דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות תקליטן לחתונה
תקליטן לחתונה
דפנה לוטן 09/07/12 |  צפיות: 2700

צריכים תקליטן? מוסיקה מוצלחת היא המרכיב המוצלח בכל בר מצווה או חתונה תקליטן מוצלח הוא הדבר החשוב באירוע. כולנו נכחנו בבר מצווה או חתונה עם די גיי גרוע- מאלו שמחליטים לשים שיר מטאל בדיוק שסבתא החליטה לרקוד, או תקליטן למסיבה שבחר להשמיע מוסיקת מעליות ברגעים שכולם בטירוף ריקודים.

תקליטנים עם ניסיון מתאים מתבקשים לעשות תפקיד כפול בעת ובעונה אחת: להשתלב ברקע ולשלוט על האווירה. מוסיקה לאירועים היא לא משהו מורכב, מאוד כדאי שהיא תהיה רגועה ושקטה בזמנים מתאימים ושמחה במקרים אחרים. איש מוסיקה מוצלח חייב יכולת לקרוא את הקהל ולהיות מוכן להחליף סגנון על פי הצורך.

קודם כל, כמו תמיד, מה שהכי חשוב שהתקליטן קלט מה אתם מחפשים. בדקו אם הצעותיו תואמות את מבוקשכם ובדקו האם הוא מוכן להתגמש בנוגע לסגנון המוסיקלי. דבר חשוב ביותר הוא לנסח רשימה כללית של שירים שיתאימו לכם בשביל ליידע את הדי גיי בקלות אילו סגנונות אתם מעדיפים.

לפני שסוגרים את העסקה הדבר החשוב ביותר הוא לצאת לראות תקליטן לחתונה באירוע מתאים. מאוד חשוב להתייחס לחלקים בין השירים, לקצב ניגון המוסיקה, לתגובת האורחים ויותר מהכל, האם הקהל מבסוט.

נהדר! כעת אפשר לבחור את הדברים החשובים באמת: שיר להליכה לחופה ושיר לשבירת הכוס. למשך יתר הערב מומלץ לנסות לתת לו מרווח פעולה, בכדי שיוכל לבחור מניסיונו מהו השיר המתאים בכל רגע נתון. הדבר החשוב ביותר, אתם מוכרחים ליהנות יותר מכולם ויאללה בלאגן!.

כל אחד אוהב לערוך חגיגות גדולות וזה לא מפתיע. כה מעטות הפעמים בחיינו שבהן מתרחש דבר מה מיוחד אירוע רב-משמעות במו בר מצווה או חתונה למשל וראוי לציין אותו בחברת בני המשפחה והחברים.

צריכים תקליטן לבר מצווה? חפשו היטב בקשו חוות דעת השוו מחירים ורק לאחר מכן חתמו על חוזה מה עוד? קחו המון מצב רוח מזל טוב ובהצלחה!.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דפנה לוטן


 


מאמרים נוספים מאת דפנה לוטן
 
זקוקים לתיקון מקררים?
18/10/12 | שיפוצים
מחובר לחשמל ואת החלק הפנימי נקו עם מטלית לחה. את האבק שהצטבר בחלקו האחורי של המקרר יש לנקות בעדינות עם מברשת או לשאוב עם שואב אבק.

רשלנות רפואית בניתוח
ועסקית יכולה להגיע לפתרון. הכל כרוך במאמץ משותף תחת הנחיה של איש מקצוע המכוונת לפתרון משברים

תיקוני שיש בבית
18/10/12 | שיפוצים
ניסיון ומיומנות של הרצפים. לעיתים בזמן הריצוף, צצות בעיות, לדוגמא: רצפה לא ישרה, איכות לא טובה של אריחים ועוד. רצף מנוסה יכול לעלות על כל בעיה מראש, עליכם

איך להתקין מעקות אלומיניום?
18/10/12 | שיפוצים
סעיפים כמו שינויים בתעריף העבודה, לוחות הזמנים וגם את תנאי התשלום. חוזה שכזה ישרת אתכם במקרים

מידע על תיקון מנעולים
להזמין שירות בחינם. אם לא, מחיר עבור ביקור של פורץ מנעולים תל אביב היא עד מאתיים ש"ח, תלוי במורכבות

הזעת יתר בכפות הידיים
לנסות ולשפוט את הצלחתו של ניתוח האף ממש אחרי הורדת התחבושת, יש צורך להיות סבלניים תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תחלוף והאזור המטופל יקבל את

היכן קונים סוכך חלון?
18/10/12 | שיפוצים
מאוד לקבל 3-4 הצעות מחיר שיהיו מפורטות כולל מחירי התקנה. לעתים קרובות עדיף להשקיע

השוואת ביטוח צד ג
18/10/12 | ביטוח רכב
חוות דעת בדקו עם ידידים או מכרים קרובים, אולי להם יש מכונית בדיוק כמו שיש לכם

צריכים טכנאי מחשבים?
18/10/12 | שיפוצים
להציג לכם את עבודותיו, אם עדיין יש לכם ספקות נסו ללכת לפגישה עם רעיונות מוגדרים ככל האפשר לגבי המראה לו אתם שואפים להגיע ובקשו מבעל המקצוע שיציגו

ארונות דלתות הזזה
17/10/12 | ריהוט
בבית חדר ארונות? חדר ארונות הוא חלל בבית המוקדש לאחסון בגדים. אם חדר ארונות הוא יעדכם, כדאי לחפש בעל מקצוע שיעניק לכם הצעת מחיר. המחירים לחדר שכזה
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI