דף הבית חינוך ולימודים מכינות, בגרות ופסיכומטרי מכוני פסיכומטרי באר שבע
מכוני פסיכומטרי באר שבע
אתי פרקש 18/01/12 |  צפיות: 4447
ההורים לוחצים עליכם ללמוד? לא התאמצתם מספיק במבחן הראשון?

אפילו אם במצב הנוכחי, בגרות היא לא תנאי הכרחיכדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא בהכרח מצביעה על אינטליגנציה, אבלעדיין רצוי שתוציאו אחת, מפני שהדבר מהווה נקודה לזכותכם עבור קו"ח שלכם, ולעיתים תנאי מחייב בכדי להתקבל בהצלחה ללימודים באוניברסיטה. מעוניינים באינפורמציה על פסיכומטרי חיפה? בבקשה המשיכו לקרוא.

איך משלימים בגרויות?

ככל שיותר זמן עובר אחרי סיום ביה"ס - ככה קשה יותר להשלים את תעודת הבגרות. לכן , כדאי לפתוח בתהליך בשלב מוקדם. קיימים בארץ הרבה מכונים שאפשר להירשם אליהם. עוד מידע על מכונים כאלה ניתן למצוא ללא בעיה בגוגל. אם אתם חיילים, או אם השתחררתם מהצבא לאחרונה, תוכלו למצוא הרבה הנחות על השלמת בגרויות.

מוטב שתפנימו שאתם לא ילדים, לכן , קחו את הנושא הכי ברצינות שאפשר ותפסיקו להתנהג כמו תלמידי בית ספר; עכשיו, כשנראה שאתם יודעים מה בגדול אתם רוצים לעתידכם, וקיבלתם אינפורמציה נוספת בתחום המדובר.

מה לגבי בחינה פסיכומטרית?

בחינה פסיכומטרית בנויה באופן שונה בתכלית מפורמט ציוני בחינת הבגרות. לציון זה יש יותר חשיבות מזה של ציוני הבגרויות, מה גם שהבחינה כשלעצמה קשה בצורות אחרות, זאת על אף העובדה שהפסיכומטרי לא מעיד על רמת חוכמתכם. ציון הבחינה הפסיכומטרית בוחן את איכות התפקוד שלכם בעת מצבים מלחיצים, את הזכרון שלכם ואת היכולת הארגונית שלכם.

גם אם מסיבה כלשהי השגתם ציון לא מספיק במבחן הראשון - זה לא אומר בהכרח שאתם לא חכמים , רק שפשוט בפעם הבאה תצליחו יותר; כמו בראיון עבודה, הרוב לא יצליחו למצות את מלוא הפוטנציאלולהוציא ציון טוב בתחילת הדרך. לכן תמיד אפשר לגשת לעוד מועדים , אם יש לכם מספיק גב כלכלי וכוח רצוןכדי לגשת לעוד מבחן. את התוצאה הכי גבוהה שתוציאו - אתם שומרים איתכם במשך 7 שנים.

בשלב זה, כשקראתם ידע ממוקד יותר עלפסיכומטרי באר שבע, ובמידה ואתם יודעים בבטחה איזה תחום לימוד מעניין אתכם ואיזה עיסוק תרצו לעצמכם, כדאי שתעשו במידע הזה שימוש בשביל עצמכם: התחילו את אחד הקורסים, הוציאו ציון גבוה, ותנו לאמא סיבה לגאווה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אתי פרקש


 


מאמרים נוספים מאת אתי פרקש
 
מכוני פסיכומטרי באר שבע
אפילו אם במצב הנוכחי, בגרות היא לא תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה, ולמרות כי היא לא בהכרח מצביעה על אינטליגנציה, אבל עדיין רצוי שתוציאו אחת, מפני שהדבר מהווה נקודה לזכותכם עבור קו"ח שלכם,

מנעולן חיפה בכל יום ושעה
בנינו, כל אחד מאיתנו מצא עצמו בשלב מסויים בחייו מחוץ לדירתו ללא יכולת להיכנס. במקרה כזה, ניתן להיכנס לפניקה, או לחפש מנעולן חיפה.

למה דווקא לימודי הנדסאי אלקטרוניקה
יש בהם בשביל להעיד על כמה תכונות טובות - כוח רצון להתמיד, ידע טכני קודם והכי טוב - יכולת למידה. בגלל זה, צריך לחשוב קדימה - התחילו ללמוד ברצינות, שכן זה יהיה רק לטובה.

לימודים גרפיקה- עושים סדר
לא חשוב אם אתם משוחררים טריים, או פתאום מצאתם עצמכם בשנות השלושים לחייכם, מייחלים לשינוי, אסור להתבאס ולהרים ידיים.

תנאים לקבלת הלוואות בערבות המדינה
מדובר בהוצאות שגררו אותך, ממש רחוק מהמסגרת הקיימת במקרה היותר גרוע. ב-2 המקרים הכי כדאי לקחת הלוואה שתעזור לכסות את האובר דרפט שאספתם.

מה זה לימודי הנדסת מים
היכולת להתמיד, ידע מקצועי והכי טוב - היכולת להבין דברים חדשים. מסיבה זו, כדאי לחשוב קדימה - לכו ללמוד ברצינות, שכן זה יכול רק להועיל.

תקועים בחוץ? הזמנת פריצת מנעולים
פורץ דלתות עם תעודות צריך להציג בפניכם רישיון אותנטי מהמשטרה. מנגד, תפקידכם יהיה להציג הוכחה שאתם אלו אשר גרים בדירה הנעולה.

הצלחה בבגרות במדעי המחשב
למרות כי בזמנים אלה, בגרות היא אינה מחייבת לקבלה לעבודה טובה, ולמרות כי היא בדרך כלל לא מראה על חוכמה, אבל בכל מקרה כדאי שהציונים שלכם יהיו טובים

חינורך גורי כלבים - כל השיטות
08/01/12 | חיות בית
להביא גזעי או מעורב? כלבים גזעיים אמנם מעניקים לבעלים סמל יוקרה, דווקא מעורבים נוטים כמעט תמיד להיות נבונים בהרבה

איך לשפר סטטיסטיקה פסיכומטרי
גם אם על פי המצב הנוכחי, העלאת ציוני הבגרות היא אינה תנאי בלעדי למציאת עבודה, ולמרות כי אינה ממש מעידה על תבונה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI