דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר מה כדאי להביא לחמות לפסח?
מה כדאי להביא לחמות לפסח?
niki 19/03/12 |  צפיות: 3277

חג הפסח מגיע ואיתו המחשבה כמו בכל שנה מה אביא לחמותי לחג הפסח? אין הרבה
מתנות לפסח שאין לה, אז מה אביא לה השנה?
אומנם, יש הרבה מתנות אשר אפשר להביא לחמות, אך, במיוחד שנשואים למעלה מעשר שנים אין כבר הרבה רעיונות, לכן, חנויות וחברות רבות באות אליכם עם הצעות למינהם אשר יעזרו לכם להחליט אילו מתנות לפסח כדאי לכם לקנות.

קערת סדר שונה מהרגיל
נכון, קערת סדר זהו דבר חרוש כמו שאומרים, אין בכך שום מקוריות ואין לאנשים מה לעשות בה, לכן, חנויות רבות מציעות קערות סדר שונות מהרגיל, קערות בעלי סדר שונה, קערות בשילוב כסף ועור יפות במיוחד, קערות מכסף אמיתי בשילוב חריטה מעץ מעוצבות בעיצוב מיוחד ומרשים ועוד...

תכשיט מעניין.
מי כמונו יודעות כי יש מבחר ענק של תכשיטים ותכשיט זה אחד הדברים שאישה אף פעם לא תתאכזב לקבל, לכן, אם לא מצאתם מתנה שנראת לכם לכו לחנות תכשיטים ובטוח שתמצאו משהו יפה שיעניין אתכם אות החמות שלכם.

בושם חדש.
אומנם, אומרים שבושם זה עניין של טעם, אך טעם הרבים סימן שזהו טעם טוב, לכן, תשאלו כמה מחברותכם איזה בושם טוב כדאי לרכוש ותרכשו, תמיד אפשר לשים פתק החלפה עם דוגמית אם הבושם לא יהיה לטעם החמות ותרצה היא להחליפו.

כלי חדש להגשה.
מי כמונו הנשים האוהבות כלים חדשים למטבח ולהגשה, תמיד כיף לנו לקבל כלי יפה ובמיוחד אם הוא מחברה טובה ומוכרת...

ספר מתכונים לפסח.
כידוע, נשים אוהבות לגוון, מאוד שובר אותן שבחג הפסח אין הן יכולות לגוון באוכל, לכן, ספר מתכונים לפסח, זוהי המתנה האידילית לכל אישה ואישה.

המצאות שונות לשולחן הסדר כגון מתקן הסבה.
כמו בכל חג שבו הרעיונות לא מפסיקות לעלות, ישנם לא מעט המצאות לשולחן הסדר, לא ממזמן נתקלתי במוצר חדש שהוא מתקן הסבה לסדר שיהיה קל יותר לסוב בשולחן הסדר מאשר סתם על כרית עלוב אשר ההסבה עליה אינה קלה בכלל.

זיכוי לבגד חדש בחנות מסוימת שאתם יודעים שהיא אוהבת לקנות בה בגדים.
כידוע, נשים מבוגרות נקשרות דווקא לחנות בגדים מסוימת ובה הן קונות את כל הבגדים;שלהן, זיכוי בחנות כזו תשמח אותן מאוד ומבחינתן זה המתנה הטובה ביותר שהן קיבלו.

נקודה חשובה!
לא לשכוח לצרף הקדשה ארוכה וארוכה ולציין בה את כל המעלות והתשבחות שיש לחמות (גם אם אתן לא מתכוונות).


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 niki


 


מאמרים נוספים מאת niki
 
מה כדאי להביא לחמות לפסח?
חג הפסח מגיע ואיתו המחשבה כמו בכל שנה מה אביא לחמותי לחג הפסח? אין הרבה מתנות לפסח שאין לה, אז מה אביא לה השנה?

מקום נקי לעובדים מרוצים יותר
דבר זה חשוב מאוד מפני שאפשר לסגור עם חברות אלה חבילה שנתית שבה הם עושים את כל הדברים הללו

וילון למראה זוהר יותר
10/01/12 | צרכנות
ישנם לא מעט חנויות אשר מביאים שירות של עיצוב וילונות לחדרי ילדים, חנויות אלו מקצועיות בהתאמה אישית לכל לקוח ולקוח ופעמים אף מציעים שירות של מעצבת אישית אשר תתאים את הוילון במיוחד לסטנדרט שלכם.

הסעה נוחה בשביל עובד מרוצה
אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מזמינים הסעות עובדים הוא שההסעות יהיו יפות ונוחות, לשום עובד לא נעים לבוא לעבודה בהסעה מקרטעת ולא נעימה לנסיעה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI