דף הבית רפואה ובריאות ניתוחים פלסטיים הצרת היקפים כל הפרטים
הצרת היקפים כל הפרטים
עוז הוגמן 22/05/12 |  צפיות: 2618

לכל אחד מאיתנו יש מין תחושה כזאת שהאנשים שאנחנו מכירים נראים ממש טוב- לעומתנו, ומהי המציאות? הכל יחסי הרי אם כולם חושבים אותו הדבר סביר להניח שזה גם עניין פסיכולוגי. ירכיים שמנות, צניחת עפעפיים, חזה קטן או גדול, ועוד בעיות רבות אשר מהם סובלים צעירים ומבוגרים אבל היום אפשר לשפר משמעותית את המראה ולעשות זאת תוך זמן קצר.

לעתים קרובות יש לנו הרגשה שלא קיבלנו מראה הוליוודי אבל לעתים גם השנים שחלפו הופכים את גופנו לזקן יותר. בשני המצבים מצטרפת לסיפור הרפואה האסתטית שמעניקה לנו המון פתרונות לשדרוג כל חלקה בגופה במחיר ששווה לכל אחד מאיתנו, נשמע לכם מעניין?.

מה חשוב לבדוק שחושבים על לעבור הצרת היקפים בירכיים? רוצים לדעת הכל על ניתוח לשיפור המראה? אז בואו נתחיל? הנה כמה עצות שימושיות שבעזרתן תוכלו להכיר טוב יותר את התחום.

אם אתם מתחילים לחשוב על הסרת שיער או הצרת היקפים מחיר צריך למצוא מנתח מומלץ, כיצד? אין על המלצה טובה, שאלו את החברות אולי מישהו מהם עבר טיפול לאחרונה? אופציה נוספת היא לקרוא חוות דעת באתרי אינטרנט ברשת. זה לא רק עניין הכסף, ניתוח הוא עדיין ניתוח ולכן כדאי לקבל החלטה נכונה.

רובם הגדול של המכונים מציעים לראות הדמיה ממוחשבת, מומלץ לבקש מהמנתח שיציג לכם כיצד יראה האזור המנותח לאחר השינוי ואחרי מספר חודשים, באופן זה תהיי בטוחה ורגועה כי בחרת את המידה והצורה הראויות.

אין לראות את תוצאת הניתוח שלכם שתי דקות אחרי שתסירו את התחבושות, צריך להיות סבלניים לאחר כמה ימים תחלוף הנפיחות והאזור המטופל יקבל את הצורה הסופית שלו.

כדאי לבקש לקבל ולראות ניתוחים ועבודות קודמות של המומחה שעימו אתם נפגשים, וכך תוכלו להתרשם טוב יותר מהניסיון שלו וגם להתרשם מ הצלחות וניתוחים אשר ביצע בעבר.

מעדיפים ומה עם הצרת היקפים? השיגו כמה שיותר פרטים, שאלו שאלות, על סיכונים שעלולים להופיע, השוו מחירים, למדו כמה שניתן על התהליך ותגיעו אל שולחן הניתוחים רגועים ובטוחים, אז שיהיה בהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עוז הוגמן


 


מאמרים נוספים מאת עוז הוגמן
 
טיפים על התקנת אינטרקום
24/10/12 | בית חכם
הקנייה לאחר ביצוע העסקה של מערכת האזעקה, כדאי להתייחס לכל נושא ההתקנה ולבדוק שמתקין המערכת יהיה מורשה וכמובן מהימן, זאת כדי לחסוך לנו

לא מוותרים על קשר בריא
לזכור כי אם אתם לא מסופקים מהקשר הזוגי שאתם מנהלים, התעלמות מהמצב אתם עלולים להגיע לסיטואציה שבה לא יישאר ביניכם כבר כלום, עד המצב שבו

הזמנת כספת ספר
24/10/12 | שיפוצים
האחריות והזמינו תיקון מטעם החברה ללא תשלום. במידה ולא, המחיר של הזמנת כספת ספר היא

תיקון מרכזיה דיגיטלית
24/10/12 | שיפוצים
איש שירות אמין יסכים בשמחה להציג לכם את עבודותיו, אם לא הצלחתם להתרשם מספיק

צביעת אמבטיה כל הטיפים
24/10/12 | שיפוצים
רוצים לרענן את הבית עם צבע אסור להתפתות ל"מחירי ריצפה", עבודה צביעה של בית צריכה לקחת כיום-יומיים והתשלום תלוי בכמות העבודה והחומרים

גשר שקוף לשיניים
מאוד אבל יש מרפאות רבות והיום ניתן להשיגמחירים נוחים, לכן חשוב לערוך בדיקה מקיפה של מחירים וגם לברר אודות תנאי התשלום שמציעים לכם.

נימים בפנים עושים טיפול
אם אתם בדרך לעבור טיפול של בוטוקס להחלקת הקמטים מאוד מומלץ לעבור את ההליך

להרכיב גדרות אלומיניום
22/10/12 | גינון
הפרדה בין המרחב שלנו אל העולם שבחוץ, על אף קביעה זו בעידן החדש גדרות ושערים

מתאים לכם קורס אינדיזיין?
בהשלמת בגרויות או פסיכומטרי תמיד באפשרותכם לצאת לקורס מקצועי. ברוב המקרים תנאי הקבלה פשוטים, שעות הלימוד אינו רב, העלויות אינן גבוהות מדי

רוצים למצוא חברות הובלה?
27/09/12 | שיפוצים
בכל הדברים האישיים במהלך האריזה. בדקו כל מוצר ישן כמו למשל: מכשירים מקולקלים והעבירו אותם לתרומה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI