דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות שגיב עופרי
שגיב עופרי
לילך כהן 09/07/12 |  צפיות: 2722


תקליטן לאירועים מיוחדים

הקצב האמיתי של כל אירוע

יצירת אירוע מושלם היא משימה שחלקה הגדול תלוי רבות בספקי השירותים השונים שיכולים לגרום למוזמנים ליהנות מכל רגע באירוע.אחד מאותם ספקי שירותים חשובים ביותר בכל אירוע הוא תקליטן מוכשר ונמרץ. חשוב להבין שברגע שדי.ג'יי. מוכשר יוצר אווירה נכונה בכל שלבי האירוע הרי שההנאה היא דבר מובטח.

לכל אירוע יש את הקצב שלו כך שחשוב להבין עד כמה קהל האורחים ואופי האירוע הם דברים שחייבים להילקח בחשבון ע"י מי שאמור להכתיב את הקצב. התאמה מלאה לסגנון ולבקשות של בעלי האירוע היא זו שמביאה בסופו של דבר לאירוע מיוחד במינו שאינו דומה ואינו מזכיר אף אירוע אחר.

האחריות על ניהול האירוע כולו

כל אירוע מסתכם בפרק זמן מסוים שבו יש לדאוג להנאתם של המוזמנים אליו. מכך אפשר להבין שאת פרק הזמן הזה יש לנהל בחוכמה ולא לנסות להעביר חלקים ממנו בצורה לא רצינית. תקליטן מקצועי כמו שגיב עופרי  הוא כזה שמתייחס אל האירוע כדבר שהוא צריך לנהל תוך התייחסות ממוקדת לכל חלק שבו ולכל סוג של קהל מוזמנים.

אם ניקח למשל אירוע כמו חתונה נראה כיצד מרגע הכניסה למקום האירוע דרך הרגעים המרגשים של החופה ועד לריקוד שלאחר החופה ורגעי עזיבת המוזמנים תקליטן מקצועי יידע לנהל כל רגע תוך הצגת מוסיקה מתאימה, אמירת מילים נכונות, העברת המיקרופון למברכים שונים ומגוון פעולות שרלוונטיות לכל סוג של אירוע.

דרוש הרבה יותר מכישרון

לרוב אנו מקשרים את יכולותיו הגבוהות של איש מקצוע מסוים לכישרון הרב שבו הוא ניחן. אך חשוב להבין שלא תמיד מדובר ביכולותיו של די.ג'יי. הקשורות רק לחיבור זורם עם קהל היעד או להופעתו הייצוגית אלא במיוחד ליכולותיו ולרצונו לשבת עם בעלי השמחה או מנהלי האירוע על מנת ליצור תכנית מוסיקלית מתאימה ומיוחדת.

כך הופכת עבודתו של שגיב עופרי תקליטן לכזו שבה יש ללוות בצורה מקצועית את מזמיני השירות עוד בטרם הוא עולה על הבמה ומפגין את ביצועיו. זה אולי נראה חלק "אפור" יותר במקצוע זה אך בלעדיו אירועים רבים יכולים להיות כאלו שבהם יהיו "חלקים מתים" או קרטועים מסוימים שאף אחד מאתנו לא ממש אוהב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI