דף הבית אימון אישי אימון זוגי יעוץ וטיפול זוגי
יעוץ וטיפול זוגי
לילך כהן 19/03/12 |  צפיות: 3187


מחדשים במהרה את הימים היפים ביחד

נראה כי אחד הדברים המורכבים ביותר על פני כדור הארץ שלנו היא מערכת הזוגיות בין שני שותפים לחיים. בחירת בן או בת זוג, התמודדות עם קשיים סובייקטיביים ואובייקטיביים גם יחד, רגשות חזקים, יצרים שאינם נרגעים, וגם הרצון העז שחיינו ייראו בדיוק כמו שאנחנו רוצים שייראו יכולים להציב בפנינו קשיים מאתגרים ביותר. יעוץ וטיפול זוגי יכולים לספק לכל אחד מהשותפים בכל מערכת זוגיות פרספקטיבה נכונה יותר, הבנה ממוקדת לגבי התנהלותו של השותף לחיים, מיקוד אמיתי שמסייע להתמודדות עם מצבים של חוסר איזון, ועוד כלים חשובים מאוד. כלים אלו מתגלים במלוא עוצמתם ברגע שהם מסייעים למנוע חיכוכים מיותרים למשל. אם נבין שכל אחד מאתנו פועל עפ"י דפוסים אוטומטיים נדע גם שניתן לעצור אותם ולתרום רבות לזוגיות בריאה.

זיהוי שורש הבעיה הוא דבר קריטי

בעיות בחיי זוגיות אינן צצות סתם כך. כל בעיה מגיעה משורש מסוים שאותו חשוב מאוד למצוא בכדי להתמקד בו ולטפל בו מהיסוד. בני זוג הם שותפים לחיים אך בל נשכח שלכל אחד מהם אופי משלו ודרך התנהלות שעבור אחד מבני הזוג נחשבת למושלמת אך עבור שותפו לחיים היא יכולה להיחשב בעייתית או לא מקובלת. יעוץ וטיפול זוגי אצל דליה שוורץ מתחיל מזיהוי של שורש הבעיה תוך הקשבה לנתונים החשובים שמציגים בני הזוג. לעתים אפשר לראות כיצד רק אחד מבני הזוג מגיע לטיפול אישי שכזה והדבר מקובל לחלוטין. זיהוי שורש הבעיה מביא לטיפול ממוקד בדפוסים שנחשבים לא הוגנים בין בני זוג ולכאלו שמפרים את האיזון ומביאים רק לכעסים, למרירות, ולעתים אף לרצון להיפרד כל אחד לדרכו שלו, וחבל שכך.

בונים זוגיות נהדרת צעד אחר צעד

הניסיון הרב של יועצת הזוגיות דליה שוורץ תורם למהלך נעים ואיכותי של כל טיפול זוגי. ע"י מפגשים שמותאמים אישית לכל מצב שבו נמצאים בני זוג כלשהם מורגשת ההתקדמות המהירה לקראת חיים משותפים מכבדים והדדיים הרבה יותר. צעד אחר צעד חוזר האמון בין השותפים במערכת הזוגיות, ובזכות הקשבה של כל אחד מהם לדבריו של השני נוצר מצב חיובי של תגובה רצינית ופחות אמוציונאלית לגבי כל סוגיה. היכולת להבין תהליכים שקורים באינטראקציה בין בני זוג מתחזקת הרבה יותר בעת יעוץ וטיפול זוגי איכותי. כך נוצרת יצירת קשר טובה יותר עם האדם שאנו אוהבים, ובזכות כלים אמיתיים שמקבלים בזמן הטיפול מחזירים את החיים ליחסים וחוזרים ליהנות מהם ממש כמו בימים הטובים.

דליה שוורץ -  יעוץ וטיפול זוגי 054-4220259 או באתר הבית כאן


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI