דף הבית רפואה ובריאות רפואה מרפאות וטרינריות
מרפאות וטרינריות
איציק מזרחי 15/07/12 |  צפיות: 3346

מה גורם לוטרינר להיחשב אמין ומקצועי

יש לא מעט פרמטרים שגורמים לוטרינר להיחשב אמין ומקצועי בתחום. ראשית אפשר להתחיל מהבסיס: כל וטרינר צריך להחזיק בהסמכה ותעודות לאחר שעבר בהצלחה את הלימודים וזכה בתואר המכובד הזה. ומתוך היגיון: וטרינר תל אביב אמין ומקצועי תמיד מחזיק בהמלצות מלקוחות שכבר התנסו בשירותיו.

מבחינה פרקטית וטרינר אמין ומקצועי חייב להיות מעודכן בחדשות הרפואה הוטרינרית (מחקרים, תרופות, הצלחות ועוד). וטרינר תל אביב שחבר בהסתדרות הרופאים הווטרינרים בישראל מוסיף לעצמו יתרון נוסף כאיש מקצוע אמין ומקצועי לטיפול בבעלי חיים. כאשר מדובר על וטרינר תל אביב, גם בעיר העמוסה מעט, נדרש וטרינר איכותי לשמור על היגיינה וסדר במרפאה שלו וכן להעסיק עוזרים מקצועיים עם מסירות רבה לעבודה ואהבה לבעלי החיים.

מצד הלקוח, כדאי תמיד לשמור על קשר עם וטרינר תל אביב אליו ניתן להרים את הטלפון גם מחוץ לשעות העבודה. בגדר חובה להחזיק מספרי טלפון של וטרינרים המעניקים שירות במצב חירום, אפילו בשעות הלילה. מרפאות מסוימות מחזיקות בוטרינר תורן שיכול לטפל במצבי חירום בשעות לא שגרתיות. אם גם בשעות הלא שגרתיות אפשר לקבל טיפול, זה מעיד על וטרינר אמין ומקצועי יותר, בזכות היכולת לספק את השירותים הללו.

יחסי אנוש טובים אלינו ואל בעל החיים שלנו, הסבר מקיף אודות הטיפולים, הצעת מחיר מסודרת לפני הטיפול (שנעשה באישור שלנו) ותנאי תשלום נוחים (כגון פריסת תשלומים ללא ריבית) אלו פרמטרים חשובים שמעידים על וטרינר אמין ומקצועי. בסופו של דבר, מיקום המרפאה צריך להיות לא במקום שקשה להגיע אליו, אלה במקום מרכזי ונגיש לכל אחד, למרות בעיית החנייה שיש באזור תל אביב. וטרינר תל אביב שמיישם את הכללים הפשוטים הללו זוכה ללקוחות מרוצים ששמחים להמליץ על השירות לאחרים ולהגיע גם לבדיקות שגרתיות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 איציק מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת איציק מזרחי
 
מאמר כללי על שירותי קייטרינג בפרדס חנה
מחפשים שירותי קייטרינג באזור פרדס חנה? כל מה שצריך לדעת וטיפים נוספים בשורות הבאות. היום המאושר מתקרב כאשר תאריך האירוע עליו אתם עמלים זמן רב מתקרב ובא, אחד השירותים החשובים הדורשים את החלטתכם הוא ספק האוכל באירוע.

מסעדות במושבה הגרמנית בחיפה
המושבה הגרמנית בחיפה היא אחת השכונות הותיקות בעיר המודרנית. השכונה, הממוקמת במערב העיר התחתית, הוקמה בשנת 1868 על ידי נוצרים שמוצאם בגרמניה והיו חברים בכת הטמפלרית שהאמינה ביישוב ארץ ישראל כדרך לקרב את הגאולה ואת ביאת המשיח.

בחירת מכונות קפה לבית או למשרד
מאמר זה עוסק בתחום המכונות קפה לבתי עסק או לבית הפרטי שלכם

מאמר זה עוסק בתחום התכנון והקמת גינות
חברת אודי ודורית הינם מתעסקים בתחום התכנון ועיצוב של גינות

מתווך במרכז הארץ
10/05/13 | נדל"ן
מאמר זה עוסק בתחום המתווך דירות במרכז הארץ

עורך דין לנזקי גוף
מאמר זה עוסק בתחום העריכת דין ומתמקצע בנזקי גוף

חברת ציינג' אמינה לפריטת כספים
מאמרת זה עוסק בתחום הפריטה והמרת כפסים בתל אביב

התקנת מזגנים בנתניה
מאמר זה עוסק בתחום ההתקנת מזגנים בנתניה ומסביר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברה המתמחה בהתקנת מזגנים

הובלות קטנות בחיפה
מאמר זה עוסק בתחום ההובלות הקטנות בחיפה ומסיבר שחשוב לבצע בדיקה לפני בחירת חברת הובלות

מכללה ללימוד הפקת אירועים
מאמר זה עוסק בתחום המכללות המכשירות תלמידים להיות מפיקי אירועים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI