דף הבית עסקים ייעוץ עסקי שגיב עופרי
שגיב עופרי
לילך כהן 09/07/12 |  צפיות: 2884

 

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

צורך מהותי בעולם העסקים של היום

כלקוחות אנו לא תמיד מכירים ומבינים את הדרך שצריך לעשות בעל עסק מסוים בכדי להגיע להצלחה. מבחינת מי שמנסה להקים עסק או לקדם אותו בעולם התחרותי והתובעני של היום הרי שהוא מבין כיצד שירות איכותי של יועץ עסקי יכול לעזור בצורה רצינית להשגת המטרות השונות. בימינו מדובר בשירות חשוב ביותר.

ניתן לראות כיצד גם מי שמעריך את עצמו כאדם מוכשר וחרוץ מבין עד כמה ייעוץ מקצועי של אדם מנוסה כמו שגיב עופרי יכול לתרום לו בכל הקשור לאתגרים שלפניהם הוא ניצב. תוך התמקדות באופי העסק ותוך התייחסות רצינית לכל אלמנט עסקי עדכני שמתאים לצורת ניהול העסק בימינו שירות כזה הוא בעל ערך רב.

הייעוץ נוגע לתחומים רבים

עולם העסקים של היום הוא מורכב מאוד וגם בעלי עסקים קטנים רואים עד כמה קשה להוביל לקוח פוטנציאלי דווקא לעסק שלהם ולא של מתחריהם. בכל שלב של  העסק ניתן לראות עד כמה יועץ עסקי איכותי שמלווה את לקוחותיו בצורה אישית מסייע ביצירת תכנית עסקית מקיפה שנוגעת לכל היבט בצורה ממוקדת.

בישראל של היום מבינים רבים עד כמה התחרות העצומה בתחום העיסוק שלהם מביאה לכך שהם צריכים לגייס כל יתרון אפשרי. לכן היועץ עסקי שגיב עופרי משתלב במהלכים רבים כמו הקמה של העסק, בניית מערך מכירות, השבחה של מערך המכירות ושל מערך הניהול, ומפגין את יכולותיו בדרך לקידום אמיתי של מטרות העסק.

בדיקת תוצאות והמשך פעילות מתואמת

מאחר ואנו רואים כיצד עולם העסקים לא מפסיק להתפתח הרי שאנו גם מבינים שיש צורך במהלכים חשובים שיבוצעו בהתאם לעדכונים ולהתפתחויות בעולם זה. נקודה זו מצביעה על כך שחשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע שדואגים להתעדכן כל הזמן ויודעים אלה פעולות עדכניות יש לבצע בהתאם למצב בשטח נכון להיום.

בזכות בדיקה יסודית של מצב השוק ובזכות ניתוח התנהלות העסק ביחס למצב העדכני בתחום יכול שגיב עופרי יועץ עסקי מקצועי ומנוסה לחזק את העסק ולהעניק לו יתרונות רבים. כך, ע"י פעולות חשובות כמו אימון של מנהלים בדרגים שונים, הדרכות רוחביות ונקודתיות גם יחד, ומחשבה רבה קדימה התוצאות החיוביות לא תאחרנה להגיע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI