דף הבית אימון אישי אימון זוגי משבר בין בני זוג
משבר בין בני זוג
לילך כהן 19/03/12 |  צפיות: 2652


אהבה אף פעם לא הייתה דבר פשוט

החיפוש אחר שותף אמיתי לחיים הוא מנת חלקם של כל תושבי הגלובוס. הלוואי והתשובות לשאלות הרבות שיש לנו לגבי התאמה של בן או בת זוג חדשים היו קלות, אך הן ממש לא כאלה. לכן חשוב להפנים את העובדה שגם אם הכול נראה ורוד ברגע הראשון של ההיכרות הרי שתמיד יכולה לצוץ בעיה מסוימת שתטריד את מנוחתנו. משבר בין בני זוג הוא דבר כמעט צפוי מראש ולכן אין מדובר בראיית שחורות אלא בהבנה שככל שנכיר את שותפנו לחיים טוב יותר וככל שישכילו שני בני הזוג לשתף פעולה ביניהם כך הם יוכלו ליהנות אחד במחיצתו של השני בצורה פורייה וחיובית. מאחר ולא תמיד אנו יודעים או זוכרים לבצע מהלכים חשובים לטובת שותפנו לחיים אנו מוצאים את עצמנו במשבר שחשוב מאוד לפותרו במהרה.

יש פתרון ממוקד לכל בעיה

חיי הנישואין של בני זוג מסוים אינם דומים כלל לאלו של בני זוג אחר. זה שכולנו מרגישים כיצד החיים מציפים בעיות שמזכירות את אלו שיש לשכננו אין הדבר אומר שלאופי הזוגיות של שכננו יש את אותו אופי של זו שלנו. לכן יש כאלו שמתכנסים בתוך עצמם וממשיכים לפגוע בבן או בבת זוגם ויש כאלו שמבינים עד כמה ייעוץ מקצועי איכותי יכול להוציא את העגלה מהבוץ. דליה שוורץ היא מטפלת זוגית מנוסה שסייעה לרבים במקרים קשים של משבר בין בני זוג. בהתאם לעוצמתו של המשבר ולאחר מיקוד הבעיה בצורה מדויקת היא מציעה את הדרכים האיכותיות שיכולות להניע תהליך משותף וחשוב. כך הופך כל משבר להיות כזה שטופל מהשורש ולא התפתח למימדים שבהם בני הזוג מוותרים על העתיד ביחד.

ניסיונו של מי שמביט בכם מהצד

לעתים אנו חושבים שאנו יודעים הכול. אם נבין עד כמה נשים וגברים הם שני יצורים שונים ועד כמה כל אדם נולד עם האופי שלו נוכל לראות כיצד רק מי שמביט בנו מהצד יכול לפענח אותנו ולצייד אותנו בכלים חשובים. אחד הכלים מסייע מאוד להבין את נקודת המבט של בן או בת הזוג בדרך להרמוניה מרשימה. לכל אחד מבני הזוג יש את המשימות ואת הקשיים שמלווים אותו מדי יום, אך ללא עידוד שותפו לחיים וללא רצון לעשות דברים ביחד אפשר לראות כיצד הבעיות מתעצמות ומביאות להרגשה שהשותף שחי לצדנו לא ממש עוזר לנו להתמודד עם מה שעובר עלינו. כך פורץ משבר בין בני זוג שייעוץ זוגי יכול לפתור בכדי למנוע מצב שבו הריחוק יוצר פגיעה שקשה לשקם.

דליה שוורץ -  מטפלת במשבר בין בני זוג 054-4220259 או באתר הבית כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI