תכונות טובות - כוח רצון להתמיד, ידע טכני קודם והכי טוב - יכולת למידה. בגלל זה, צריך לחשוב קדימה - התחילו ללמוד ברצינות, שכן זה יהיה רק לטובה.

לימודים גרפיקה- עושים סדר
לא חשוב אם אתם משוחררים טריים, או פתאום מצאתם עצמכם בשנות השלושים לחייכם, מייחלים לשינוי, אסור להתבאס ולהרים ידיים.

תנאים לקבלת הלוואות בערבות המדינה
מדובר בהוצאות שגררו אותך, ממש רחוק מהמסגרת הקיימת במקרה היותר גרוע. ב-2 המקרים הכי כדאי לקחת הלוואה שתעזור לכסות את האובר דרפט שאספתם.

מה זה לימודי הנדסת מים
היכולת להתמיד, ידע מקצועי והכי טוב - היכולת להבין דברים חדשים. מסיבה זו, כדאי לחשוב קדימה - לכו ללמוד ברצינות, שכן זה יכול רק להועיל.

תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
פורץ דלתות עם תעודות צריך להציג בפניכם רישיון אותנטי מהמשטרה. מנגד, תפקידכם יהיה להציג הוכחה שאתם אלו אשר גרים בדירה הנעולה.

הצלחה בבגרות במדעי המחשב
למרות כי בזמנים אלה, בגרות היא אינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, ולמרות כי היא בדרך כלל לא מראה על חוכמה, אבל בכל מקרה כדאי שהציונים שלכם יהיו טובים

חינורך גורי כלבים - כל השיטות
08/01/12 | חיות בית
להביא גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לבעלים סמל יוקרה, דווקא מעורבים נוטים כמעט תמיד להיות נבונים בהרבה

איך לשפר סטטיסטיקה פסיכומטרי
גם אם על פי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא אינה תנאי בלעדי למציאת עבודה, ולמרות כי אינה ממש מעידה על תבונה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI