דף הבית מתכונים ואוכל מתכונים - אחר סושי בתל אביב: מסעדות ואירועים
סושי בתל אביב: מסעדות ואירועים
אביב יועצים 25/06/12 |  צפיות: 2876

אחד המאכלים היותר בריאים ודלי שומן הינם סושי. סושי הינו מאכל שהגיע לעולם מיפן הרחוקה שם ממעטים לאכול בשר בקר ( עד המאה התשע עשרה, בכלל לא היו אוכלים את זה, פרט למעמד הטמא "האטה") ומעדיפים שם לאכול דגים ובעצם כל דבר שמגיע מהים. לא במקרה , כי הרי יפן היא אוסף של איים קטנים שיחד יוצרים את היישות המדינית. בכל אופן, הסושי הגיע למערב באופן מסחרי דרך ארצות הברית אחרי מלחמת העולם השנייה. מארצות הברית, קצרה היתה הדרך ליתר העולם וגם לישראל.

מאז הגיע אלינו הסושי אנחנו הישראלים לא מפסיקים לטחון אותו. בעיקר קל למצוא מסעדות משובחות של סושי בתל אביב. בתל אביב אפשר למצוא הרבה סוגי מסעדות – מסעדות יקרות מסעדות צנועות יותר , מסעדות עם תפאורה יפנית ואורות עמומים שממש מכניסה אותנו הסועדים לאווירה היפנית המיוחדת, או מסעדות שממש שומרות על המסורות היפניות ומאלצות את המגיעים לחלוץ נעלים ולאכול בישיבה על הרצפה. אם תשאלו אותי, מספיקה לי מסעדה שמשקיעה בתפאורה יפנית עם האורות, הפנסים והצ'ופסטיקס ומוותרת על הושבת האורחים על הרצפה... ככה נהנים גם מתחושה של אותנטיות וגם על גב בריא.
|באשר למחיר, אני תמיד האמנתי שהיחס, השירות והתפריט אינם בהכרח תלויים במחיר שמשלמים על המנות. מה שבטוח סושי טעים אפשר למצוא גם במקומות יקרים מאוד וגם במקומות קצת פחות יקרים.

אירועים במסעדות סושי בתל אביב
כולנו כבר חגגנו לפחות פעם אחת יום הולדת לעצמנו או לחבר או חברה במסעדת סושי. כנראה בגלל שמסעדות סושי בתל אביב מציעות גם אוכל נורא טעים ומגוון, וגם אווירה מיוחדת במינה שכוללת אורות עמומים, פנסים עגולים ואדומים ועוד. אבל על קייטרינג שמעתם? כיום גם מקובל לעשות אירועים גדולים עם אנשים רבים במסעדות של סושי בתל אביב. במקרים אלו לעיתים שומרים את המקום כולו עבור החוגגים. כמו כן כבר הייתי בחתונה שבה הבופה שלפני החופה היה מבוסס על אוכל מהמזרח הרחוק, ובעיקר סושי. זה מה שטוב בסושי קשה שלא לאהוב אותו. איך אפשר לא לאהוב סלמון, אורז ורוטב וואסבי חריף?

לא רק טעים גם בריא ודל קלוריות
נכון שבתל אביב תאכלו למצוא היום מסעדות שמתמחות באוכל אורגני או אוכל צמחוני בריאותי, אבל בינינו – זה באמת היה טעים ?נכון הייתם מעדיפים מגש פיצה עם כל התוספות? כשזה מגיע לסושי בתל אביב, אז זה אחד המאכלים היחידים שהם גם טעימים וגם בריאים ולא עתירי קלוריות. כשחושבים על מרכיביו – אורז, אצה וסוגי דג או ירק שונים- מבינים למה סושי הוא גם לא משמין וגם טעים. כמה קלוריות יש באורז לא מטוגן ודג נא ללא רטביי שמנת או שמן זית? הרוטב שמתלווה לסושי הוא למעשה לא פחות בריא מהסושי עצמו – רוטב סויה עם תוספת וואסבי חריפה בצד שאפשר להוסיף אם רוצים.

כמה מילים נוספות על סושי בתל אביב...
שימו לב חברים, סושי הינה מילה כוללת להרבה מטעמים יפנים ממשפחת הסושי היפני. סושי קלאסי, נקרא סושי והכוונה לאצה שגלגלו סביבה אורז ובפנים יש תוספת כמו טונה סלמון או אבוקדו. אך יש גם את הסשימי שם הדג בחוץ ...יאמיי... ויש גם טאמאקי שנראה כמו זר פרחים זעיר וססגוני עטוף אצה בצורה של קונוס. ישנו גם הוסו מאקי שדומה לסושי אך עשוי אצת נורי והינו קטן יותר.

למידע נוסף: סופר סושי


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI