דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים השוואה בין גני אירועים בשרון
השוואה בין גני אירועים בשרון
גן הפקאן 22/03/12 |  צפיות: 3346

חתונה היא האירוע הכי חשוב בחייכם!
על מנת להבטיח שהיא תהייה מושלמת ובלתי נשכחת , חשוב לתכנן אותה בקפידה.
החלק הכי חשוב בהכנות הוא, כמובן, מקום האירוע.

גני אירועים בשרון נחשבים לאטרקטיביים במיוחד הן בשל מיקומם הגיאוגרפי הנוח והן בזכות נופי הטבע המשמימים ועוצרי הנשימה שהם מציעים לכם. העובדה שיש פנינות טבע פסטורליות ומרהיבות ביופיין במרחק נגיעה מכבישיה הסואנים של תל אביב, בהחלט מהווה יתרון עצום עבורכם ועבור אורחיכם היקרים.

כיוון שיש היצע בלתי נדלה של גני אירועים באזור השרון, החלטנו לרכז עבורכם מספר טיפים חשובים, שיסייעו לכם להשוות בין המקומות ולבצע בחירה מושכלת ומהירה יותר.

רישיון עסק – לצערנו, יש גני אירועים במרכז ובאזור השרון, שעובדים ללא רישיון עסק בתוקף. חתימת חוזה עם גן אירועים שעובד באופן בלתי חוקי, עלולה להותיר אתכם ללא כסף וללא מקום להתחתן בו.
הקפידו לבחור רק בגן אירועים עם רישיון עסק פעיל.

נגישות – בעוד שישנם גני אירועים בשרון, הממוקמים בפריפריה ונחשבים למרוחקים יותר, ישנם גנים השוכנים לצד ערים גדולות ומרכזיות יותר, כדוגמת כפר סבא או הרצלייה. זכרו שאורחיכם אינם מעוניינים לנסוע למרחקים או להסתבך בדרכים, כדי להשתתף בשמחתכם.

חנייה – מומלץ לבחור בגן אירועים באזור השרון, המציע לכם חנייה גדולה ורחבת ידיים.

קייטרינג – אין מה לעשות, אורחים (ועוד אורחים ישראלים) צועדים על קיבתם. הרי השאלה הראשונה ששואלים אתכם כשאתם חוזרים מאירוע זה "איך היה האוכל"? כאן בדיוק תרגישו את ההבדל בין גני אירועים, המגישים אוכל סטנדרטי, לבין גני אירועים המחזיקים בגאון שפים מן השורה, המכינים מנות גורמה צבעוניות, אסתטיות, ייחודיות וערבות לחיך. הקפידו ליהנות מטעימות בגני אירועים ולבחון אם השף "זורם" עמכם ועם טעמכם האינדיבידואלי.

כשרות – וודאו כי בגן האירועים, בו אתם חושקים להתחתן יש תעודת כשרות בתוקף.

צוות מקצועי – צוות מקצועי, איכותי ומיומן של עובדים הוא תנאי הכרחי להצלחה של גן אירועים. ודאו שיש לכם כימיה טובה עם בעל המקום והצוות, ושתודעת שירות גבוהה היא חלק בלתי נפרד מההאמנה האישית שלהם.

עיצוב חזותי – אמנם מרבית גני האירועים באזור השרון טובלים במרחבי נוף ירוקים ושלווים, אך כמה מהם מעוצבים גם בסגנון ארכיטקטוני ייחודי, המשלב אלמנטים מודרניים?
חשוב לוודא שבגן האירועים, בו אתם מעוניינים לקיים את האירוע המרגש בחייכם, יש עיצוב מיוחד ומרשים, תיאורה חדשנית ואקוסטיקה איכותית ודקורטיבית. עיצוב מרהיב של הגן יהפוך את החתונה שלכם למפוארת ומלכותית.

רחבת הריקודים – כדי שהחתונה שלכם תהייה שמחה, אנרגטית ומקפיצה, חשוב לבחור בגן אירועים שמתפאר ברחבת ריקודים גדולה ומרווחת.

שעת סיום האירוע – בחלק גדול מהאולמות ומגני האירועים ישנה הגבלה לגבי שעת סיום האירוע. לעומת זאת, יש מספר גנים, שישמחו להעניק לכם את חופש הבחירה מתי לסיים את האירוע הפרטי שלכם.

לא בכדי, גני אירועים בשרון הולכים ונהיים יותר פופולאריים ומבוקשים. בחירת מקום לאירוע, על פי הקריטריונים הנ"ל, תבטיח לכם חתונה מלכותית מהאגדות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גן הפקאן


 


מאמרים נוספים מאת גן הפקאן
 
כיצד ניתן לחגוג אירוע בגן אירועים גם בעונת החורף?
20/09/12 | נישואין
רבים טועים וחושבים כי לא ניתן להפיק חתונה בגן אירועים בתקופת החורף. אך למרבית הפלא, ניתן לערוך דווקא בעונה הזו של השנה, חתונה ייחודית ובלתי נשכחת בטבע הקסום.

השוואה בין גני אירועים בשרון
חתונה היא האירוע הכי חשוב בחייכם! על מנת להבטיח שהיא תהייה מושלמת ובלתי נשכחת , חשוב לתכנן אותה בקפידה. החלק הכי חשוב בהכנות הוא, כמובן, מקום האירוע.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI