דף הבית עבודה וקריירה משאבי אנוש תגי עובדים לתערוכות – על מה חשוב להקפיד
תגי עובדים לתערוכות – על מה חשוב להקפיד
פרסום 10 06/06/12 |  צפיות: 5068

תערוכות רבות מתקיימות ברחבי העולם ולהן תפקיד מהותי ומרכזי עבור כל בעל עסק המציע מוצר או שרות לצרכנים השונים, בין אם הם מתגוררים בישראל ובין אם הם מתגוררים ברחבי העולם.

תפקידה של התערוכה, היא לאפשר לבעלי העסק להציג את המוצר אותו החברה משווקת בפני כל באי התערוכה, בין אם אלו הם עיתונאים שמגיעים לסקר את האירוע, לקוחות שונים המתעניינים במוצר, מתחרים שמוצאים לנכון לשתף פעולה ובכלל.

אל כל תערוכה מתוקשרת זורמים מאות ואלפי צרכנים, אשר יכולים להפוך ללקוחות פוטנציאלים ביום למחרת ולהרחיב את הפעילות העסקית שלכם, לעיתים באופן משמעותי.

אם גם אתם עתידים להשתתף בתערוכה על מנת לקדם את בית העסק שלכם, כדאי שתזכרו כי ישנם קריטריונים רבים שחשוב לקחת בחשבון.

על מה חשוב להקפיד בתגי עובדים

תגי עובדים הם כרטיס הביקור של כל עובד אשר לוקח חלק אינטגראלי בתערוכה.

עובדים רבים עם הגיעם אל מקום עבודה חדש, מקבלים תג חברה, אשר מעיד עליהם כעובדים מן המניין ומאפשר לכל מי שבא איתם במגע, להכיר את החברה בה הם עובדים, או לפחות להיחשף לשמה.

במקומות הומי אדם לרבות תערוכות, בהן מציגה כל חברה את פועלה ומנסה לעניין את הצרכנים במוצר שלה, לתגי עובדים חשיבות נעלה, משום שכך יכול הצרכן לזהות עם מי הוא מדבר מבלי לשאול שאלות טריוויאליות כגון: מהו שמכם, היכן אתם עובדים ומהי החברה שמייצרת את המוצר או מעניקה את השרות המוצג בתערוכה.

לאחר שהסכמנו כי תגי עובדים הם המוצר החיוני ביותר בתערוכה (שווה ערך למוצר אותו אתם מוכרים ומציגים בתערוכה), כעת נפרט בבירור מהם הדגשים העיקריים שיש להקפיד עליהם.

· נגישות – על תגי העובדים להיתלות במקום נראה לעין, אשר מאפשר לכל עובר אורח להביט בו. האפשרויות לרכישת תגי עובדים הם רבים ומגוונים לרבות שרוך על הצוואר, מארז קשיח עם חוט קפיצי, שרוך רחב ממותג עם שם החברה ועוד.

· לוגו החברה – על גבי תגי עובדים, יש להדפיס את לוגו החברה באופן בהיר וברור בהתאם ללוגו אותו אתם מציגים בפועל. על ההדפסה להיות איכותית, הן מבחינת בחירת הצבעים והן מבחינת הנראות.

· שם עובד – על מנת שהלקוח הפוטנציאלי שניגש אל העובד בתערוכה ידע עם מי הוא מדבר, יש להציג על גבי התג את שם העובד באופן ברור.

· פרטי החברה – יש להקפיד להדפיס את פרטי ההתקשרות לחברה באופן בהיר וברור, על מנת לאפשר ללקוחות לקלוט בעיניהם את הפרטים החשובים הללו.

· סלוגן – סלוגן החברה הוא השם השני של חברתכם ועל כן חשוב להדפיסו באופן נכון על גבי תג העובד.

· רצועות לתג עובד – קיימות רצועות וגם שרוכים לתגי עובדים כאשר הרצועה רחבה יותר ומומלצת יותר. רצוי מאוד להדפיס את לוגו החברה או התערוכה על הרצועות כדי ליצור נראות של הלוגו ולשדר מקצועיות ואלגנטיות שכן רצועות לצוואר שאינן מודפסות נראות פחות אלגנטיות.

אם אתם מחפשים תגי עובדים מקצועיים , מוצרים לתערוכות, מוצרי קידום מכירות ועוד, פנו לחברה מקצועית המוכרת מוצרים איכותיים שיחזיקו מעמד לתקופה ארוכה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 פרסום 10


 


מאמרים נוספים מאת פרסום 10
 
חשיבות מוצרי פרסום לעסק שלך
22/09/12 | מיתוג
מוצרי פרסום וקידום מכירות הינם חלק אינטגראלי מהאסטרטגיה השיווקית של כל חברה וחברה. מחקרים שבוצעו בתחום, הוכיחו את יעילותם השיווקית והפרסומית של מוצרי קידום מכירות, לא פחות מיעילותם של אמצעי התקשורת ההמונים (טלוויזיה, עיתון, אינטרנט או רדיו).

תגי עובדים לתערוכות – על מה חשוב להקפיד
תערוכות רבות מתקיימות ברחבי העולם ולהן תפקיד מהותי ומרכזי עבור כל בעל עסק המציע מוצר או שרות לצרכנים השונים, בין אם הם מתגוררים בישראל ובין אם הם מתגוררים ברחבי העולם. תפקידה של התערוכה, היא לאפשר לבעלי העסק להציג את המוצר אותו החברה משווקת בפני כל באי התערוכה, בין אם אלו הם עיתונאים שמגיעים לסקר את האירוע, לקוחות שונים המתעניינים במוצר, מתחרים שמוצאים לנכון לשתף פעולה ובכלל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI