דף הבית נשים הריון ולידה בגדי הריון: יופי וסגנון שהולכים עם הבטן
בגדי הריון: יופי וסגנון שהולכים עם הבטן
אירה פינסקר 17/06/12 |  צפיות: 4217

בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו מילה נרדפת לשמלות דגם סמרטוט שהתקבלו בירושה מסבתא רבה. לאחרונה ניתן לראות שנשים בהריון אינן מסתפקות בבגדים רחבים שיכסו את הבטן; נשים בהריון נשארות נשים, ורוצות להיראות יפה ולשמור על סגנון אישי גם בתקופה הזאת של שינויי מימדים.

הדרישות התפקודיות לבגדי הריון נשארות כפי שהיו. בגדי הריון צריכים לכסות את הבטן, להיות נעימים למגע וללא תפרים או כפתורים מיותרים ולגדול עם הבטן. הדרישה שהוסיפו הנשים המודרניות היא שבגדי הריון צריכים להיות אופנתיים, מסוגננים, אלגנטיים ואפילו סקסיים.

בעבר אישה בהריון לבשה בגדים פרחוניים המזכירים טפטים של חדרי ילדים. כיום כל צבע וכל דוגמא שבאופנה מותרים גם בבגדי הריון. אין שום סיבה לוותר על משבצות של בוקרים, הדפסים צבעוניים, צורות גאומטריות. גם הצבעים העזים: אדום, שחור, כחול נייבי, ואחרים מותרים כיום בבגדי הריון. לכן ראשית כל מומלץ לבחון את תכולת ארון הבגדים ולבדוק במה ניתן עדיין להשתמש.

בחלק מהפריטים שנמצאים בכל ארון בגדים, כגון מכנסיים עם גזרה נמוכה, טוניקות רחבות ועוד, ניתן לעשות שימוש גם בהריון. פתרון יעיל להשגת בגדי הריון בהשקעה קטנה, שהגיע אלינו מאירופה,  הוא תפירה של רצועת בד ברוחב של 40-50 סנטימטר אל הגופיות והחולצות הקיימות בארון. את רצועת הבד ניתן לקחת מחולצה דומה נוספת, כלומר לייצר חולצת הריון משתי חולצות או משתי גופיות רגילות. עם מעט יצירתיות,  ניתן להמשיך וללבוש את הבגדים הרגילים גם בתקופת ההריון.

יחד עם זאת, ישנם מספר פריטים של בגדי הריון שרכישתם היא  בגדר חובה. כמה חולצות טריקו וגופיות נמתחות, חולצה מכופתרת שניתן ללבוש מעל הגופיות (אין צורך לכפתר),  טוניקה אחת או שתיים, שמלה רחבה וקלילה, ג'ינס עם גומיה רחבה, מכנסיים ארוכות או שבע שמיניות. מומלץ לרכוש גם חגורת הריון לתמיכה בבטן. כדאי לבחור נעליים יציבות ונוחות, בייחוד לחודשים האחרונים של ההריון. חנויות לבגדי הריון מציעות מגוון רחב של דגמים ודוגמאות אופנתיים, יפים ונוחים.

לסיכום, בגדי הריון הם בגדים של אישה לכל דבר. אישה בהריון צריכה להרגיש בנוח מבחינה פיזית, אך גם חייבת לאהוב את מה שהיא רואה במראה. רוב הנשים מנהלות אורח חיים פעיל למדי בתקופת ההריון: הן עובדות, מארחות, משתתפות באירועים משפחתיים ועסקיים, מתאמנות,  וכך הלאה. מן הראוי שבגדי הריון יהיו מעוצבים בצורה שתאפשר להן לעסוק בכל פעילות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI