דף הבית פיננסים וכספים מעו"ף מסחר באופציות דרך האינטרנט - חסרונות ויתרונות:
מסחר באופציות דרך האינטרנט - חסרונות ויתרונות:
דנקו 19/02/12 |  צפיות: 13828

בעידן המודרני קל יותר, נגיש יותר ופשוט יותר לסחור בניירות ערך בכלל ובאופציות בפרט. בלעדיי הרשת הגדולה בעולם, לא היינו יכולים לקבל אפשרות נוחה זו ובעקבות כך היא הייתה נחסמת בפני ס וחרים רבים. אין ספק כי האפשרות להשתמש במכשיר כה מתקדם וחשוב, שלעיתים קרובות עוזר לרבים לגדר את השקעותינו ולהרכיב את תיק ההשקעות האישי בצורה הטובה ביותר וכן גם לשמור על רמת סיכון רצויה וקבועה מסייע לשמור על מסחר גלובלי תקין.

מסחר באופציות באמצעות רשת האינטרנט מציע יתרונות אך גם חסרונות, כפי שקיים בכל דבר בעולמנו. על כן יש לאמוד יתרונות או חסרונות אלו לפני שמחליטים להיכנס למסחר באופציות. במהלך ההסבר הבא ננסה להבין כיצד אנו נרוויח אם נשקיע באופציות וכיצד עלינו להיזהר מאובדן השקעה מוחלט.

מסחר באופציות - יתרונות

נתחיל מהחלק החיובי, אין כל ספק כי המכשיר הפיננסי המפחיד ביותר עבור רבים הוא מסחר באופציות, אך לדעת גורמים מקצועיים, כיוון שהסוחרים הרבים עדיין חוששים לסחור לבדם באופציות, קל יותר להסב לשם את הכסף ובכך לשמור על רווחים יפים, גם כאשר השוק בפאניקה וחווה ירידות שערים חדות. מסחר באופציות הוא לא כל כך מסוכן כפי שרבים חושבים, עד כדי כך שיש כיום מספיק אפשרויות מסחר באופציות באמצעות תוכנות ווירטואליות שמדמות בזמן אמת את שקורה בבורסות לניירות ערך ברחבי העולם. בעזרת שימוש בתוכנות אלו, אותן קל מאוד למצוא באמצעות רשת האינטרנט, הסוחר צובר ביטחון לסחור באופציות, צובר ניסיון וכמובן לומד כיצד לגדר את השקעותיו וכיצד לבנות אסטרטגיות השקעה שמתאימות לו.

בנוסף לבניית האסטרטגיות, הלימוד שניתן באמצעות הרשת והיכולת להגיע לרווחים נאים גם כאשר הבורסות בעולם יורדות, מהווה יתרון משמעותי למה מסחר באופציות נחשב כה אטרקטיבי.   ניתן לתת את הדעת על עוד יתרונות שניתנים להישג באמצעות מסחר באופציות, היתרון החשוב ביותר עליו אנו מדברים הוא אומדן הסיכון שניתן לוויסות באמצעות שימוש בסוג מסחר שכזה. לרבים, סיווג הסיכון נעשה באמצעות חשיפה לאיגרות חוב או לתעודות סל סולידיות, אך במכשירים אלו התשואות שמתקבלות שואפות לעיתים לאחוזים בודדים בשנה, דבר שיכול להיפתר אילולא יפסיקו הסוחרים לפחד וינסו להתמקצע במסחר באופציות.

מסחר באופציות - מהם הסיכונים?

לעומת כל היתרונות הגדולים הללו, מסחר באופציות נחשב גם אפיק השקעה מסוכן, זאת כיוון שצריך לכלול בו פרמטרים רבים, שלא כל סוחר מעוניין להתמודד עמם. הפרמטר הראשון אותו צריך לקחת בחשבון לפני הכניסה לשוק מסחר באופציות - הוא תאריך פקיעת האופציה ושחיקת האופציה- שני מושגים אלו חשובים מאוד לידיעה, שכן חשוב לדעת כי לאופציה ישנו תאריך בו היא פוקעת וכי כל יום שמתקרב לתאריך הפקיעה שוחק את שער האופציה יותר ויותר. בנוסף לכך גם את האופציה של הפסד כל ההשקעה צריך לקחת בחשבון, שכן בעת הפקיעה הסוחר יכול להישאר עם אובדן ההשקעה, דבר זה בדרך כלל לא נפוץ במסחר בסוגים שונים של מכשירים פיננסים שאינם מסחר באופציות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דנקו


 


מאמרים נוספים מאת דנקו
 
יבוא אישי של רכבים אירופאים בתקינה אמריקאית
23/06/12 | רכב
מאז פרסום מסקנות ועדת זליכה אשר דנה בפתיחת בשוק יבוא הרכב בכלל וביבוא הרכב האישי בפרט, החלו להישמע מושגים כגון תקינה אמריקאית, תקינה אירופאית ופנסים סימטריים ואסימטריים, כאשר את ההבדלים ביניהם רבים מאיתנו לא מבינים ואף לא מכירים. במאמר זה ננסה להסביר את המושגים ואף לעמוד על ההבדלים בין רכבים ביבוא אישי מתקינה אמריקאית לבין רכבים מיבוא אישי בתקינה אירופאית.

אופציה דיגיטלית
16/04/12 | השקעות
אם בעבר הרצון לסחור בבורסה ולהרוויח כסף רב היה שייך לברוקרים מקצועיים בלבד, המבינים בתחום ואף למדו אותו לעומק, מעניין לראות כי כיום המסחר בבורסה התפתח והתרחב לכלל האוכלוסייה. כיום, כל אדם יכול לסחור בבורסה בסכומים שונים כשכמובן יש חשיבות לעשות זאת בשיקול דעת ובתשומת לב.

אופציות מטח
11/03/12 | מט"ח
במרוצת השנים מאז התפתחותה של רשת האינטרנט, חל גידול עצום בכניסתם של יחידים להשקעה באופציות בכלל ובתחום אופציות מטח בפרט. אופציות מטח מהוות כיום אחוז מסחר נכבד מהמסחר שחל מידי יום במט"ח ברחבי העולם הגדול. כיום באמצעות רשת האינטרנט המפותחת ניתן לסחור בתחום אופציות מטח בקלות בפשטות ומכל מקום בעולם.

מסחר באופציות דרך האינטרנט - חסרונות ויתרונות:
19/02/12 | מעו"ף
בעידן המודרני קל יותר, נגיש יותר ופשוט יותר לסחור בניירות ערך בכלל ובאופציות בפרט. בלעדיי הרשת הגדולה בעולם, לא היינו יכולים לקבל אפשרות נוחה זו ובעקבות כך היא הייתה נחסמת בפני סוחרים רבים. אין ספק כי האפשרות להשתמש במכשיר כה מתקדם וחשוב, שלעיתים קרובות עוזר לרבים לגדר את השקעותינו ולהרכיב את תיק ההשקעות האישי בצורה הטובה ביותר וכן גם לשמור על רמת סיכון רצויה וקבועה מסייע לשמור על מסחר גלובלי תקין.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI