דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים ניתוח לייזר להורדת משקפיים
ניתוח לייזר להורדת משקפיים
גלית רובני 22/04/12 |  צפיות: 2538

כולנו רוצים מראה יפה יותר להרגיש צעירים, ולהתהלך עם ביטחון ואיך אתם? חושבים לעבור טיפול אסתטי? לתקן קצת את מה שקיבלנו מהטבע? אולי זה קצת בעייתי- מי שנראה טוב לרוב מצליח יותר בחיים ובשנות האלפיים כל אחד יכול להצעיר את הגוף בעזרת הרפואה המודרנית.

שיש היום הן רבות מאוד: רופאים בעלי ניסיון, מחירים משתלמים , אלפי מרפאות ורפואה מודרנית שממציאה את עצמה מחדש כל שנה. חזה קטן מדי? שיניים עקומות או צלוליטיס? יש פתרון! חושבים על האופציה לעשות הסרת משקפיים בלייזר? למה להמשיך לסבול?.

אז מה כדאי לבדוק ומאילו דברים חשוב להיזהר שרוצים לעבור ניתוח לייזר? להלן כמה עצות שיאפשרו לכם לדעת מעט יותר על הניתוחים הפופולאריים בתחום.

האף- מהניתוחים הפופולאריים בעולם ולאן שלא תביטו תמצאו מישהו או מישהי שעבר ניתוח דומה. בעשרה הימים הראשונים לאחר ניתוח האף על-מנת להוריד משמעותית הנפיחות, יש לשמור על הראש מוגבה קצת שאתם רוצים ללכת לישון וכדי למנוע הצטברות נוזלים בחלקו של האף.

בלי משקפיים- כל אחד כמעט בכל גיל יכול לעבור ניתוח בעיניים ולכן הוא מאוד נפוץ, מה שמסייע לכם למצוא מחירים טובים יותר, אבל למרות שאנחנו רוצים לשלם פחות אתם צריכים לבדוק המלצות וחוות דעת על מכוני הטיפול שכדאי לעבור בהם את הטיפולים ולא לבחור רק לפי הכסף.

חולמת על חזה חדש? אם את הולכת לפגישה עם רופא בקשי שיציגו לך תמונות של ניתוחים של המומחה, ככה תוכלי להתרשם מהתוצאות וגם מניסינו היכן לעבור את הניתוח.

מה עם הפנים? אם החלטתם לעשות טיפול בוטוקס להחלקת מתים חשוב מאוד לקבל טיפול כזה כל ארבעה חודשים לשם שמירה על המראה החדש.

אחרי ניתוח פלסטי לעולם אין לשפוט את תוצאות הטיפול שעברתם אחרי שמורידים את התחבושות אתם צריכים להתאזר בסבלנות בתוך כמה שבועות החלק המנותח יקבל צורה סופית.

שוקלים לעבור ניתוח להסרת משקפיים? לרוב הגנטיקה והגיל משנים את גופנו ולכן מיליוני נשים וגברים מחליטים למהר ולעשות ניתוחים פלסטיים, אך רגע לפני שאתם רצים לניתוח כדאי לדעת יותר את מהלך הטיפול. בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלית רובני


 


מאמרים נוספים מאת גלית רובני
 
תיקון שיניים עקומות
פתרונות לכל צרה. אבל לפני בחירת המרפאה שתטפל בנו חובה להקפיד לבדוק מספר דברים שיכולים לסייע להצלחתו של הטיפול

לעבור הזרקות לפנים
אם אתם מעוניינים לעשות טיפול בעזרת בוטוקס למצח או לשפתיים, מומלץ לעבור

עיצוב מזנון גבס
11/11/12 | שיפוצים
להיראות כמו ארמון מפואר ויפהפה, איך זה אפשרי? עם צבע, היום נגישותם של שלל גוונים שקיימים בתחום וטכניקות הצביעה

מחפשים מתקיני דודי שמש?
אם ביצעתם קנייה של דוד או שהחליפו לכם חלק, בקשו שיתנו לכם תעודת אחריות על העבודה

צריכים מומחה ליישור שיניים?
קטסטרופלי? אין אחד שאוהב כאבים והרי זה ידוע כי אין כמעט אחד שלא פוחד מטיפולי שיניים. אבל היום בכדי לחסוך כאבים חוזרים ונשנים, כדאי לעבור ביום אחד את כל הטיפולים

מחירי ביטוח חובה משווים וחוסכים
אופציה נוספת למצוא מחירי ביטוח חובה . ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר יותר זול אך החיסרון: השירות פחות יעיל וגם ברגע האמת אם תקלעו לבעיה, הטיפול

חינוך כלבים לעשיית צרכים
08/11/12 | חיות מחמד
משפחה אולי יש להם המלצה על מומחה לאילוף אם התשובה חיובית, בדקו גם ברשת בירור קצר משתלם בסוף. ממש בדומה בתחומים אחרים גם כאן כדאי להשוות

התקנת מקלחון עגול
08/11/12 | שיפוצים
מחומרים אחרים, יש בזכוכית איכויות שונות בסוג החומר. לפני שתבצעו הזמנה או קונים

לימודי הנדסת אלקטרוניקה
להיות טוב יותר גם ברמה המקצועית והאישית וכיום זה פתוח ונגיש לכל מי ששואף להתקדם בחיים, ולכן שאתם מעוניינים ללמוד חשוב להשיג את בתי הספר הטובים שיש

מעניין אתכם לימודי הנדסאי מכונות?
למשל? במאמר הבא כל המידע, הטיפים וההמלצות אשר יעזרו לכם להתחיל ללמוד ולהצליח
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI