דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים על ניתוח אף ועוד
על ניתוח אף ועוד
אוסנת אברמוב 14/01/12 |  צפיות: 2354

כולנו אוהבים לחוש סקסים, עדיין לא הומצאה שמחה יותר מהנה למשל מתספורת מעוצבת או בגדים יפים שנראים מצוין עליך ומראים את הנכסים הטובים (או יותר נכון מטשטש את האזורים שמהם אנו פחות מרוצים), העניין הוא ש ברוב הפעמים הגיל והגנים מתישים אותנו, ובזמן הזה מתחילים לחשוב על הרפואה שמציעה לנו מגוון אפשרויות לשפר את המראה שלנו ועמו הבטחון-העצמי וכל זה בלי לגרום ל חור גדול בחשבון הבנק.

מה כדאי לשאול שרוצים שמעוניינים לעשות ניתוח אף? וממה להיזהר לפניכם מספר טיפים שיאפשרו לכם לעשות ניתוח את כל המידע.

מומלץ לבקש לראות עבודות קודמות של הרופא שאתם רוצים שינתח אתכם, זאת הדרך הטובה ביותר בה תוכלו בקלות להתרשם מ היכולות ואף להתרשם מ טיפולים וניתוחים שבוצעו על ידו.

אל תנסו לנסות לבדוק את התוצאות הניתוח שלכם מייד לאחר שמורידים את התחבושות, צריך להתאזר בסבלנות לאחר שבוע תחלוף הנפיחות והאף יתעצב ויקבל את הצורה הסופית.

ניתוח אף לפני ואחרי- בכמה הימים הראשונים לאחר הניתוח מאד מומלץ להגביה את הראש כש נכנסים למיטה וזאת בגלל לעזור בהפחתת אדמומיות ונפיחות ולמניעת הצטברות נוזלים ובצקת באזור האף.

להיפטר ממשקפיים- אם במקרה אתם מרכיבים באופן קבוע משקפי ראיה חשוב שיהיו לכם עדשות מגע שכן לאחר הטיפול בלתי אפשרי להיעזר במשקפיים לתקופה של 3-4 שבועות.

ניתוח חזה- חשוב מאד שלא ללכת ל ניתוחי הקטנת חזה לפני התחלה של דיאטת הרזיה משום ש השדיים משתנות במהלך הורדה במשקל וצורתו משתנה ללא הכר מכיוון שכך לפני הניתוח לרדת במשקל ולאחר מכן לגשת לעשות את ניתוח ההקטנה.

מרפאות רבות ישמחו להציע לכם הדמייה ויזואלית באמצעות מחשב כדאי לבקש מהרופא שיאפשר לכם לראות כיצד הגוף יהיה בסיומו של התהליך ואחרי מספר חודשים, באופן זה תהיו בטוחים שבחרת את המידה הרצויות לך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אוסנת אברמוב

מידע והמלצות על ניתוחים פלסטיים וגם על הסרת שיער לצמיתות הרמת חזה ועוד ניתוחים פלסטיים תוכלו למצוא באתר שלנו www.iaer.org.il



 


מאמרים נוספים מאת אוסנת אברמוב
 
שיניים וניתוחים פלסטיים
מכוני טיפוח טובים יכולים להציע לכם הדמיה ויזואלית ממוחשבת מומלץ לבקש מהמנתח שיראה איך תראי לאחר הניתוח ואחרי כמה חודשים, באופן זה תוכלי להיות בטוחה שבחרת במידה ובצורה הראויות.

איך בוחרים מדביר?
13/02/12 | שיפוצים
במידה ויש חיות מחמד בבית, שימו לב לברר כמה זמן להמתין לפני שמותר יהיה להכניס אותן הביתה. כמו כן בררו אם יש האפשרות לעשות שימוש בחומרים שאינם מזיקים להן.

איך מזמינים אנשי מקצוע?
13/02/12 | בית חכם
ישתלם לכם לבדוק האם המוצר שלכם עדיין מכוסה באחריות. לא יודעים? חפשו את תעודת האחריות אם המוצר לא באחריות תידרשו לשלם לפחות 200 ש''ח לביקור של איש שירות ואולי אף יותר תמורת עלות התיקון והחלקים.

להכין את הבית להובלה
13/02/12 | מעבר דירה
מומלץ לסמן על הארגז לאיזה חדר הוא אמור להגיע, כך תקלו על העובדים בסידור הארגזים בדירה ובנוסף על עצמכם בעת הפריקה.

ארונות לחדרי ילדים
12/02/12 | ריהוט
האיכות של החומר חשובה מאוד, שאתם רוצים לרכוש ארון ספרים עמיד ואיכותי כדאי לקנות סוגי עץ איכותיים, גם אם זה עולה יותר זה בהחלט כדאי, ארון כזה יחזיק לכם למשך שנים וייתן לכם תמורה הולמת לארנק שלכם.

זוגיות ואהבה לחיות יחד
מאות סיבות מסוגלות להוביל קשיים בין בני הזוג, החל בבעיות בחדר המיטות ועד אלימות פיזית ומילולית. אבל פירוק החבילה אינו התשובה היחידה כי אם האחרונה. לפני שפונים לצעדים דרסטיים כמו גירושין, תמיד קיימת האופציה לקבוע פגישה אצל אדם מנוסה בטיפול זוגי שמסוגל לסייע בפתרון משברים בחיי הזוגיות.

ביטוח רכב השוואת מחירים
12/02/12 | ביטוח רכב
איזה ביטוח? כולם מתלבטים על הביטוח לעשות מקיף או לא גרר ורכב חלופי? תמיד טוב לבטח את האוטו במקיף, פוליסה שכוללת בתוכה את כל התרחישים, תמיד טוב לעשות ביטוח שיהיה בטוח!.

איך מזמינים חברת הובלות?
12/02/12 | מעבר דירה
מומלץ לרשום על הארגז לאיזה חדר הוא צריך להגיע, כך תקלו על המובילים בסידור הקרטונים בבית וכמובן, על עצמכם בשעת הפריקה.

פתרון לריצוף בית
מבחינת הריצוף, כולם יכולים לבחור לחפות את הרצפות במרצפות שיש, אבן מסוגים אחרים, פורצלן, פרקט מעץ או למינציה מחומרים סינתטיים, או אפילו לינוליאום, והמשטחים במטבח ובחדר האמבטיה באבן טבעית, באבן קיסר, עץ ונירוסטה.

הסרת שיער לצמיתות
אם הנכם מרכיבים באופן קבוע משקפי ראיה יש לדאוג ל עדשות-מגע זאת בפני ש בסיומו של טיפול אי אפשר להשתמש במשקפיים בערך ל בערך חודש.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI