דף הבית חינוך ולימודים קורסים וסדנאות לימודי אנגלית עסקית
לימודי אנגלית עסקית
דפנה לוטן 31/03/12 |  צפיות: 2520

הידיעה הרווחת היא ש כ-2 מיליארד אנשים ברחבי העולם דוברים אנגלית ברמה זו או אחרת. מתעניינים לשכלל את השליטה שלכם באנגלית באמצעות לימודי אנגלית?

אנו זקוקים לשפה האנגלית כמעט כל יום בחיינו כדי לתקשר עם אנשים אחרים ברחבי העולם, לנגישות שיפור הנגישות למאגרי מידע והצלחה בעולם העסקי. אכן, כל החברות הבינלאומיות מתנהלות בשפה האנגלית, והמגמה מצביעה לכיוון לפיו ככל שהעובד נמצא בתפקיד בכיר יותר, כך נדרשת בקיאות רבה יותר בשפה האנגלית.

למה ללמוד אנגלית? היתרונות בלימוד השפה רבים, ובהם:

- לימוד אנגלית תורם לשיפור מידת ההצלחה בבתי הספר, ובייחוד במערכת ההשכלה הגבוהה, במסגרתה קיימת הסתמכות על מחקרים ומאמרים הכתובים בשפה זו.

- להגדלת הפרנסה בעולם, בתפקידים שמתנהלים גם בשפה האנגלית. האנגלית משמשת לנו כשפה הבינלאומית הנפוצה ביותר ברחבי העולם, בנסיעות לחו''ל, יצירת קשר עם חברות ממדינות זרות וכאשר אנו זוכים להשמה בסניפים במדינה זרה. במקרים רבים, מי שאינו שולט באנגלית יכול להישאר מאחור.

- לימוד של שפה נוספת מהווה אתגר בריא למוח הבוגר ותרומה נאה לשיפור כושר החשיבה.

- העשרת עולמנו התרבותי בעזרת סרטים, תכניות טלוויזיה, ספרות, כתבי עת ומאמרים אשר מתפרסמים באנגלית. אפשר לראות זה בעיקר ברשת האינטרנט, שם רוב האתרים השונים מתנהלים באנגלית.

אלו הם רק כמה מהצדדים החיוביים שבלימוד השפה האנגלית, הכוללים גם יכולת לטייל בחו''ל בצורה נוחה ואת הסיבה הפשוטה של שאיפתנו לשיפור עצמי.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על הנושא, תוכלו למצוא בקלות מגוון תכניות שיוכלו לסייע לכם להעמיק את שליטתכם בשפה. בין אם אתם מעוניינים למצוא קורס שיפור אנגלית ואם אתם מחפשים לימודי אנגלית עסקית, בדקו מה הכי טוב עבורכם וגשו לעבודה. עוד תדהמו לגלות באיזו מהירות אפשר להשתפר!

ואם אתם מוצאים עניין בלימוד אנגלית השוו בין כמה בתי ספר, יש הבדלים במחירים וניתן לחסוך המון. בהצלחה! .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI