דף הבית אימון אישי אימון זוגי משבר בגידול ילדים
משבר בגידול ילדים
לילך כהן 19/03/12 |  צפיות: 2651


כשכל אחד מושך לכיוון שלו

גידול ילדים היא משימה מרתקת שרבים מתמודדים איתה מדי יום. בני זוג שנפגשו והחליטו להקים משפחה עוברים לא מעט שינויים כשהם צריכים לגדל ילד אחד או יותר ולהצעיד אותם בצורה נכונה ובטוחה לעבר חיים שיש בהם סיפוק והצלחה. כך אנו רואים כיצד גם לא מעט הורים חווים משבר בגידול ילדים כשלעתים הדבר קורה זמן קצר לאחר הלידה ולעתים מדובר בגילאים מתקדמים יותר. נקודות המבט השונות בין גבר לאישה באים לידי ביטוי לא רק במערכת הזוגיות שלהם "אחד על אחד" אלא גם בכל הקשור להחלטות חשובות שיש לקבל בקשר לילדים. סוג המעון, בחירת חוגים, מעקב אחר ביצוע משימות שהילד צריך לעשות, שעות בילוי, ועוד כהנה וכהנה נקודות חשובות מהוות אתגר לא קטן עבור כל זוג, קרוב ומאוחד ככל שיהיה.

ייעוץ מקצועי יימנע פגיעה בילדים

כל ילד הוא עולם ומלואו ויש לו את צורת המחשבה שלו ואת האופי שקיבל ברגע שנולד.

בעיות שונות אצל זוגות נשואים יכולות להקשות על כל אחד מהם ולעתים אף להעמיד אותם במבחנים קשים.

מבחנים אלו יכולים להיות קשים עוד יותר עבור ילד שמנסה למצוא את מקומו בעולם.

לכן משבר בגידול ילדים הוא עניין לא פשוט שדורש טיפול מהיר מאוד. בשיחות מקצועיות אצל המטפלת דליה שוורץ רואים הורים רבים כיצד החיכוכים בין מקבלי ההחלטות בבית פוגעות לא מעט בדור הצעיר. פגיעה זו יכולה להקשות על התפתחות תקינה של הילד ולהשאיר סימנים וצלקות בנפשו שיהיה לו קשה מאוד להשתקם מהם. ייעוץ מקצועי מאדם שמכיר את עולמם של הורים וילדים גם יחד הוא כזה שיכול לתרום רבות לשקט נפשי עבור כל בני המשפחה.

מהתוצאות נהנית כל המשפחה

בין אם מדובר באחד מההורים שיושב לו מתוסכל בבית בגלל החלטות פזיזות ולא ממוקדות של שותפו לחיים ובין אם מדובר בילד בכל גיל שמרגיש כיצד הוא לא זוכה לתשומת הלב שהוא צריך ואינו מבין מדוע הוא לא מצליח למצות את מלוא הפוטנציאל שבו, הרי שמדובר בבעיה חמורה של גידול ילדים בצורה לא ממוקדת. לאף אחד אין שיטה בדוקה כיצד לגדל ילד מגיל 0 ועד לגיל שבו הוא בוחר בעצמו את דרכיו בחיים. אך עדיין אפשר לראות כיצד התוויית קווים מנחים לילד ושיתוף פעולה פורה בין ההורים מונע משבר בגידול ילדים ומעניק לילד חוויות איכותיות כמעט בכל רגע בחייו. ייעוץ מקצועי יכול לתרום רבות כשבני הזוג לא מצליחים לשדר על אותו גל בכל הקשור לילדיהם ויתרה מכך הם גם לא מצליחים להבין מדוע הם לא מסכימים כמעט בשום נושא.

דליה שוורץ -  משבר בגידול ילדים 054-4220259 או באתר הבית כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI