דף הבית עסקים נדל"ן המלצה על מתווך דירות
המלצה על מתווך דירות
דפנה לוטן 01/04/12 |  צפיות: 2786

צריכים בית עם חצר לכלב? כל אחד ובית חלומותיו, חזון מלא לאופן שבוביתנו יהיה , פנימית וחיצונית. אבל אין זה משנה אילו סכומים של כסף נוציאעל רכישת דירה אין לנו את הידע, הנסיון הזמן או הכוח למצוא דירה מושלמתולכן במקרים כאלה אנו בוחרים לשכור משרדי תיווך לעזרה מקצועית.

שוקהנדלן הישראלי משתנה כל פעם מחדש ואיתור דירה עלול להיות מסלול ארוך ומתישאבל בעזרת כמה דגשים חשובים שאותם נפרט כעת אתם יכולים למצוא אנשי תיווךשילוו אתכם לאורך כל התהליך.

הצעד הראשון לקניית בית מתחיל בתכנוןוהגדרת תקציב דבר ראשון, חשוב ביותר להגדיר בדיוק רב ככל האפשר איפה המקוםהמתאים ביותר עבורכם, בצפון או בשפלה? דירה או בית פרטי? אחרי שיש לכםכיוון הכינו לכם מסגרת תקציבית בה אתם מסוגלים לעמוד ליתר ביטחון, הוסיפועוד עשרה אחוזים.

לבד או עם מתווך? מהם הדברים שצריך לדעת על מתווכים? מחירים המלצות ומידע נוסף בכתבה שלפניכם.

במדינתנויש המון משרדי תיווך המתמחים בתחומים שונים- בתים חדשים או ישנים דירותיוקרה או וילות ועוד לכן לפני שתקבעו פגישה עם מתווך צריך לבדוק האם יש לוניסיון בתחום בו אתם צריכים ייעוץ לא כל המשרדים בעלי ניסיון בכל התחומים.

לא מכירים סוכן נדל"ן? מומלץ לברר עם ידידים וקרובי משפחה אם הם יכולים לתת לכם המלצה על מתווך דירות אין טוב יותר מאשר המלצה מאדם שעליו אתם סומכים.

אםיש לכם כבר מתווך עכשיו קבעו אתו התייעצות לא מחייבת שאלו לגבי המחיר אותוהוא דורש למתן שירותי התיווך וכמה זמן בערך דרוש למציאת בית שיהיה מושלםעבורכם. במידה והתנאים מקובלים עליכם חתמו את העסקה בחוזה שאמור להגןעליכם.

שאתם רוצים למצוא משרדי תיווך עשו סקר שוק חפשו המלצות וחוות דעת ורק אז צאו לדרך. ועוד נתון חשוב תשלוםלחברת תיווך עבור השכרה של דירה הוא חודש שכירות, עבור קנייה של דירההתשלום הוא, אחד וחצי אחוז.

המירוץ אחרי בית חדש עלול להיות ארוךמאוד, אם תתכוננו באופן מסודר ותעגנו את כל תנאי העסקה בתוך חוזה מסודרבתוך זמן קצר חלומכם יהפוך למציאות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI