דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים איפה קונים מקלחון חזית
איפה קונים מקלחון חזית
דפנה לוטן 02/07/12 |  צפיות: 2391

אם אתם מעוניינים לשפר את חזות הדירה או הבית וגם לשפר את ערכו של הנכס בשוק הנדל''ן, עבודות שיפוצים הן פתרון מצוין. ועם זאת, מומלץ להגיע אל השיפוץ אחרי בדיקה קפדנית של התחום וזאת בכדי להימנע מבעיות בזמן השיפוץ.

עבודות שיפוצים עולות לא מעט לכן, אם תעשו את ההכנות באופן מסודר תוכלו לעשות זאת במחיר שפוי. איפה קונים מקלחון חזית? איך להתקין מקלחון אמבטיה? כאן אפשר למצוא אינפורמציה שימושית למציאת מומחים לשיפוצים ועוד.

יוצאים לדרך? חשוב מאוד שתענו לעצמכם על כמה שאלות בסיסיות:

כמה כסף יש לכם להשקיע? קודם כל, חשוב לבדוק מהו התקציב העומד לרשותכם, לאחר מכן כדאי למצוא זמן מתאים לשיפוץ. חוסר הנוחות הכרוך בחיים בדירה שנמצאת בשיפוץ יכול להיות דבר לא נעים בכלל ולכן תחשבו על כך טוב לפני שתתחילו.

כמו בכל מצב אחר, הדרך הטובה ביותר למצוא קבלן שיפוצים היא בסיוע של שכנים או משפחה, המלצות מאנשים קרובים הן החשובות ביותר. בכל מקרה חפשו גם ביקורות על השיפוצניקים ברשת . כדאי לדעת שלא כל שיפוצניק בעל ידע בשיפוצים של החלפת אינסטלציה למשל ולכן אתם צריכים למצוא את מומחה השיפוצים הטוב, המנוסה והאמין ביותר בתחומו.

אם מצאתם שיפוצניק קבעו עמו התייעצות לא מחייבת, ספרו לו מה דרוש לכם ובקשו גם הערכת מחיר ולוח זמנים להשלמת העבודה. כדאי מאוד לקבל לכל הפחות שתי הצעות מחיר, אם יש לכם זמן פנוי לכך, תוכלו להוזיל את העלויות משמעותית.

מתכננים להתחיל? אתם צריכים הסכם מסודר ומפורט שבו יהיו סעיפים , אי עמידה בלוח הזמנים וגם את גובה התשלום הראשוני. חוזה מפורט ומסודר מטרתו לשמור עליכם למקרה של חילוקי דעות עם השיפוצניק.

אם מדובר על תיקון פשוט, כיום ניתן להזמין את כל החלקים בצורה עצמאית ועם כלי מתאימים וגם זמן פנוי, תוכלו לעשות לבד את השיפוץ, רק שימרו על אמצעי הבטיחות.

כל שיפוץ דירה יכול להיות כאב ראש גדול אך בסופו של דבר זה יכול להיות כדאי לכן, אם תתכוננו בצורה מסודרת, תבנו תקציב נכון, תקבלו החלטות נכונות תשכרו רק אנשי מקצוע מומלצים, בתום תקופה קצרה של אי נוחות תוכלו להנות מחיים בבית משודרג. שיפוץ מוצלח.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI