דף הבית אינטרנט והחיים ברשת משחקי אונליין משחקים רלוונטיים לחובבי ספורט
משחקים רלוונטיים לחובבי ספורט
אריאל 20/02/12 |  צפיות: 5337

כמות חובבי הספורט בעולם היא עצומה – אירועי הספורט הגדולים מדברים בזכות עצמם ומוכיחים שמדובר בכוח שאין להתעלם ממנו. עבור חובבי הספורט נוצרו מגוון רחב של משחקי פלאש המאפשרים לחובב הספורט להנות בשעות הפנאי שלו ממשחקים שמבוססים על התחביב והאהבה שלו. כמובן שניתן להרחיב את הדיבור על ענפי הספורט המוכרים בארץ, אך במקום זאת, נביא לידיעתכם מספר ענפי ספורט שלהם משחקי מחשב רלוונטיים שייתכן ולא חשבתם עליהם.

נהיגה מהירה? יש

אמנם ענפי ספורט הכוללים נהיגה אינם פופולריים בארץ מסיבות כאלה ואחרות, אך מי שסגנונות כאלה מדברים אליו, יכול למצוא אתגר במשחקים המבוססים על ענפי ספורט אלו. לצורך הדוגמא נביא משחקי אופנוע שבהם השחקן נדרש לנסוע מהר ככל שיכולתו מאפשרת ולהגיע ראשון לקו הסיום. משחקים אלו דורשים מיומנות וזריזות תגובה, שכן תנאי הדרך המשתנים מחייבים את השחקן להתאים בהרף עין את נהיגתו. הרגשת הסיפוק שבלהגיע למקום הראשון במסגרת משחקי מכוניות היא אדירה.

משחקי כדור שאינם כדורגל וכדורסל

מה עם חובבי ענפי הספורט שבהם משחקים בכדור – אבל בצורה שונה? חובבי משחקי טניס יודעים כבר זמן רב שהיצע המשחקים בשבילם הוא גדול – משחקים שבהם יש צורך לא לפספס שום כדור ולחזות מראש לאן הכדור יעוף. גם משחקי כדור אחרים, דוגמת באולינג, זוכים לייצוג בתוך משחקי מחשב: השחקן נדרש לדייק ולפגוע במטרה במינימום נסיונות.

ענפי ספורט שונים במשחקי מחשב

מצויים בעולם ענפים רבים שקיימים לגביהם משחקי מחשב, ועבור שחקן ישראלי – זוהי הדרך היחידה להיחשף לספורט הזה. סגנונות דוגמת משחקי סוסים שבהם רוכבים אל עבר קו הסיום, הם ענפי ספורט שאין להם ייצוג משמעותי בארץ בכלל, ולכן משחקים נותנים את המענה היחיד למי שמעוניין להכיר את רזי התחרות. עבור חלק מהאנשים, מדובר בהזדמנות היחידה לפגוש סגנונות כאלה ולצבור ידע כללי שאינו זמין באופן טבעי בארץ.

לסיכום, נוכל לציין שמשחקי מחשב מפתחים את המחשבה בצורות שונות ותורמים לדמיון ולכישורים המוטוריים – אך לפעמים הם גם האפשרות היחידה של השחקן להכיר עולמות חדשים אליהם טרם נחשף במציאות. אנו מזמינים את כל מי שמתעניין בסוגי ספורט שאינם נפוצים להפעיל משחק רלוונטי ולהכיר עולם חדש. מי יודע - אולי דווקא חוויה חיובית במשחק רשת תהיה מה שיאתגר את השחקן להתעניין במשחק בעולם האמיתי...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אריאל


 


מאמרים נוספים מאת אריאל
 
תמונות מצחיקות - כל הצחוקים כל הזמן
מרגישים מעט מדוכדכים או משועממים? בא לכם להרים קצת את מצב הרוח, לחייך או אפילו ליפול מצחוק? לא סתם הפך המשפט "תמונה אחת שווה אלף מילים" כה שגור. לא תאמינו מה תמונה אחת מקורית ומצחיקה יכולה לעשות.

משלוחי פרחים - מתנה נהדרת ליולדת
משלוחי פרחים הם מתנה נהדרת ליולדות, לנשים ביום האישה ולחוגגים ימי הולדת. השירות הנפוץ ביותר הוא שמתקשרים לחנויות שעושות משלוחי פרחים, מבררים לגבי עלויות וגדלים של הזרים, ומזמינים טלפונית.

לימודים אקדמאיים- לא לכל אחד
התואר ראשון מוענק לאלו שסיימו את תקופת הלימודים שלהם בהצלחה (בציון הנדרש), התואר מוענק בדרך כלל במסגרת לימודים שנמשכת לאורך שלוש שנים. יחד עם זאת- ישנם לימודים לתואר ראשון שנמשכים גם ארבע שנים ואף חמש שנים כמו במקרה של לימודי עיצוב ואדריכלות.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

תואר שני- כל המידע המעודכן על לימודים מתקדמים
לימודים לתואר שני הם לימודי התמחות והעמקה בכל מיני נושאי לימוד, עליכם להכיר כי לימודי התואר הראשון לא חייבים להיות מקבילים לתואר השני ולמעשה מותר ללמוד תחום התמחות שונה לחלוטין מהלימודים בתואר הראשון.

כל מה שרצית לדעת על לימודי שוק ההון
במהלך לימודי שוק ההון התלמידים בקורס זה רוכשים ידע עצום במקצוע הכלכלה, מנה"ע, החוק והמשפט והשיווק. ההתמחות בלימודים מגוונים בתחום הזה מתפקדת כנקודת מפתח לאנשים ששואפים להתקדם בעולם הזה והיות שכך הם מומלצים אף לאלו שכבר עובדים בתחום.

ההרשמה לפסיכומטרי דורשת בדיקה מעמיקה ויעילה
המודעות לציוני פסיכומטרי גבוהה מאוד כיום, משום כך, בכל עיר כמעט יהיה באפשרותכם למצוא כמה בתי ספר ללימוד פסיכומטרי, אך כיצד יש לבחור בניהם? ראשית לבחון את סגל המורים והאם יש להם ניסיון בלימודים מסוג זה.

הסמכה בלימודי משפטים לאקדמאיים
בעלי תואר אקדמי במקצועות שונים שמעניין אותם להגדיל את ידיעותיהם באופן שיהיה בו דברים גם מהעולם החוקי מסוגלים להתעניין במסלול אקדמי זה, שנועד לאנשים שכבר מחזיקים תואר אקדמי.

לעשות שיחות מארה"ב לישראל ולא לשלם בהגזמה
השתדרגות מעניינת וזריזה של התשתית ותחרות בין חברות טובה לצרכן בין הרבה ספקיות אמצעי תקשורת, אין יותר סינדיקט של ספקית סלולר יחידה. בימינו אפשר לעשות שיחות לארץ בכל מקום בעולם כולו, בכל שעה בלי פחד ממחירי ביצוע שיחה רמים באופן קיצוני ואינם הגיוניים.

שירות ענן מחשוב - רלוונטי עבור כל עסק
כדי שהלקוח לא יציב בבית העסק שלו שרת מחשב ממשי, בעל העסק קונה מוצרי שרתים ומשאבים של שרתים, כמו שמזמינים שירות מספקית אחרת, היא למעשה הספקית של מחשוב הענן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI