דף הבית חברה, פוליטיקה ומדינה צבא וביטחון שגיב עופרי
שגיב עופרי
לילך כהן 29/02/12 |  צפיות: 3236


מחשבה אחת קדימה

כל אחד מאתנו יכול ליהנות מתרומה עצומה אם האדם שלצדו חושב קדימה ורואה את הנולד. כזה הוא שגיב עופרי שכבר מגיל צעיר הוכיח עד כמה הוא אדם נחוש ועד כמה הוא מתכנן את חייו בצורה מאוד בוגרת. בתקופת בית הספר שלו באילת כבר הבינו חבריו וכל מי שהכיר אותו שמדובר אמנם בנער צעיר אך כזה שחושב ממש כמו אדם מבוגר ואחראי. כך הוא סלל את דרכו ליחידה הקרבית שרצה והפך להיות לוחם איכותי שמקרין מקצועיות רבה.

כל מי שנמצא סביב אדם מקצועי ואיכותי כמו שגיב יכול לציין בקלות רבה את מעלותיו הרבות. בכל הצניעות יכולים רבים להעיד על אדם שמציג יכולת התמדה מדהימה בכל משימה ועל התבוננות מזוויות רבות על כל מטרה בכדי ליצור את הדרך הטובה ביותר להשיג אותה. היצירתיות ורמות התחכום הן תכונות נוספות שתורמות רבות ליצירת פתרונות מדויקים ועמידה בכל משימה, תובענית ומאתגרת ככל שתהיה.

ערכיות וניסיון רב שתורמים בכל משימה

שגיב עופרי הוא בן 43, נשוי+3 וגר בכפר יונה עם אשתו שרון (שכבר ליוותה אותו בלא מעט יעדים בעולם גם כשהייתה בהיריון). מעבר לתחביבי ספורט אתגרי ובילויים בבתי קפה, מסעדות, וסרטים הוא גם דואג לבקר בצורה קבועה בחדר הכושר, לקרוא ספרות מקצועית רלוונטית, ואף לחטוא בכתיבה משל עצמו. המשפחה היא העוצמה הגדולה ביותר של שרון עפרי בזכות החיבור המיוחד והחוויות הרבות שנצברו לאורך השנים.

עם סיום השירות קיבל על עצמו שגיב עופרי תפקידים מאתגרים ביותר במדינות שונות ביבשות שונות בעולם. כך הוא זכה לנהל מספר רב של אנשים מוכשרים ולהבטיח את שלומם של נציגי ישראל בדלהי הודו למשל. תוך הבנת האחריות הרבה הוא זכה לקידום מהיר עד לקבלת תפקיד השטח הבכיר ביותר שאותו קיבל כשנשלח לאטלנטה ארה"ב. עם חזרתו לארץ שירת את המדינה גם במגזר הערבי ופנה גם לשוק האבטחה הפרטי בישראל.

משירות המדינה לשירות מקצועי בתחום האבטחה

כל שנות הניסיון הרבות תורמות כיום להצלחתו של שגיב עופרי כמנהל הביטחון הראשי של מרכז עזריאלי בתל אביב. שנות העבודה בארץ תרמו לחיזוק הרצון של תרומה מקצועית בתחום האבטחה בישראל. כך החליט שגיב עופרי להישאר שכיר אך יחד עם זאת לפתוח את חברת

http://www.bsecurityadvice.com

אשר מסייעת לחברות מסחריות ולאזרחים רבים ליהנות ממתקנים בטוחים יותר ולהצליח בצורה ממוקדת ורצינית להתמודד עם איומים שונים.

שגיב עופרי גאה ביכולתו לספק נקודות מבט מקצועיות לגבי כל משימת אבטחה וליצור מערכי אבטחה כוללים החל מהיסוד ועד לפרטים הקטנים ביותר שיוצרים את הביטחון המושלם. יחד עם איתור פרצות מסוכנות בכל מערך אבטחה קיים הוא מצליח לאפשר ללקוחותיו רמת ביטחון מרבית וכמובן גם המשך של חיים נורמאליים או המשך עבודה רציפה בכדי לעמוד במטרות השונות של הארגון, כל לקוח בהתאם לאופיו ולהתנהלותו הוא.

תגיות: שגיב עופרי , מומחה אבטחה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI