דף הבית חינוך ולימודים לימודי תעודה ומקצוע השלמת בגרויות לחיילים משוחררים
השלמת בגרויות לחיילים משוחררים
איילת שחר 02/04/12 |  צפיות: 2485

יש כאלה הטעונים ש לא כל אחד צריך תעודות בגרות בכדי למצוא עבודה. תעודת בגרות אינה מדד שמשפיע הסיכוי למצוא ג'וב טוב, ובכל זאת, למי שיש תעודה זה עוד וי גדול בקורות החיים ובטח ובטח למי שרוצה להמשיך ללימודים אקדמאיים . מה הכיוון שלכם? הנה כמה דברים חשובים על שיפור בגרויות.

טיילתם כבר בהודו? וכעת? אתם צריכים למצוא את הכיוון של עתידכם, חייבים לקחת ברצינות את עניין ההשכלה למצוא את הנתיב שיכול להתאים לכם. אם מחכים יותר מדי יהיה לכם יותר קשה לשוב למסגרת לימודים. את כדאי למהר, תחליטו מה מעניין אתכם ואתם בדרך הנכונה!.

תעודת בגרות היא תנאי מקדים לאלו שרוצים לגשת ללימודי תואר, אם לא סיימתם את הלימודים, תוך כמה חודשים תוכלו ללמוד ולהשלים, אם עשיתם רק חצי מהבגרויות, גם כאן יש שלל פתרונות. בדקו רק על קורסים שמוכרים בתחום עם לימודים בשעות גמישות ובעיקר צוות מורים מקצועי. ואגב, אם אתם אחרי צבא- יש המון הטבות.

כמה חשובה בחינת הפסיכומטרי? מבחן הפסיכומטרי הוא מכשול לקראת לימודי התואר אבל זה לא סוף העולם, הציון שלכם בבחינה יחד עם ממוצע הבגרויות יחושב לקראת קבלה לאוניברסיטה. ציונים גבוהים ואתם על הגל, אם לא צלחתם בהצלחה את הבחינה לא נורא, תמיד אפשר לנסות שוב בפעם הבאה תהיו מוכנים יותר.

תואר בספרות או כלכלה? זה ישמע לכם מוזר אך לכמעט ארבעים אחוז מהישראלים יש תואר. גם אתם רוצים? יש בעיה, והיא שרבים לא בוחרים את ללמוד את התחום הנכון ובעצם שורפים שלוש שנים ויותר על לימודים בתחום שלא יעסקו בו או שאין בו ביקוש. לכן לא צריך למהר. בדקו את הביקוש לעבודה בתחום השכר המשולם בתחום האם בכלל יש ביקוש? או שלא? ורק אחרי הכל קבלו את ההחלטה.

מתכננים את העתיד? חושבים על קרירה חדשה? חושבים על השלמת בגרויות מחירים? אתם לא לבד עשרות אלפי צעירים נוהרים להירשם לאלפי קורסים אוניברסיטאות ומכללות- אנחנו מעצמת לימודים לא קטנה ויש אין סוף אפשריות לימודי מנהל עסקים השלמת בגרויות לחיילים משוחררים, מחשבים או שוק ההון, אתם צריכים רק לחפש את מה שמתאים לכם ואפשר לצאת לדרך. קדימה- בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איילת שחר


 


מאמרים נוספים מאת איילת שחר
 
השתלות שיניים ושיקום הפה
ממקצועיות ואיכות הטיפול, מיחס אישי למטופל, זמינות רופא השיניים והתאמת הטיפול והמחיר לפי התקציב שברשותכם. מרפאות מתקדמות מתאפיינות במכשור מתקדם

לימודי הנהלת חשבונות 1 2
לשוק העבודה עם תעודה שבסוף רק המצליחים זוכים להוכיח את עצמם בשטח אבל, עליכם לבחור היטב את

כמה עולה מעצב פנים?
22/09/12 | שיפוצים
בררו אצל ידידים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם אודות אדריכל מסויים או סטודיו

מנהל עסקים לימודי ערב
יהיה איתם? אבל... הבעיה היא שרבים לא הולכים על המקצוע הנכון עבורכם ומבזבזים כסף ושנים רבות על לימודים בתחום שהאפשריות בו מוגבלות. לכן אסור למהר

טיפולי הסרת שיער בגב
להחלטה? אתם יכולים להגיע למרפאה שתעניק לכם את הטיפול בהתאם לתקציב שברשותכם

קורס לימודי אנגלית
היתרונות שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף יכולת לטייל בחו''ל בנוחות ובביטחון

הצרת היקפים בירכיים
אתם חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות תחלוף הנפיחות ואפכם יקבל צורה

מחפשים צילום אירועים?
הצלם? אל תתביישו לבקש לראות פורטפוליו. זו הדרך להתרשם מיכולותיו ומכשרונו, אך עם

איך בוחרים תקליטנים מומלצים?
22/09/12 | מוסיקה
האווירה. מוסיקה לאירועים זה בכלל לא מדע מדוייק, היא צריכה להיות רגועה ומרגיעה ברגעים חשובים ובצורה נכונה שכולם ברחבה. תקליטן בחיפה טוב חייב לדעת

מצלמות במעגל סגור לבית
18/09/12 | שיפוצים
מורשה לכך וחשוב מכל מהימן, זאת כדי לחסוך לנו בעיה כי אחרי זמן מסוים, האזעקה חלילה לא תופעל בזמן פריצה וזאת בגלל חוסר מקצועיות. דבר חשוב נוסף שעלינו לשם
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI