דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות פינת אתנחתא בעיצוב הבית ויצירת המקום שלי
פינת אתנחתא בעיצוב הבית ויצירת המקום שלי
ArchitectPopper 10/01/12 |  צפיות: 2554

 

פינת אתנחתא בעיצוב הבית והמקום שלי.

אני מאמינה שלכל אחד יש דרך להגשים מקום או פינה שתכליתה לתבלן את זמן הבילוי בביתו.

באדריכלות ובעיצוב בתים, דירות וחדרים, אנו נוהגים לחשוב על פרוגרמה תכליתית הכוללת את רשימת הצרכים והרצונות שלנו. רשימה זו של הפונקציות הדרושות בבית לקיום וניהול שגרת החיים. המצאי העצום של פרטי עיצוב, תאורה, צבעים, בדים, והחומרים המגוונים המשתלבים במבנה ובפנים שלו. מגוון זמין בכל רמה של איכות ומחיר . אלה נותני ערך אסטטי ואפילו סיפורי, לתוצאה המעוצבת הסופית.

פינת אתנחתא אני מכנה אותה משום הנחיצות לאפשר חוויית מקום שמספקת השראה במהלך הריצה היומית.

יהיה מי שזו לו כורסה בה ישב לסידור הקבצים והתיקיות, יהיה מי שצריך פינת מוסיקה או שולחן לפרוס  עיתון וללגום כוס משקה. לכל אחד הרגעים שיתאימו לו:  כאשר שאר הבית עדיין ישן או כבר ישן.. לפני משהו או אחרי משהו. בתדירויות שונות. כל אחד והזמן שלו, הבילוי שלו. ראיתי שלאנשים רבים יש כזה מקום פנימי, שלעיתים קרובות הוא ממומש בדוחק ולא מתאים במדוייק להעדפות האישיות. כאשר מגדירים את האפיונים של המקום הזה, מתחברים להרגשה שהוא יספק לנו.

בתור אדריכלית, אלה  נתונים נהדרים המתווספים  לרשימת המיוחדים המותאמים אישית ללקוח המסויים, לעבוד איתם!

אדריכלות היא עניין להגשמת חלומות ויצירת מציאות בצבע בצורה ובחומר. מהם החלומות האלה ואיך הם מתקשרים לחיי היומיום? איך כל ההגדרות והמילים החדשות שנכנסו לשיח החברתי והאישי, משתלבות במעשה האדריכלי?  הדיבור והמחשבה עלהתחברות למקום וזרימה עם הארועים. יש לאדריכלות השפעה ברורה על יצירת סביבת מגורים מאפשרת. הקשבה לעצמך ויצירת מרחב פיזי המאפשר מימוש מותאם אישית בכל מובן, ומאפשר את אותה זרימה בלתי מופרעת והתחברות מתוך התאמה מלאה למקום ולתפקיד שלו בחייך.

כך כאדריכלית אני משלבת את האומנית החולמת והממציאה שבי עם החשיבה הקונקרטית, פונקציונאלית, עליה חונכתי, (בלהט יצירה)  לכדי מציאות בנויה.

פינת האתנחתא האהובה עלי היא פינה בביתו של הצייר קלוד מונה בביתו שבג'יברני.

במרכז הקומה  העליונה אחרי הישורת של המדרגות העולות אליה, בנויה מובלעת קטנה ליד חלון גדול . החלון משקיף אל הגן הנהדר, המפורסם של הצייר. המקום מכיל שולחן קטן מאוד, המתאים בדיוק להנחת ספר קריאה וכוס תה, ולידו כסא נוח יחיד. זו היתה פינת הקריאה של גברת הבית.

אין לי דוגמא טובה מזו להמחשת התאמה מדוייקת לחלום אישי על "פינת האתנחתא".


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 ArchitectPopper

עיצוב הבית, אדריכלות, עיצוב חדרים, עיצוב רהיטים, עיצוב פנים, ייעוץ בבית הלקוח ,תמחור לפי שעה.



 


מאמרים נוספים מאת ArchitectPopper
 
נישות גבס בעיצוב הבית
27/01/12 | אדריכלות
הרצון להוסיף פן עיצובי לבית או לדירה, משתלב עם החלטות מעשיות לגבי הפונקציונאליות של התיכנון והעיצוב האדריכלי. החלטות ובחירות הנלקחות בהתבססן על ידע מקצועי, יביאו את החלל לתיפקוד נעים, יעיל ונוח. לעיתים החלטות נעשות בהבנה שמוותרים קצת בהבט ה"ניצולי" של המרחב ומשיגים יתרון ויזואלי. הכל מותר אם יודעים בדיוק למה, על מה וכמה.

פינת אתנחתא בעיצוב הבית ויצירת המקום שלי
10/01/12 | אדריכלות
יצירת המקום שלי, בתהליך עיצוב הבית. כשלב ראשון, בדימויו ואחר כך שלב הגדרת המאפיינים הפיזיים שלו. כך מתהווה עוגן תיכנוני ומחשבתי המוביל להכרות מעמיקה עם הצרכים המשמעותיים. הצרכים הפיזיים כמענה לשאיפות הנפש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI