דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה הכל על אקטיביה
הכל על אקטיביה
אבי 26/06/12 |  צפיות: 3514

מוצרי יוגורט שונים נמכרים בנקודות מכירה רבות בארצנו. כיום אנו יכולים לראות כיצד המודעות לאורח חיים בריא יותר ולתזונה נכונה יותר מביאה לא מעט אנשים לחפש בין מדפי מקררי החלב ברשתות המזון מוצרים פרוביוטיים איכותיים כמו זה של המותג דנונה העולמית. אחד מהמוצרים החשובים ביותר למי שמעוניין ליהנות מהקלה רבה במערכת העיכול שלו הוא אקטיביה שנמכר בצורה מרשימה מאוד ברחבי ישראל ומאז שהושק רשמית נראה כי הוא קנה מספר לא מבוטל של אוהדים ואוהדות.

 

יוגורט זה הוא פיתוח של 20 שנות מחקר, ובלא מעט פרסומים של מחקרים שונים הוא מוצג כמוצר שמכיל את החיידק ששורד זמן ארוך יחסית במעיים ובכך משפיע לטובה על פעילות העיכול בגוף האדם. דברים כמו נפיחות בבטן, הרגשה לא נעימה בין אם נמצאים לבד ובין אם נמצאים בחברה מסוימת, גזים רבים, רעשי בטן שונים ועוד תופעות מרגיזות יכולות להיות נחלת העבר אם צורכים את המוצר החשוב הזה ודואגים לשמור גם על תזונה נכונה.

 

מה בנוגע לדיאטה

באופן טבעי כל מוצר מזון שמעניין אותנו הוא גם כזה שמעלה שאלות לגבי איכותו והיכולת שלו לא לפגוע באורח חיים בריא הכולל תזונה נכונה ודיאטה. כך גם לגבי מוצרי דנונה השונים, מעוניינים אלו שצורכים אותם לדעת האם הם לא יפגעו בדיאטה שלהם. גביע של אקטיביה מציג נתונים תזונתיים של כ-145 קלוריות, ואם מדובר בגביע דיאט הרי ששם הכמות קטנה הרבה יותר ומדובר בסך הכול בכ-50 קלוריות. די ברור שכבר ממספרים אלו אפשר להבין עד כמה לא מדובר במאכל משמין או כזה שמעמיס על מערכות הגוף.

 

יתרה מכך, יש לזכור כי יוגורט איכותי זה מהווה שילוב חשוב בתפריט היומי של כל אדם. כך הוא יכול להיות חלק מארוחות שונות, נשנוש בריא או מרכיב איכותי בכל דיאטה שהיא. קיימת השערה מחקרית ששילוב בין מוצר שמכיל סידן ובין רכיבי תזונה אחרים שנמצאים בחלב תורם להאצה של חילוך החומרים שלנו. כך הדבר מהווה יתרון חשוב עבור כל מי שמבין כמה זה חשוב לשפר את יכולת הגוף לשרוף כמה שיותר שומנים. כך אקטיביה הופך למוצר חשוב בכל בית בישראל בדרך לתרומה של תזונה מאוזנת מאוד.

 

שומרים על תוצאות נהדרות

הרצון לאכול מוצרי חלב איכותיים של המותג דנונה יכול להיות כזה שבו רבים ירצו לשלבו עם מרכיבי מזון אחרים. זאת על מנת ליהנות ממזון מגוון יותר ומאפשרות לשמור על התוצאות שמזון איכותי זה יכול לעזור להגיע אליהן. לכן ניתן לראות כיצד בין אם יש מי שמחפש תוספות מסוימות באתרי אינטרנט שונים ובין מי ששומע על תוספות מתאימות מחברים או מקרובי משפחה, הרי שיש מגוון אפשרויות להעשיר עוד יותר את טעמו הנפלא של יוגורט איכותי.

 

בשילוב של סובין, פירות הדר, דגני בוקר, גרנולה, שיבולת שועל ועוד מרכיבים איכותיים אפשר לראות כיצד אנו יכולים להרכיב לעצמנו מעדן מנצח. אך מעבר לטעם חשוב להבין שעל מנת להמשיך וליהנות מתוצאות מצוינות במערכת העיכול יש לדעת כי חיידקים פרוביוטיים יכולים לחיות במערכת העיכול כ-48 שעות. לכן יש לשמור בקביעות על תזונה מאוזנת שכוללת את מוצרי החלב האיכותיים שבהם חיים החיידקים הטובים מסוג Bifidus Actiregularis ובכך להרגיש טוב במשך כל ימות השנה.

 



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אבי


 


מאמרים נוספים מאת אבי
 
פינוי דירה בשירות איכותי
כאשר אתם מבצעים פינוי ירושה חשוב לכם בודאי לקבל שירות טוב ומסור.

שי פינוי דירה לפינוי זריז ואיכותי
אם קרוב משפחה שהיה יקר לכם נפטר אתם ודאי נמצאים באבל ובתקופה לא פשוטה. דווקא בתקופה זאת יש גם סידורים רבים כמו לפנות את דירת הנפטר ולטפל בנכס

לגלות את הבית שלכם מחדש עם שי פינוי דירה
לאחר שקיבלתם ירושה פעמים רבות יש צורך לחלק את דירת הירושה בין היורשים וצריך למכור אותה או להשכיר אותה, כדי לחלוק את דמי השכירות.

למה כדאי להביא חברה מקצועית שמגיעה הביתה?
חברת ניקוי ספות המציעה את עצמה ללקוחות צריכה להיות אמינה. כל המפורסם בשמה בעיתונות ובמדיה האלקטרונית צריך להיות מידע מהימן.

התחלתם לחפש אחר אולמות אירועים בצפון? הגיעו אלינו!
אחד הרגעים המרגשים בתכנון של כל חתונה, מתייחס להליך בחירת האולם, ולו כי אז מתחילים להרגיש שהדברים מתקדמים וניתן להתחיל לדמיין כיצד תיראה החתונה שלכם - של שניכם

חבילת שירותים אידאלית עבור עיצוב חדרי אמבטיה!
כאשר עומדים לעצב חדר אמבטיה, הרי שחשוב ביותר לפנות אל חברה שמאמינה באיכות, אמינות, עמידה בזמנים, מקצועיות, טובת הלקוח, שקיפות ואינה מהססת לתת אחריות.

הפלא והפשטות שמאחורי חידוש אמבטיה!
מי מאתנו לא רוצה להיכנס אל חדר האמבטיה ולגלות אזור מזמין, נעים, שליו, מסודר ומעוצב?

תיקון מזגן נייד – איך עושים את זה?
המזגן הנייד הוא אחד החידושים בעשור האחרון בתחום המזגנים. הוא מתאים למי שזקוק לחימום וקירור של חדר אחד והוא מנויד בהתאם לצורך.

הדרך היחידה לשמור על המזגן היא באמצעות ניקיונו הקבוע!
מזג האוויר בישראל מצריך מזגן בכמעט בכל הבתים, המלונות, בתי החולים והמוסדות הציבוריים. בכל אזורי הארץ יש צורך במזגן.

טכנאי למזגן בראשון לציון – קריטי לימי הקיץ החמים
לאור מחקרים וסקרי שוק שנעשו בארץ התברר שהמזגן הוא הדרך הזולה והיעילה לחימום וקירור הבית.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI